AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hei! Jeg er 8+5 uker i dag, og har en skikkelig dårlig følelse.. jeg har hatt sporblødninger av og på siden 5+5 - brunt, rosa og gult, klumper slim - litt av alt rett og slett. har hatt symptomer som rare drømmer, opp på natten for å tisse, menssmurringer, ømme bryster. Nå er brystene ømme på kvelden, om jeg klemmer på de, jeg tisser ofte men ellers merker jeg ikke at jeg er gravid.. andre som har mistet symptomene i starten på uke 8? Kombinert med små blødninger? Anonymkode: dc9da...29d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei! Jeg er 8+5 uker i dag, og har en skikkelig dårlig følelse.. jeg har hatt sporblødninger av og på siden 5+5 - brunt, rosa og gult, klumper slim - litt av alt rett og slett. har hatt symptomer som rare drømmer, opp på natten for å tisse, menssmurringer, ømme bryster. Nå er brystene ømme på kvelden, om jeg klemmer på de, jeg tisser ofte men ellers merker jeg ikke at jeg er gravid.. andre som har mistet symptomene i starten på uke 8? Kombinert med små blødninger? Anonymkode: dc9da...29d Kan legge til at jeg er annen gangs gravid, og hadde lite symptomer i første svangerskap også. Men kan ikke huske at de forsvant så fort.. jeg var på Ul 7+0 og der var et hjerte som banket ts Anonymkode: dc9da...29d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Jeg er gravid 13+4 nå og kjenner igjen følelsen du beskriver. Har hatt en SA og en MA, MA senest ifjor. Dette svangerskapet har vært mer stressende nettopp fordi ting kan skje uansett hva man gjør. Jeg gikk fra å ha alle gravid symptomer, sterk kvalme, trøtt slapp ømme bryster frem til uke 12 akkurat. Sa stopp plutselig. Jeg vurderer å ta en UL igjen for å se om der er liv der. Anonymkode: a223a...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå