AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #21 Skrevet 4. juli 2022 Det står på Google. Ting du spiser og gjør som du mister sexlysten. Ta å google det. Anonymkode: d4621...733
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #22 Skrevet 4. juli 2022 gi han antidepressiva så vil nok lysten reduseres. Anonymkode: ccd9a...f73
Honeywell Skrevet 4. juli 2022 #23 Skrevet 4. juli 2022 Synes du det er greit om partneren hadde dopet ned deg TS? For å få deg til å forandre deg til å matche hans behov? Hvis du elsker han så må du jo like han som han er. Ellers så lar du han gå. 1
Gjest Warrior Skrevet 4. juli 2022 #24 Skrevet 4. juli 2022 Du kan ikke få noen til å få mindre sexlyst. Folk er som de er. Da må han ville det selv eller det må skje av seg selv. Jeg har også veldig stor sexlyst og har aldri fått den mindre. Dere bør finne en løsning som dere begge blir fornøyd med.
Honeywell Skrevet 4. juli 2022 #25 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): gi han antidepressiva så vil nok lysten reduseres. Anonymkode: ccd9a...f73 Så han skal ta det selv om han ikke er deprimert?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #26 Skrevet 4. juli 2022 Si du har diverse underlivsproblemer som mensen, herpes, bakteriell vaginose ol Vaske underlivet én gang per uke og pusse tenner max 3.hver dag Slutte med prevensjon Sove på barnas rom Invitere dine foreldre til å bo fast hos dere Anonymkode: dbf30...49d 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #27 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Langt mer enn meg! Er det noen som har noen legitime kjerringråd mot all denne sexlysten hans? Urter eller et eller annet som kan roe den litt? Anonymkode: 4e8ce...03d Spis noe skikkelig sterkt før du gir bj, da blir det nok kortvarig. Anonymkode: 20ce1...60e 1
Gjest Warrior Skrevet 4. juli 2022 #28 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): gi han antidepressiva så vil nok lysten reduseres. Anonymkode: ccd9a...f73 Ikke hos alle nei. Det er bivirkning noen kan få. Å nei det er ikke greit å gi andre medisiner eller noe som helst for å prøve å få mindre sexlyst. Antidepressiva er noe som skal virke mot depresjon for folk som er deprimert tar som de får av lege. Nei finn en løsning som passer for begge så begge blir fornøyd med sexlivet er mitt råd. Istedenfor å prøve å endre andres sexlyst.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #29 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Langt mer enn meg! Er det noen som har noen legitime kjerringråd mot all denne sexlysten hans? Urter eller et eller annet som kan roe den litt? Anonymkode: 4e8ce...03d hva om du forsøker å heller øke din lyst, urter eller noe som kan piffe den opp litt? Anonymkode: 555f8...725 1
Maleficenta Skrevet 4. juli 2022 #30 Skrevet 4. juli 2022 Warrior skrev (23 minutter siden): Ikke hos alle nei. Det er bivirkning noen kan få. Å nei det er ikke greit å gi andre medisiner eller noe som helst for å prøve å få mindre sexlyst. Antidepressiva er noe som skal virke mot depresjon for folk som er deprimert tar som de får av lege. Nei finn en løsning som passer for begge så begge blir fornøyd med sexlivet er mitt råd. Istedenfor å prøve å endre andres sexlyst. Tenker her bør ts samtale med mannen om hans manglende respekt for hennes grenser. Når en liten klem bare resulterer i at han begynner å klå eller at han styrer enhver samtale inn på sex og dirtytalk så dreper han jo hennes sexlyst når hun bare er sliten. og gjerne han ikke bidrar nok hjemme siden det er tydelig at han har en del mer overskudd 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #31 Skrevet 4. juli 2022 Maleficenta skrev (1 time siden): Tenker her bør ts samtale med mannen om hans manglende respekt for hennes grenser. Når en liten klem bare resulterer i at han begynner å klå eller at han styrer enhver samtale inn på sex og dirtytalk så dreper han jo hennes sexlyst når hun bare er sliten. og gjerne han ikke bidrar nok hjemme siden det er tydelig at han har en del mer overskudd Når hun har tenkt å dope han ned for å endre hormonene hans, så går det nok begge veier. Anonymkode: a38c5...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #32 Skrevet 4. juli 2022 Hvis det er som det var for eksen og meg, så hadde jeg klart meg med en gang i uka, hvis: hun hadde vist at hun virkelig ville det, tatt initiativ, satt av tid, og i tillegg gitt bekreftelse i form av kyss og klem resten av uka. Slik det utviklet seg, så følte jeg en konstant mangel på fysisk bekreftelse, og kjente på redselen for at det skulle opphøre fullstendig. I årene etter bruddet har jeg knapt hatt sex, men det er ikke noe problem sammenlignet med å bo sammen med noen som er helt forskjellig i måten å vise kjærlighet på. Mannen til ts trenger heller ikke å ha et veldig høyt libido, men det blir ofte et veldig ensidig fokus på det som mangler i forholdet. Anonymkode: 9add5...04d 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #33 Skrevet 4. juli 2022 Ha kløpulver i boxerene hans. Anonymkode: a79b6...74a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #34 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje har han en hormonforstyrrelse, kanskje sitter forstyrrelsen i hodet? Menn med prostatacancer får medisiner for å redusere testosteronproduksjonen, og det burde kanskje mannen din også få. Kontakt fastlegen, så får han sikkert gode råd:) Anonymkode: f0138...1ac Kanskje det er hun som har hormonforstyrrelse, kanskje forstyrrelsen sitter i hodet? Ts har ikke nevnt hvor ofte han vil ha sex eller hvor lite hun vil ha sex. Hva om ts mener slt over 1 gang i uka er mye? Anonymkode: c0fe9...f72 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #35 Skrevet 4. juli 2022 Sitat Merian har ry for å dempe lysten til sex. Urten og den eteriske oljen kan hjelpe til å rense kroppen for giftstoffer og er en kraftig antioksidant. https://rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/orig_maj.htm Merian er en urt. Aner ikke om det virker for å dempe lysten på sex, har bare brukt det som krydder selv. Dyrket det fra frø, så vet ikke om det er å få kjøpt som ferdig plante eller tørket krydder. Potensielt som eterisk olje? Ser det også anbefales å bruke eterisk olje av merian i bad for avslapning. Ellers kan du jo prøve å være veldig kjærlighetsful, fredful og mild når mannen din begynner å klå. Tenk jomfru Maria og bare send han masse kjærlighet, men på en ikke-seksuell måte. Ofte føler jeg at menn får lyst på sex også når de egentlig søker kjærlighet og avslapning. Virker som mange trenger en "release" for å klare slappe av. Kanskje noe dere kan snakke om. Kan muligens hjelpe dere å bli mer bevist på deres følelser og drifter og hvordan det påvirker forholdet. Få en dypere forståelse for hverandre og dere selv. For det må jo være utrolig kjipt og litt trist å være ute av sync når det kommer til sex og bonding.. Håper det ordner seg! Anonymkode: ae450...21f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #36 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvis det er som det var for eksen og meg, så hadde jeg klart meg med en gang i uka, hvis: hun hadde vist at hun virkelig ville det, tatt initiativ, satt av tid, og i tillegg gitt bekreftelse i form av kyss og klem resten av uka. Slik det utviklet seg, så følte jeg en konstant mangel på fysisk bekreftelse, og kjente på redselen for at det skulle opphøre fullstendig. I årene etter bruddet har jeg knapt hatt sex, men det er ikke noe problem sammenlignet med å bo sammen med noen som er helt forskjellig i måten å vise kjærlighet på. Mannen til ts trenger heller ikke å ha et veldig høyt libido, men det blir ofte et veldig ensidig fokus på det som mangler i forholdet. Anonymkode: 9add5...04d Du kunne kanskje vært min eks. Problemet var bare at siden alt ble tolket seksuelt så turte jeg ikke gi noen fysisk bekreftelse, for det tolket han til at da var det klar bane. Han ødela min seksualitet. Jeg trodde jeg var aseksuell Anonymkode: 7255e...9a1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #37 Skrevet 4. juli 2022 Begynn å fise i sofaen, og slutt å barber deg overalt. Gå bare i joggebukse hjemme, og kjøp bestemortruser.Det funka litt her. Anonymkode: 77234...cbe 1
Flintis Skrevet 4. juli 2022 #38 Skrevet 4. juli 2022 Kneippbrød skal etter det jeg har hørt være designet for dette formålet. Men det virket ikke helt. Ulik sexlyst er ikke bra, men jeg lurer på om du tenner på mannen din, eller er han lite attraktiv og i såfall hvorfor være sammen, burde ikke du unne deg en du tenner på?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #39 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kunne kanskje vært min eks. Problemet var bare at siden alt ble tolket seksuelt så turte jeg ikke gi noen fysisk bekreftelse, for det tolket han til at da var det klar bane. Han ødela min seksualitet. Jeg trodde jeg var aseksuell Anonymkode: 7255e...9a1 Jeg kjenner meg selvsagt litt igjen. Desverre vil det vel være uenighet om hva som kom først, og hvorfor situasjonen eskalerte til det sstadiet. Når jeg kom dit så var det i håp om at hun kanskje hadde et sjeldent snev av lyst, og når frekvensen var ned i månedlig, så begynte jeg å se slutten på sexlivet. Manglende kommunikasjon, og redsel for å peke på elefanten i rommet, gjorde jo at det aldri ble bedre. Anonymkode: 9add5...04d
Gjest Johan2021 Skrevet 5. juli 2022 #40 Skrevet 5. juli 2022 Jeg var gift med en dame som ville ha mye mindre sex enn meg i mange år. Første tiden ville hun ha masse sex, men så ble det etter som årene gikk mindre og mindre og avvisning etter avvisning. Tilslutt stoppet jeg å ta initativet, noe jeg følte hun brukte i mot meg en sjelden gang jeg prøvde meg. "Du tar jo aldri inititativ", "du må forføre meg", etc. Tilslutt endte vi opp med sex kanskje en gang eller tre i året, og da ble det tre minutter og ferdig med det. Vi levde dermed et liv uten fysisk kontakt av betydning. Jeg levde mer og mer bare for barna og fikk nærhet fra dem, som foreldre gjør, forholdet med kona var nesten bare praktiske ting. Jeg følte meg lite verdsatt, jeg følte meg uappetittelig og uattraktiv, hun hadde jo ikke lyst på meg. Selvtilliten var på bånn. Lysten min forsvant mer og mer, jeg fikk dårligere potens og tilslutt sluttet jeg også mer eller mindre å onanere. Jeg mistet min seksualitet fullstendig og ble omtrent aseksuell. Jeg måtte det for å overleve. Når kona endelig sa hun ville forlate meg, etter over ti år i denne tilstanden, måtte jeg trene lenge for å finne tilbake til min egen seksualitet. Har hatt tre-fire bekjentskaper i de to årene som har gått, og synes fremdeles det er vanskelig. Likevel merker jeg at det blir litt bedre for hver gang. Potensen er langt bedre allerede, så det sitter kun i hodet heldigvis. Fremdeles livredd for avvisning og tør sjelden å ta initiativ, men jeg er kjekk nok og har draget på damene likevel tydeligvis, siden det er ganske mange som prøver seg nå som de vet jeg er singel. Noen får også Jeg vet egentlig ikke hvordan du/dere har det TS, men jeg skriver dette for å kanskje hjelpe andre å forstå at det kan være to sider av en sak. Mann 51.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå