AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hei! Dere som har barn (15 mnd) som fikk bivirkninger av mmr vaksinen, når gikk det over? Vi tok vaksinen på en torsdag, en uke senere fikk han feber og var småsyk, så fikk han prikker noen dager senere, jeg koblet ikke prikkene, men først nå, en uke senere har det blitt mildere. Ikke helt borte altså (de er helt bleket og huden var ruglete). Hvordan opplevde dere bivirkningene av mmr vaksinen? Anonymkode: a088f...4f8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Tror det du beskriver er ganske typisk. Vaksinen inneholder svekket meslingvirus og en del får meslinglignende sykdom etter ca en uke (men uten fare for alvorlige bivirkninger, og ikke smittsomt). Min har reagert kraftig på alle vaksinene, fikk høy feber seks dager etter og så meslinglignende prikker. Husker ikke helt hvor lenge det varte, kanskje en uke? Det er i alle fall verken unormalt, farlig eller smittsomt! 😅 Anonymkode: 0fbcc...fa4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Og dette gjorde du fordi? Anonymkode: 27338...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tror det du beskriver er ganske typisk. Vaksinen inneholder svekket meslingvirus og en del får meslinglignende sykdom etter ca en uke (men uten fare for alvorlige bivirkninger, og ikke smittsomt). Min har reagert kraftig på alle vaksinene, fikk høy feber seks dager etter og så meslinglignende prikker. Husker ikke helt hvor lenge det varte, kanskje en uke? Det er i alle fall verken unormalt, farlig eller smittsomt! 😅 Anonymkode: 0fbcc...fa4 Heldigvis er det ikke farlig! Jeg har ikke opplevd det med eldste, da hun reagerte aldri på noe, men han her er litt mer sensitiv, og når prikkene bare varte og rakk, så blir jeg jo litt bekymret..Han har vært i hel fin form og ikke vært plaget, så har ikke kontaktet legen eller noe.. Men veldig betryggende å vite fra andre, og at det har vært litt på samme måte. Er ikke lett å være liten ❤️ AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og dette gjorde du fordi? Anonymkode: 27338...f2c Jeg vaksinerer barna mine mot potensielt farlige sykdommer fordi jeg er glad i dem. Jeg vil heller ikke at de skal få disse sykdommene og kanskje smitte andre barn som er for syke til å vaksineres. Det håper jeg du også gjør... Anonymkode: a088f...4f8 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Herregud vaksinere så små!!!!!!!!!! Fy faen! Anonymkode: 215bf...dbe
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Herregud vaksinere så små!!!!!!!!!! Fy faen! Anonymkode: 215bf...dbe Hva tenker du er alternativet da? La de stryke med av sykdom? Anonymkode: b08c5...147 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud vaksinere så små!!!!!!!!!! Fy faen! Anonymkode: 215bf...dbe Trolleri trollera🙄 Anonymkode: 55db5...b80
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud vaksinere så små!!!!!!!!!! Fy faen! Anonymkode: 215bf...dbe Min grandtante fikk meslinger eller røde hunder som toåring, og ble blind. En av hennes søskenbarn fikk varig hjerneskade. Min bestefar fikk polio da han var fire, og fikk permanente skader på strupehodet. Lillesøstra fikk også polio, og døde. Min tippoldefar og to av hans barn døde av kopper. Min oldefar måtte derfor ta over gården og forsørge sin mor og gjenlevende søstre før han fylte 16. Jeg vaksinerer derfor mine barn. Litt ubehag noen dager er bedre enn alvorlig sykdom og død. Anonymkode: 412c2...c77 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud vaksinere så små!!!!!!!!!! Fy faen! Anonymkode: 215bf...dbe 😂 Klassisk KG-trolling. Og folk går rett på🙈 Anonymkode: ce8ad...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå