Gå til innhold

ALDRI hvit mann&mørk kvinne ALLTID Mørk mann&,hvit kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så utrolig mange jenter som ønsker seg en mørkhudet mann men aldri etniske nordmenn som vil ha mørkhudede kvinner? Jeg er oppvokst på Oslos østkant og kjenner mange i miljøet og vet at samtlige ac guttene har fritt leide til å gjøre hva f*** de vil mens jentene blir holdt under streng sosial kontroll av foreldrene og også de løsslupne brødene som passer på mens de selv flyr rundt og kaller alle etnisk norske kvinner for horer og ligger rundt før de ender opp med å gifte seg med en muslimsk jente som ikke er "Halal" -> haram.

Anonymkode: a36f1...bfe

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere par med hvit mann og mørk dame, men det er kanskje bare meg...

Anonymkode: eee19...bc9

• Liker 20
  • Hjerte 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Ikke? Vet om flere hvite menn som er sammen med mørkhudete damer. 

Men du må og huske på at alle som er mørke i huden ikke er muslimer.

Gjest Hottentått
Skrevet

Odda og Tinashe er jo et kjent par hvor han er hvit og hun er mørk☺️ Kjenner også flere mørke damer som har nordiske kjærester. 

AnonymBruker
Skrevet
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Ikke? Vet om flere hvite menn som er sammen med mørkhudete damer. 

Men du må og huske på at alle som er mørke i huden ikke er muslimer.

Jeg burde selvfølgelig ha poengtert dette: mørkhudede muslimer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt bedre de siste 5 årene. Ser flere i miljøet rundt Furuset i oslo f. eks der de gifter seg med de norske kjærestene sine fra videregående. Ser flere menn enn kvinner som gjør det, men kvinnen også får mer og mer lov nå.

Anonymkode: 08026...66b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere mørkhudede kvinner sammen med lyshudede menn.

Anonymkode: 3c761...0a5

AnonymBruker
Skrevet

Mest motsatt med hvite menn som gifter seg med samer fra Asia. 

Anonymkode: 6a9dc...058

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse DAMER 

Anonymkode: 6a9dc...058

AnonymBruker
Skrevet

Martha er jo sammen med en svart mann. 

Anonymkode: a54d7...175

Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg burde selvfølgelig ha poengtert dette: mørkhudede muslimer..

Det finnes også hvite muslimer.

AnonymBruker
Skrevet

Broren min er gift med ei mørk dame, afrikansk.  De har opplevd mye rasisme. 

Anonymkode: ee5bc...c66

• Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor dette fordomsfulle, kunnnskapsløse uvitende og ubegrunnede utspillet, ts?

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor dra hudfarge inn i diskusjonen, mens det du mener er muslimer? Dømt til å bli en usaklig diskusjon.

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da skiller du ikke på hudfarge, men på opphav da eller? Masevis at menn med mørke damer. Bør ikke være muslim for å være mørk i huden ;) Verden er større enn som så. 

Anonymkode: 530d2...142

• Liker 3
Skrevet
Alauda skrev (2 minutter siden):

Hvorfor dra hudfarge inn i diskusjonen, mens det du mener er muslimer? Dømt til å bli en usaklig diskusjon.

Jepp helt enig med deg 👍👍👍

AnonymBruker
Skrevet

I min vennekrets er det faktisk utelukkende omvendt :) 

Anonymkode: ab97a...b5f

AnonymBruker
Skrevet

Her er det flere eldre menn men unge mørkhuda kvinner. Og barna de får blir alltid helt nydelige . Mørk+lys der ut som en god kombo.

ser også det på mindre pene kvinner med mørkhuda menn, barna blir dødspene . Ofte krøller, store øyne, lange vipper, gylden hud 

Anonymkode: cc5fe...cec

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere hvite menn med mørkhudede koner enn motsatt. Det er vel avhengig av hvilken omgangskrets du har

Anonymkode: c8f53...e54

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor er det så utrolig mange jenter som ønsker seg en mørkhudet mann men aldri etniske nordmenn som vil ha mørkhudede kvinner? Jeg er oppvokst på Oslos østkant og kjenner mange i miljøet og vet at samtlige ac guttene har fritt leide til å gjøre hva f*** de vil mens jentene blir holdt under streng sosial kontroll av foreldrene og også de løsslupne brødene som passer på mens de selv flyr rundt og kaller alle etnisk norske kvinner for horer og ligger rundt før de ender opp med å gifte seg med en muslimsk jente som ikke er "Halal" -> haram.

Det er forskjellige kulturer. Noen kulturer er ekstreme der mannen er overhodet og etc. Men jeg har sett noen menn med mørke damer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...