Gå til innhold

tips om jeans

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_cesi_*
Skrevet

Er det noen som kan tipse meg om en ok jeans-modell for damer? Tenkte å handle på ebay. Er veldig svak for Diesel,men kjenner ikke de ulike modellene og navnene på dem. Eneste jeg vet, er at jeg IKKE vil ha stretch. Ønsker en modell med litt lave baklommer uten at buksa nødvendigvis trenger å være for lav i livet. Vil gjerne ha den litt vid i lårene m/boot cut. :):):) Er så redd for å bomme helt når jeg bestiller uten å prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det er den typen jeans du leter etter, men jeg har funnet en bukse fra Diesel jeg er veldig fornøyd med. En litt tøff tøpe jeans. Den er litt vid, men ikke så mye at du får sånn baggy følelse av den. Beina har litt bootcut selv om de er ganske vide fra før. Livet er middels lavt. Modellen heter Hipper 60.

http://www.raffaello-network.com/english/f...er-2005/06.html

Skrevet
Vet ikke helt om det er den typen jeans du leter etter, men jeg har funnet en bukse fra Diesel jeg er veldig fornøyd med. En litt tøff tøpe jeans. Den er litt vid, men ikke så mye at du får sånn baggy følelse av den. Beina har litt bootcut selv om de er ganske vide fra før. Livet er middels lavt. Modellen heter Hipper 60.

http://www.raffaello-network.com/english/f...er-2005/06.html

Den var jo supertøff! Tror du den passer til store jenter?

Skrevet
Den var jo supertøff! Tror du den passer til store jenter?

Hvis du er lang i beina, så vil den nok passe. Ellers kan det fort bli litt ubalansert.

Skrevet

Tror det er en buksetype som vil passe de fleste.

Skrevet

Noen som har flere tips om bukser?? bare merker som er fine, litt bootcut og lave i livet?? har også tenkt å handle på ebay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...