AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 "Øh, ja, det er jo meg". Vet man fint kan legge ut bilder andre har tatt av deg, men blir dere noen gang paranoide over at det du ser i speilet og bildene ikke helt stemmer overens med virkeligheten? :') Snakker for meg selv her, jeg føler jeg kan se helt forskjellig ut i bilder av meg. Det er ikke snakk om filtere heller, alt som skal til er bra lys vs. dårlig lys. Syns det hadde vært merkelig å legge ut dårlige bilder av seg selv med vilje. Er jeg den eneste eller? Pleier folk å bare gi blanke? Anonymkode: fe952...c2c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Alle ser litt ulike ut i ulikt lys, vinkler etc. Man kan evt legge ut flere bilder, men det finnes ikke ett som viser alt. Anonymkode: 34de2...feb 1
Engel Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Jeg har flere bilder, og et par av de er bilder fra tur, dvs fullstendig uten sminke. Så ja, jeg er helt lik som på bildene jeg legger ut. Uten at jeg legger ut bilder som er dårlige. Liker nå å tro at jeg ser bra ut det meste av tiden også jeg da.😎 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Nei, aldri i verden 😂 Anonymkode: 4ccdc...8cb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Ja, så godt det lar seg gjøre. Jeg bruker nye bilder og ingen fjelltopper eller slikt. Selvfølgelig velger man ikke de styggeste bildene i bunken, men ingen juks eller noe som ikke ligner meg. Marerittet er å møte noen og set at de blir skuffet, men det har aldri skjedd. Jeg er nokså pen i utgangspunktet så jeg har ikke mye å skjule heller. Jeg har et par ganger fått høre sånn "jøss, du ligner jo på bildene!" så det finnes nok de som ikke gjør det også... Anonymkode: d5256...08f 1
SPOCA Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Ja, og jeg skrev til og med at jeg f.eks var "lettere overvektig" osv. Fikk mye respons, tenkte at ærlighet varer lengst, og det stemte godt for min del. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Ja og nei. Det er litt vanskelig å bedømme, man har jo funnet sine vinkler. Jeg har ingen bilder helt uten sminke, men sminker meg ikke til det ugjenkjennelige heller. Det eneste som stresser meg litt akkurat nå er at jeg smiler veldig mye på alle bildene, mens jeg i virkeligheten har et et ekte resting bitch face. Anonymkode: 363d0...18a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): "Øh, ja, det er jo meg". Vet man fint kan legge ut bilder andre har tatt av deg, men blir dere noen gang paranoide over at det du ser i speilet og bildene ikke helt stemmer overens med virkeligheten? :') Snakker for meg selv her, jeg føler jeg kan se helt forskjellig ut i bilder av meg. Det er ikke snakk om filtere heller, alt som skal til er bra lys vs. dårlig lys. Syns det hadde vært merkelig å legge ut dårlige bilder av seg selv med vilje. Er jeg den eneste eller? Pleier folk å bare gi blanke? Anonymkode: fe952...c2c Ja, ellers er det jo falsk markedsføring. Bruker relativt nye bilder, og har selvfølgelig ingen filter på. Anonymkode: 6e86e...996
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 Ikke at jeg dater, men bilder av meg likner på meg. Jeg er ikke fotogen desverre og bruker lite tid foran kamera (kan ikke posere), så jeg ser mye bedre ut irl enn på bilder. Jeg har en sprudlende og attraktiv personlighet, samt karismatisk utstråling, så jeg tar meg bedre ut i virkeligheten eller på film. 😊 Anonymkode: dea56...489 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Jeg skal begynne med nettdating snart og dette er noe jeg tenker mye på. 😅 Jeg har bilder av meg selv der jeg ser ut som en gudinne. Tatt i pent lys fra en flatterende vinkel. Også har jeg bilder av meg selv der jeg ser helt forjævlig ut. Type 30 år eldre rynketryne. Der bildet gjerne viser hver minste lille pore, Jeg har så dårlig selvbilde fra før av og er ikke flink til å vurdere min egen skjønnhet. Så jeg tenker at jeg heller skal prøve å legge ut bilder som viser mer av min personlighet og interesser. Der jeg er i en situasjon. Kanskje tatt av andre enn meg selv. For jeg vil jo helst at noen skal like meg for min personlighet og ikke for at jeg nødvendigvis er så pen eller stygg. Kommer nok aldri til å legge ut de peneste bildene av meg selv da. For jeg vil heller at mannen skal bli positivt overassket enn skuffa ved vårt første møte. 😆 Noe som derimot aldri kommer frem i bilder er ens utstråling. Jeg vet ikke hvor mange menn som nødvendigvis tenker over dette, men en mindre pen person kan bli 10 ganger vakrere i virkeligheten. Pga sjarm, utstråling, holdning, glimt i øyet, osv. Anonymkode: 213f2...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 Ja, jeg gjør det, men mange kvinner har ikke engang den fjerneste likhet med bildene de legger ut. Merkelig at de ikke selv ser hvor håpløst det blir når sannhetens øyeblikk plutselig er der. Anonymkode: 24eef...1ea 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 Jeg er blitt singel etter mange år i forhold, og tenker jo å begynne å date igjen etterhvert. Har vært ute av gamet lenge, men det er viktig for meg at jeg skaper realistisk og representativt bilde av meg selv. Kommer ikke til å legge ut uredigerte bilder, men selvfølgelig bilder jeg er fornøyd med og som jeg synes jeg ser bra ut. Kommer til å legge ut helprofilbilde, så ingen føler seg «lurt». Anonymkode: be7ff...41f 1
Gjest AprilRyan Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 Ja, jeg tenkte på det, men jeg prøvde å legge ut flere typer bilder. Både der jeg var sminket og der jeg var helt uten sminke. Hadde også helfigurbilde. Jeg bruker aldri filter når jeg tar bilder av meg selv, men så klart jeg også la ut de bildene jeg var mest fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 Synes ikke jeg ser ut som meg selv på bilder selv om jeg tar de selv eller andre tar de, men er noen jeg kjenner som bare alltid ser stygg ut på bilder men de ser helt normale ut ivirkeligheten, tenker det er vanskelig å vite hvordan man selv egentlig ser ut, fordi man får aldri sett helheten med hvordan andre ser deg Anonymkode: f92df...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 Jeg har alltid fått høre at jeg ser yngre og penere ut i virkeligheten. Jeg bruke aldri filter og prøver å ta bilder i gode positurer 🙏 Anonymkode: 60fe9...18d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal begynne med nettdating snart og dette er noe jeg tenker mye på. 😅 Jeg har bilder av meg selv der jeg ser ut som en gudinne. Tatt i pent lys fra en flatterende vinkel. Også har jeg bilder av meg selv der jeg ser helt forjævlig ut. Type 30 år eldre rynketryne. Der bildet gjerne viser hver minste lille pore, Jeg har så dårlig selvbilde fra før av og er ikke flink til å vurdere min egen skjønnhet. Så jeg tenker at jeg heller skal prøve å legge ut bilder som viser mer av min personlighet og interesser. Der jeg er i en situasjon. Kanskje tatt av andre enn meg selv. For jeg vil jo helst at noen skal like meg for min personlighet og ikke for at jeg nødvendigvis er så pen eller stygg. Kommer nok aldri til å legge ut de peneste bildene av meg selv da. For jeg vil heller at mannen skal bli positivt overassket enn skuffa ved vårt første møte. 😆 Noe som derimot aldri kommer frem i bilder er ens utstråling. Jeg vet ikke hvor mange menn som nødvendigvis tenker over dette, men en mindre pen person kan bli 10 ganger vakrere i virkeligheten. Pga sjarm, utstråling, holdning, glimt i øyet, osv. Anonymkode: 213f2...0b7 haha jeg føler deg ♥️ jeg prøver å legge det fra meg, det som har vært positivt er snapchat av alle ting, der kan man jo sende video også og da er det vanskelig å "fuske". Jeg tror nok det er overtenking fra min side, men jeg syns det hadde vært utrolig teit å møte noen som forventer å se en 2D versjon av meg i virkeligheten 😂 Jeg tror det er veldig lurt det du sier, om man er ute etter noe mer enn ett treff, at man viser så mye av seg selv som man kan! Anonymkode: fe952...c2c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 Jeg skjønner ikke helt selv hvordan jeg ser ut. Så jeg pleier å legge ut bilder hvor jeg der ulik ut på alle. Større sannsynlighet for at minst et av de er representativt da 😂 Anonymkode: baa5e...07a
Hollie Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 Nå har jeg lagt ut et bilde med sminke, et bilde uten sminke, og to bilder i helfigur. Håper ingen føler seg lurt nå!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #19 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 7.38): "Øh, ja, det er jo meg". Vet man fint kan legge ut bilder andre har tatt av deg, men blir dere noen gang paranoide over at det du ser i speilet og bildene ikke helt stemmer overens med virkeligheten? :') Snakker for meg selv her, jeg føler jeg kan se helt forskjellig ut i bilder av meg. Det er ikke snakk om filtere heller, alt som skal til er bra lys vs. dårlig lys. Syns det hadde vært merkelig å legge ut dårlige bilder av seg selv med vilje. Er jeg den eneste eller? Pleier folk å bare gi blanke? Anonymkode: fe952...c2c Ja. Redigerer ikke noen av bildene av meg selv, eller barna mine. Anonymkode: 56863...22b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #20 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 21.08): Ja, jeg gjør det, men mange kvinner har ikke engang den fjerneste likhet med bildene de legger ut. Merkelig at de ikke selv ser hvor håpløst det blir når sannhetens øyeblikk plutselig er der. Anonymkode: 24eef...1ea Kvinner er eksperter på villedende markedsføring, primært i form av sminke, klær (hold in og push up) og filter. Anonymkode: 9e743...ed2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå