AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Langt mer enn meg! Er det noen som har noen legitime kjerringråd mot all denne sexlysten hans? Urter eller et eller annet som kan roe den litt? Anonymkode: 4e8ce...03d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Haha, nei det funker nok ikke. Finnes sikkert medisiner som ødeleger sexlysten men de har masse andre bivirkninger. Be han ta seg en runk om du ikke vil ha sex. Anonymkode: 9da74...e6b 3
Honeywell Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Hva om du heller gjør noe for å få opp din lyst 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Kanskje har han en hormonforstyrrelse, kanskje sitter forstyrrelsen i hodet? Menn med prostatacancer får medisiner for å redusere testosteronproduksjonen, og det burde kanskje mannen din også få. Kontakt fastlegen, så får han sikkert gode råd:) Anonymkode: f0138...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Dette var du vel klar over da du giftet deg med han? Anonymkode: 3d565...40f 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Send han til meg, garanterer han ikke har mer enn meg. Anonymkode: f2b23...d62 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Ha iallefall ikke sex du ikke ønsker. Da vil din lyst bare bli en nedadgående spiral. Ingen dør av å måtte runke innimellom, så det er bedre enn at du stiller opp uten lyst. Ellers kan du også jobbe med å få mer lyst. Og dere sammen helst. Lyst hos deg er avhengig av at sex oppleves positivt, at du tenker positivt om sex, kropp og nærhet, og for mange er sex et overskuddsfenomen, så stress ned og pass på at du har overskudd. Snakk sammen, og få god fordeling av alt av ansvar og plikter. Få inn flørt og gode samtaler i forholdet, om det har glidd ut. Anonymkode: ce581...15b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 Føler det er vanskelig å slappe av, unga er overalt. Dessuten er jeg sliten, har ikke lyst eller ork til å sex så ofte. Alt snakk og kos ender bare med sexprat og klåing. Ikke en eneste liten urt, altså? Ikke noe type grønnsak, krydder eller no’ jeg kan servere han litt ofte, slik at det hjelper LITT? TS Anonymkode: 4e8ce...03d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 Usikker på om det der var seriøst innlegg, men her er noe som bruker funke... Prat i veien om alle dine plager og sykdommer, og om alt kjedelig som må gjøres og mas i veien..!!! 🤣 Anonymkode: 60f04...299
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Sexlyst sitter mellom ørene...såå du kan jo forsøke å ikke være så attraktiv. Feks fortelle at du sliter veldig med utflod og fortelle om lukt og konsistens.Eller at du har så fryktelig mye gass i magen. Anonymkode: 193d0...079 2
Hippogriff Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 Lån ham vekk til oss kvinner som sliter med det samme som ham 😂 Neida. Det blir vel det samme gamle kjedelige svaret om at dere må snakke sammen og finne kompromisser og løsninger begge kan leve med. Kjenner dessverre ikke til noen urter. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 Jaha, hvor mye mer sexlyst enn deg da ? Du vil en gang annenhver måned, og han vil dobbelt så ofte ? Anonymkode: 3b416...5d1 1
Fru Uperfekt Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Langt mer enn meg! Er det noen som har noen legitime kjerringråd mot all denne sexlysten hans? Urter eller et eller annet som kan roe den litt? Anonymkode: 4e8ce...03d Hvor mye er for mye for deg? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Langt mer enn meg! Er det noen som har noen legitime kjerringråd mot all denne sexlysten hans? Urter eller et eller annet som kan roe den litt? Anonymkode: 4e8ce...03d Har han hengeballer og seig sæd? Anonymkode: 000e0...79a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 Fru Uperfekt skrev (6 minutter siden): Hvor mye er for mye for deg? Akkurat det er spørsmålet som betyr noe! Og det sier vel det aller meste. Bare si at han har mye mer en "meg" er helt meningsløst. Må han ha hver eneste dag og flere ganger om dagen er det ikke normalt. Får han bare en gang uken og sjeldnere er det heller ikke helt normalt. Da ender slike forhold sjeldent bra over tid når forskjellen er så stor. Stor forskjell på sexlyst er aldri bra i et forhold, men vanlige menn tror jeg klarer seg fint med en gang i uken om det er kvalitetstid. Blir det uker mellom hver gang er det noe fysisk galt, for mye stress eller andre ting i forholdet som ikke stemmer. Veldig mange som skilles og finner en ny partner og ikke hadde et stor sexbehov, holder på som kaniner med andre når forholdet er ferskt. Så her ligger det mye mentalt grums skjult garantert. Anonymkode: 54d7b...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ha iallefall ikke sex du ikke ønsker. Da vil din lyst bare bli en nedadgående spiral. Ingen dør av å måtte runke innimellom, så det er bedre enn at du stiller opp uten lyst. Ellers kan du også jobbe med å få mer lyst. Og dere sammen helst. Lyst hos deg er avhengig av at sex oppleves positivt, at du tenker positivt om sex, kropp og nærhet, og for mange er sex et overskuddsfenomen, så stress ned og pass på at du har overskudd. Snakk sammen, og få god fordeling av alt av ansvar og plikter. Få inn flørt og gode samtaler i forholdet, om det har glidd ut. Anonymkode: ce581...15b Jeg er enig i alt du skriver. Men vil bare påpeke at jeg prøver å slutte helt å onanere, da jeg har problemer med at jeg blir mindre følsom, sliter da med å komme under samleie og å holde på ereksjonen. Og at man blir vant til å bare klare å komme når man onanerer. Jeg har som sagt full forståelse for det du skriver. Men vil bare påpeke at det er ikke alltid det er en god løsning for alle å runke hele tiden heller. Uten at jeg mener at man skal ha sex når man ikke vil osv. 🙂 Anonymkode: a38c5...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 slitsomt med sånne. hadde en som bare tenkte sex hele tiden Anonymkode: cefd4...130 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 La ham ha ei eller to på si. Anonymkode: eb318...765 3 1
Maleficenta Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler det er vanskelig å slappe av, unga er overalt. Dessuten er jeg sliten, har ikke lyst eller ork til å sex så ofte. Alt snakk og kos ender bare med sexprat og klåing. Ikke en eneste liten urt, altså? Ikke noe type grønnsak, krydder eller no’ jeg kan servere han litt ofte, slik at det hjelper LITT? TS Anonymkode: 4e8ce...03d har du pratet med han om det? 1
Maleficenta Skrevet 4. juli 2022 #20 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Akkurat det er spørsmålet som betyr noe! Og det sier vel det aller meste. Bare si at han har mye mer en "meg" er helt meningsløst. Må han ha hver eneste dag og flere ganger om dagen er det ikke normalt. Får han bare en gang uken og sjeldnere er det heller ikke helt normalt. Da ender slike forhold sjeldent bra over tid når forskjellen er så stor. Stor forskjell på sexlyst er aldri bra i et forhold, men vanlige menn tror jeg klarer seg fint med en gang i uken om det er kvalitetstid. Blir det uker mellom hver gang er det noe fysisk galt, for mye stress eller andre ting i forholdet som ikke stemmer. Veldig mange som skilles og finner en ny partner og ikke hadde et stor sexbehov, holder på som kaniner med andre når forholdet er ferskt. Så her ligger det mye mentalt grums skjult garantert. Anonymkode: 54d7b...7a7 en gang i uka er jo normalt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå