AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Del Skrevet 4. juli 2022 Noen her som har prøvd den? Jeg har lys og kald hudtone. Jeg brukte St Moriz medium original for 3 år siden, og den var fin den, men kanskje ikke mørk nok. Men det jeg likte var at den var kald i fargen. Glöd dark liker jeg også. Men ser nå på St Moriz dark mousse og så er det en som heter colour correcting som skal ha lilla undertoner. Finner ingen omtaler på den, men på den som heter dark gjør jeg det. Det står at man ikke blir gul av den, men det er jo bare personlige omtaler. Nå vet jeg ikke hvem jeg skal velge noen her som har prøvd alle? Åpen for alle typer, med rosa undertoner. Anonymkode: 3d882...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Del Skrevet 4. juli 2022 *hvilken* du skal velge. Ikke hvem når det ikke gjelder personer. Anonymkode: b4671...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg har på meg dark akkurat nå! Er faktisk helt grønn 😅 visste ikke at det ble sånn... Men skal si i fra når jeg har sittet noen timer. Foreløpig ser det skikkelig skjoldete ut selv om jeg brukte hanske.. men håper det blir bra når jeg skyller av! Er selv veldig lys og kald i tonen. Hørte at medium var for lys. Anonymkode: b8c50...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Del Skrevet 4. juli 2022 Skjoldete og varte kort. Nesten litt grålig i fargen også Anonymkode: d4321...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg som skrev litt lengre opp. Min egen feil, men fargen la seg i hårsekkene... Så har masse sorte prikker på beina. Skulle vel ikke barbert meg samme dag... Men fargen er ikke heftig. Heter dark, men jeg fikk bare lett farge. Anonymkode: b8c50...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå