AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hei. Jeg har lyst til å få bikinilinjen vokset før ferien, men vet ikke om jeg tør. Ikke på grunn av smerten, men er flau over hvordan jeg ser ut nedentil. Har nettopp fått et barn og alt henger (sorry). Har heller ikke barbert meg på lenge så det er rimelig hårete. Eller er det bedre å bare barbere først og så ta voksing når de hårene har grodd ut? Anonymkode: 3eac1...fbd
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei. Jeg har lyst til å få bikinilinjen vokset før ferien, men vet ikke om jeg tør. Ikke på grunn av smerten, men er flau over hvordan jeg ser ut nedentil. Har nettopp fått et barn og alt henger (sorry). Har heller ikke barbert meg på lenge så det er rimelig hårete. Eller er det bedre å bare barbere først og så ta voksing når de hårene har grodd ut? Anonymkode: 3eac1...fbd Men hår vokser jo fort ut igjen, er ikke mange dager før skjeggstubben tyter fram, så du må jo uansett barbere eller ta hårfjerningskrem ila ferien. Anonymkode: dc8e1...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå