AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 De 2 siste nettene har jeg hatt drømmer der jeg møter en kjent person. Siste person husker jeg ikke, men i første drømmen møtte jeg Erik Bye (!!!) av alle mulige... 😅 Jeg er i 40-åra og har aldri hatt han i tankene med noe som helst i livet. Bortsett fra at han har framstått som en klok og sterk og forståelsesfull og rolig figur som stod opp for de som ikke har en stemme.. og .. det er liksom det inntrykket jeg har av ham. Men han har aldri vært en del av mitt liv Drømmen handlet, følte jeg, - om en personlig reise.. Jeg var alene og skulle på en skogstur/tur alene, og kom inn i en kald, falleferdig rønne av ei hytte. Der lå han og frøs på beina i en seng, og jeg måtte finne et pledd og hjelpe ham og varme de. Neste jeg vet om går han ved siden av meg på tur gjennom skogen Jeg har vært gjennom mye drit i livet.. ting som har rammet meg/oss siden jeg var liten.. ting jeg ikke har valgt, ting som jeg har måttet takle uten å vite hvordan jeg skulle takle det. Nå som jeg er voksen, er gift og har barn med særskilte behov, og selv er ufør pga sykdom, har jeg i det siste fundert på meg selv. Hvor er jeg/hvem er jeg oppi alt dette.. Aldri tid til å finne ut av meg selv, alltid stå på og være sterk for andre hele tiden... Og jeg har vært forferdelig sliten og lei av hele situasjonen i det siste.. Føler liksom ikke jeg kommer noen vei. Føles fastlåst på et vis.. Vet ikke hvor jeg vil med dette... jeg er jo litt filosofisk av meg.. 😊 Bare følte at dette møte i drømmen var spesielt og høyst usannsynlig Anonymkode: fb0f5...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå