Gå til innhold

6. sans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flere som føler på seg at ting kommer til å skje, uten å vite hva? 

Jeg har, siden jeg var 12- 13 år f. eks kunne plutselig få en følelse av at personer i min slekt skulle dø.. eller kom til å dø snart. 

Dette gjaldt da spesielt besteforeldre, tanter, søskenbarn. 

Noen ganger drømte jeg om en bestemt person, mens andre ganger har jeg fått en følelse der jeg har sagt til min mann at "nå tror/føler jeg at jeg må i en begravelse snart", og så døde det en i slekta. 

Jeg har hatt opplevelse av en plutselig og sterk sorg, der jeg bare har måttet legge meg ned og gråte.. og visst.. naboen døde samme dag, på det tidspunktet. Jeg visste ikke engang at han var på sykehus eller dårlig. Kjente han ikke personlig engang. 

Noen ganger dukker det plutselig opp i hodet mitt, navn på personer jeg aldri har i tankene, folk jeg aldri tenker på. Det hadde ingenting med følelse av dødsfall å gjøre. 

Sist gang sa jeg vedkommedes navn til min mann på vei til søndagsmiddag med svigers , og sa "men ikke si at jeg har sagt det". 

Og igjen... navnet dukket opp under middagen, vedkommede var veldig dårlig, lå på sykehus. Min mann og jeg så på hverandre og fikk frysninger. 

Jeg har hatt en sterk drøm om min "svigerbestemor", som jeg kaller henne.. ☺️

Noen få dager etter hennes begravelse (som var på sommeren), drømte jeg at jeg stod og så på graven. Den var dekket av hvit, nyfallen snø. Det var mørkt, men små perler av lys strømmet opp fra graven og forsvant opp i himmelen. 

Jeg har mange sånne opplevelser. Jeg kan ikke tvinge det fram, det kommer bare plutselig til meg. 

Hva kaller dere det? 

Anonymkode: b4abe...ac2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Intuisjon  evt  høysensitiv .

Det er utlovet 1 mill dollar til den som kan " bevise" at de er synske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva kaller dere det? 

Anonymkode: b4abe...ac2

Virker som om du har åpne spirituelle kanaler. Ihverfall åpnere enn de fleste. ❤️ Hvis du vil, kan det være en ide å styrke fundamentet ditt (for å grounde deg). https://www.youtube.com/watch?v=7zY3IYY66XI

Anonymkode: 021e3...31b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vite ting som kommer til å skje før de har skjedd. Akuratt nå. Har hatt den evnen et par mnd.

Men det jeg har opplevd og gjort i dette spiritual shittet...

Sam harris er en baby boy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg føler stadig at jeg vet hva som kommer til å skje. Noen ganger har jeg rett, andre ganger ikke.

Det er helt naturlig, og er en følge av at vi observerer ting rundt oss, underbevisst og bevisst. Det er lite hokuspokus ved det, selv om noen velger å tro det.

Anonymkode: ab890...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...