AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Min søsken fikk det til høres ut som hun var døende og at dette ville være siste gang jeg kunne si farvel før det var for sent. Det synes ikke jeg er okay. Anonymkode: ea832...e9e 2
Mezzosoprena Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min søsken fikk det til høres ut som hun var døende og at dette ville være siste gang jeg kunne si farvel før det var for sent. Det synes ikke jeg er okay. Anonymkode: ea832...e9e Nei, men er finnes det noe spørsmål her? 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Nei, men er finnes det noe spørsmål her? Så du mer opptatt det ikke er et? Her. Er neien nei til at det ikke er okay eller? Anonymkode: ea832...e9e
Mezzosoprena Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mer opptatt det ikke er et? Her. Er neien nei til at det ikke er okay eller? Anonymkode: ea832...e9e Nei, jeg er forsåvidt ikke opptatt av "?" - jeg er mer opptatt av at du egentlig bare kommer med en konstantering. Og "nei"'et mitt er selvfølgelig at det ikke er ok - og jeg lurer på hva som kan være bakgrunnen for dette. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Teatrica skrev (4 minutter siden): Nei, men er finnes det noe spørsmål her? Tipper TS ønsker å høre hva andre synes om dette. Klarer å tenke meg til det selv Anonymkode: fc2f6...ca0 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Dette høres ikke greit ut, TS. Har de gjort dette for å lokke deg på besøk eller noe? Anonymkode: fc2f6...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Og "nei"'et mitt er selvfølgelig at det ikke er ok - og jeg lurer på hva som kan være bakgrunnen for dette. Ok. Jeg og. Anonymkode: ea832...e9e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper TS ønsker å høre hva andre synes om dette. Klarer å tenke meg til det selv Anonymkode: fc2f6...ca0 Takk. Anonymkode: ea832...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette høres ikke greit ut, TS. Har de gjort dette for å lokke deg på besøk eller noe? Anonymkode: fc2f6...ca0 Det virker sånn. Nå har hun plutselig prøvd selvmord noe hun har gjort og vært på behandlings senter. Min søsken juger mye og sånn har det vært så lenge kan huske. Anonymkode: ea832...e9e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det virker sånn. Nå har hun plutselig prøvd selvmord noe hun har gjort og vært på behandlings senter. Min søsken juger mye og sånn har det vært så lenge kan huske. Anonymkode: ea832...e9e Før. Men maaange årsiden. Anonymkode: ea832...e9e
Mezzosoprena Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tipper TS ønsker å høre hva andre synes om dette. Klarer å tenke meg til det selv Anonymkode: fc2f6...ca0 Flinking! 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 Teatrica skrev (9 minutter siden): Flinking! 👍 Anonymkode: ea832...e9e
Carrot Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 Av og til er det slitsomt vanskelig å skjønne folk.. Men altså, TS sitt søsten la frem en sak til TS på en slik måte at TS trodde moren lå for døden på sykehus, noe som viste seg ikke stemme - det med sykehuset, eller det med at moren var syk også? Så skriver TS noe om at moren har forsøkt ta sitt liv, og fått behandling, men i samme setning at søsken igjen lyver - det skal mye godvilje til for å henge med i denne tråden.. Først, det er i så fall tydelig at TS sin mor sliter med noe. Det er tydelig at TS sitt søsken sliter med noe, og det er tydelig at det å ordlegge seg ikke er TS sin sterke side. Alt dette og min konklusjon er, nei det er ikke helt greit å la noen tro at ens forelder ligger for døden på sykehuset, MEN - er du sikker på TS at det var dette ditt søsken faktisk sa og ikke noe du forsto det som ut fra den tolkningen du gjorde deg? 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 Har du snakket med din mor direkte opp i alt dette, TS? Hva sier hun om hva som har skjedd? Anonymkode: 230b5...266 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 Carrot skrev (2 minutter siden): Av og til er det slitsomt vanskelig å skjønne folk.. Men altså, TS sitt søsten la frem en sak til TS på en slik måte at TS trodde moren lå for døden på sykehus, noe som viste seg ikke stemme - det med sykehuset, eller det med at moren var syk også? Så skriver TS noe om at moren har forsøkt ta sitt liv, og fått behandling, men i samme setning at søsken igjen lyver - det skal mye godvilje til for å henge med i denne tråden.. Først, det er i så fall tydelig at TS sin mor sliter med noe. Det er tydelig at TS sitt søsken sliter med noe, og det er tydelig at det å ordlegge seg ikke er TS sin sterke side. Alt dette og min konklusjon er, nei det er ikke helt greit å la noen tro at ens forelder ligger for døden på sykehuset, MEN - er du sikker på TS at det var dette ditt søsken faktisk sa og ikke noe du forsto det som ut fra den tolkningen du gjorde deg? Takk. Anonymkode: ea832...e9e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du snakket med din mor direkte opp i alt dette, TS? Hva sier hun om hva som har skjedd? Anonymkode: 230b5...266 Hun nektet å svare. Min far tok ikke tlfen. Anonymkode: ea832...e9e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 Carrot skrev (3 minutter siden): Av og til er det slitsomt vanskelig å skjønne folk.. Men altså, TS sitt søsten la frem en sak til TS på en slik måte at TS trodde moren lå for døden på sykehus, noe som viste seg ikke stemme - det med sykehuset, eller det med at moren var syk også? Så skriver TS noe om at moren har forsøkt ta sitt liv, og fått behandling, men i samme setning at søsken igjen lyver - det skal mye godvilje til for å henge med i denne tråden.. Først, det er i så fall tydelig at TS sin mor sliter med noe. Det er tydelig at TS sitt søsken sliter med noe, og det er tydelig at det å ordlegge seg ikke er TS sin sterke side. Alt dette og min konklusjon er, nei det er ikke helt greit å la noen tro at ens forelder ligger for døden på sykehuset, MEN - er du sikker på TS at det var dette ditt søsken faktisk sa og ikke noe du forsto det som ut fra den tolkningen du gjorde deg? Hen sa "din mor har ligget på sykehus fra før jul til påske" "Du burde å besøke henne før det er for sent, så du kan si farvel" "Du kommer til angre når du ikke kan det lengre". Anonymkode: ea832...e9e
Carrot Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hen sa "din mor har ligget på sykehus fra før jul til påske" "Du burde å besøke henne før det er for sent, så du kan si farvel" "Du kommer til angre når du ikke kan det lengre". Anonymkode: ea832...e9e Har dette søskenet mer kontakt med dine foreldre enn du har TS? Jeg sier ikke at ditt søsken ikke bevisst løy til deg - eller at det ble sagt slik, men jeg får inntrykk av at dere har en litt spesiel (les dysfunksjonell?) familie? Tok du kontakt med din mor etter denne samtelen? Det er jo lenge siden påske nå og måten du skriver på så skjedde denne samtalen rundt påske? Endret 4. juli 2022 av Carrot 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hen sa "din mor har ligget på sykehus fra før jul til påske" "Du burde å besøke henne før det er for sent, så du kan si farvel" "Du kommer til angre når du ikke kan det lengre". Anonymkode: ea832...e9e Har ikke du en tråd om dette fra før? Anonymkode: 64810...22e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #20 Skrevet 4. juli 2022 Carrot skrev (1 minutt siden): Har dette søskenet mer kontakt med dine foreldre enn du har TS? Jeg sier ikke at ditt søsken ikke bevisst løy til deg - eller at det ble sagt slik, men jeg får inntrykk av at dere har en litt spesiel (les dysfunksjonell?) familie? Tok du kontakt med din mor etter denne samtelen? Det er jo lenge siden påske nå og måten du skriver på så skjedde denne samtalen rundt påske? Jeg snakket med henne og prøvde få høre med henne hva som foregikk hun la på. Når jeg prøvde å ringe min far som hun bor med tok han ikke tlfen. Anonymkode: ea832...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå