Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Langt mer enn meg!

Er det noen som har noen legitime kjerringråd mot all denne sexlysten hans? Urter eller et eller annet som kan roe den litt? 

Anonymkode: 4e8ce...03d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei det funker nok ikke.  Finnes sikkert medisiner som ødeleger sexlysten men de har masse andre bivirkninger.

Be han ta seg en runk om du ikke vil ha sex.

Anonymkode: 9da74...e6b

• Liker 3
Skrevet

Hva om du heller gjør noe for å få opp din lyst

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje har han en hormonforstyrrelse, kanskje sitter forstyrrelsen i hodet? Menn med prostatacancer får medisiner for å redusere testosteronproduksjonen, og det burde kanskje mannen din også få. Kontakt fastlegen, så får han sikkert gode råd:)

Anonymkode: f0138...1ac

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var du vel klar over da du giftet deg med han? 

Anonymkode: 3d565...40f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Send han til meg, garanterer han ikke har mer enn meg.

Anonymkode: f2b23...d62

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha iallefall ikke sex du ikke ønsker. Da vil din lyst bare bli en nedadgående spiral. Ingen dør av å måtte runke innimellom, så det er bedre enn at du stiller opp uten lyst. 

Ellers kan du også jobbe med å få mer lyst. Og dere sammen helst. Lyst hos deg er avhengig av at sex oppleves positivt, at du tenker positivt om sex, kropp og nærhet, og for mange er sex et overskuddsfenomen, så stress ned og pass på at du har overskudd. Snakk sammen, og få god fordeling av alt av ansvar og plikter. Få inn flørt og gode samtaler i forholdet, om det har glidd ut. 

Anonymkode: ce581...15b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler det er vanskelig å slappe av, unga er overalt. Dessuten er jeg sliten, har ikke lyst eller ork til å sex så ofte. Alt snakk og kos ender bare med sexprat og  klåing. 

Ikke en eneste liten urt, altså? Ikke noe type grønnsak, krydder eller no’ jeg kan servere han litt ofte, slik at det hjelper LITT?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om det der var seriøst  innlegg, men her er noe som bruker funke... Prat i veien om alle dine plager og sykdommer, og om alt kjedelig som må gjøres og mas i veien..!!! 🤣

Anonymkode: 60f04...299

AnonymBruker
Skrevet

Sexlyst sitter mellom ørene...såå du kan jo forsøke å ikke være så attraktiv. Feks fortelle at du sliter veldig med utflod og fortelle om lukt og konsistens.Eller at du har så fryktelig mye gass i magen. 

Anonymkode: 193d0...079

• Liker 2
Skrevet

Lån ham vekk til oss kvinner som sliter med det samme som ham 😂

Neida. Det blir vel det samme gamle kjedelige svaret om at dere må snakke sammen og finne kompromisser og løsninger begge kan leve med.

Kjenner dessverre ikke til noen urter. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jaha, hvor mye mer sexlyst enn deg da ? Du vil en gang annenhver måned, og han vil dobbelt så ofte ? 

Anonymkode: 3b416...5d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Langt mer enn meg!

Er det noen som har noen legitime kjerringråd mot all denne sexlysten hans? Urter eller et eller annet som kan roe den litt? 

Hvor mye er for mye for deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Langt mer enn meg!

Har han hengeballer og seig sæd?

Anonymkode: 000e0...79a

AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (6 minutter siden):

Hvor mye er for mye for deg?

Akkurat det er spørsmålet som betyr noe! Og det sier vel det aller meste. Bare si at han har mye mer en "meg" er helt meningsløst. Må han ha hver eneste dag og flere ganger om dagen er det ikke normalt. Får han bare en gang uken og sjeldnere er det heller ikke helt normalt. Da ender slike forhold sjeldent bra over tid når forskjellen er så stor.

Stor forskjell på sexlyst er aldri bra i et forhold, men vanlige menn tror jeg klarer seg fint med en gang i uken om det er kvalitetstid. Blir det uker mellom hver gang er det noe fysisk galt, for mye stress eller andre ting i forholdet som ikke stemmer. Veldig mange som skilles og finner en ny partner og ikke hadde et stor sexbehov, holder på som kaniner med andre når forholdet er ferskt. Så her ligger det mye mentalt grums skjult garantert.

Anonymkode: 54d7b...7a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ha iallefall ikke sex du ikke ønsker. Da vil din lyst bare bli en nedadgående spiral. Ingen dør av å måtte runke innimellom, så det er bedre enn at du stiller opp uten lyst. 

Ellers kan du også jobbe med å få mer lyst. Og dere sammen helst. Lyst hos deg er avhengig av at sex oppleves positivt, at du tenker positivt om sex, kropp og nærhet, og for mange er sex et overskuddsfenomen, så stress ned og pass på at du har overskudd. Snakk sammen, og få god fordeling av alt av ansvar og plikter. Få inn flørt og gode samtaler i forholdet, om det har glidd ut. 

Anonymkode: ce581...15b

Jeg er enig i alt du skriver. 

Men vil bare påpeke at jeg prøver å slutte helt å onanere, da jeg har problemer med at jeg blir mindre følsom, sliter da med å komme under samleie og å holde på ereksjonen. Og at man blir vant til å bare klare å komme når man onanerer. 

Jeg har som sagt full forståelse for det du skriver. Men vil bare påpeke at det er ikke alltid det er en god løsning for alle å runke hele tiden heller. Uten at jeg mener at man skal ha sex når man ikke vil osv. 🙂

Anonymkode: a38c5...8e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

slitsomt med sånne. hadde en som bare tenkte sex hele tiden 

Anonymkode: cefd4...130

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La ham ha ei eller to på si.

Anonymkode: eb318...765

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler det er vanskelig å slappe av, unga er overalt. Dessuten er jeg sliten, har ikke lyst eller ork til å sex så ofte. Alt snakk og kos ender bare med sexprat og  klåing. 

Ikke en eneste liten urt, altså? Ikke noe type grønnsak, krydder eller no’ jeg kan servere han litt ofte, slik at det hjelper LITT?

TS

har du pratet med han om det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Akkurat det er spørsmålet som betyr noe! Og det sier vel det aller meste. Bare si at han har mye mer en "meg" er helt meningsløst. Må han ha hver eneste dag og flere ganger om dagen er det ikke normalt. Får han bare en gang uken og sjeldnere er det heller ikke helt normalt. Da ender slike forhold sjeldent bra over tid når forskjellen er så stor.

Stor forskjell på sexlyst er aldri bra i et forhold, men vanlige menn tror jeg klarer seg fint med en gang i uken om det er kvalitetstid. Blir det uker mellom hver gang er det noe fysisk galt, for mye stress eller andre ting i forholdet som ikke stemmer. Veldig mange som skilles og finner en ny partner og ikke hadde et stor sexbehov, holder på som kaniner med andre når forholdet er ferskt. Så her ligger det mye mentalt grums skjult garantert.

Anonymkode: 54d7b...7a7

en gang i uka er jo normalt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...