AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hei Jeg har gått ned 75 kilo på egenhånd. Det ser man ikke på meg til vanlig, men om sommeren kjenner jeg det er tøft. Det aller verste har vært dating. Jeg har fått bukplastikk for å fjerne løs hud, det er en stund siden nå. Jeg angrer ikke og aksepterer arrene, men jeg føler jeg bare ble verre på mange måter. Jeg har mye løs hud andre steder også, jeg ser enkelt sagt ikke ut som en kvinne på min alder (jeg er ung), og det skammer jeg meg over. Jeg vet ingen er "stramme" hele livet, men når grunnen til at jeg ser ut som jeg gjør er fordi jeg var alvorlig overvektig så føler jeg bare skam. Om man er gravid eller har hatt flere barn, bare blir eldre, er det bare en naturlig og vakker ting at kroppen endres, men det gjelder ikke meg. Det var selvpåført, etter en historikk med spiseforstyrrelser og angst. Da jeg først var "ferdig" med å gå ned i vekt var jeg optimistisk, men jeg opplevde at de jeg datet ble skremt bort av det "ekte" utseendet mitt. Under klærne. Jeg trener styrke, er veldig aktiv, men det hjelper ikke på løs hud. Jeg sa alltid ifra om fortiden min til de jeg datet, selv om det i seg selv var utrolig vondt å stå i. Å føle jeg er så "stygg" at jeg må advare folk som kommer innpå meg. Alle tror de ikke bryr seg, men egentlig gjør de det. Jeg orker ikke mer av det. Skriver vel bare her fordi jeg ikke har noen å snakke med det om. Eventuelt om noen i samme situasjon har noen råd til å holde de vonde tankene borte så setter jeg pris på det. Anonymkode: 69fc0...13f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Jeg tok både lårplastikk, brystløft og bukplastikk etter vekttap. Utseendet ble veldig mye bedre og magen helt flat, men selvbildet ble faktisk værre når jeg ble tynnere. Så det sitter i hodet. Operasjonene hjalp på de fysiske plagene men ikke for hodet, følte et større press som slank enn som stor. Har ingen god løsning dessverre, annet enn å jobbe med hodet. Jeg gikk også til psykolog. Meldte meg ut av absolutt alle grupper for vekttap og operasjoner osv. Sluttet å følge temaet på Instagram. Har det bedre i dag enn før 😊 Anonymkode: 139dc...90d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå