Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært medlem på datingsider før, så har avslutt ingen erfaring. Jeg har hørt mye negativt om Tinder, men liker samtid konseptet og at det er så enkelt. Jeg er ute etter å treffe nye kjekke mennesker å bli bedre kjent med, både kvinner og menn. Er åpen for at noe kan utvikle seg til et forhold, men er ikke ute etter kun sex.

Har dere råd&tips til hva jeg kan skrive? Er kvinne selv og har skjønt det ikke skal så mye til for å få likes bare ved å ha riktig kjønn😅 Jeg har naturlig pent utseende, og velger bevisst et naturlig usminket bilde hvor jeg ser sunn og frisk ut. Er opptatt av ærlighet og vil forsøke å finne mennesker som er opptatt av det samme. Altså ikke fremstår som noe annet enn de er, verken når det gjelder utseende, ord eller handlinger.

Hvordan går jeg frem for å finne ærlige mennesker som vil det samme som meg?

Anonymkode: a23c4...3a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du kanskje må ha en god dose flaks rett og slett. 

Anonymkode: 9b34b...6f8

• Liker 2
Skrevet

Du skriver hva du søker i bioen og så siler du ut ettersom du prater med folk . 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, jeg har prøvd Tinder og jeg fikk ganske få likes der - og jeg er i utgangspunktet en åpen og ærlig person som ikke har materialistiske eller overfladiske verdier. Jeg har ikke brydd meg spesielt om trening eller utseendet de siste årene, og det ble tydelig at det betyr litt på den plassen altså. Så jeg fjernet Tinder og begynte heller å prøve meg på sukker.no, match.com og Badoo. Badoo virket ganske likt Tinder egentlig, men hos match.com og sukker.no blir hvertfall interessene og likhetene tatt hensyn til og ser ut til å veie litt mer enn hos Tinder - men når det er sagt så har jeg møtt de som fant kjærligheten på Tinder også.

Hadde jeg vært kvinnfolk så hadde jeg sikkert vært redd for disse mannfolka som tror at penisen deres er verdens viktigste ting, og at andre skal tilpasse seg dette. Nå har jeg bare hørt hva damer forteller, men disse finnes det visst mange av og de kan visst gå langt i å få det som de vil.

Og selvsagt betyr utseendet noe, så jeg kan vel litt for det selv som registrerer meg når jeg er nede i en dal. 😄

Endret av tasmus82
La til mer informasjon
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig lett for kvinner å få likes på Tinder, men vanskelig å faktisk finne noen. Menn sveiper ofte høyre på alt, og om de matcher med noen de likevel ikke vil ha, så fjerner de matchen raskt. 

Du må ha flaks rett og slett. Synes menn generelt virker ekstremt lite interessert der inne. Jeg tar kontakt med alle jeg får match med, 70 % lar være å svare eller fjerner matchen, 10 % bruker dagevis på å svare og resten er umulig å holde en samtale gående med. Det er min erfaring da, jeg har venninner som elsker Tinder fordi de bare liker å treffe ulike folk uansett kjemi eller ikke. Og jo penere man er, jo bedre tenker jeg. Jeg er sånn hakket over midt på treet, så jeg sliter med at jeg ikke er pen nok. Da spiller det ikke noen rolle om jeg har orden på livet, deler interesser med mange menn, osv.

Lykke til 😄 

Anonymkode: 40224...a36

AnonymBruker
Skrevet

Dating apper generelt, så må du ikke la deg styre av følelser så raskt.

Mange bruker dette som tidsfordriv uten å egentlig ha den store intensjonen om noe.  Hadde holdt teksten veldig kort. Søker noe seriøst el. tilsvarende. Å skrive mye om all verdens ting har lite for seg. Det sveipes kjapt og profilen blir kanskje sett på med et halvt øye.

Og... det er ikke sikkert de er såkalt "fuckboys" som mange bruker om de ikke virker super interessert. 

Og at du sliter med at du ikke er PEN nok, må du BARE legge bort. Du er mer enn god nok, aldri glem det. Tiltrekning og kjærlighet handler ikke om å være den peneste.

Anonymkode: 6bd12...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er det mange anser som pen og får flere tusen likes, men synes allikevel Tinder er håpløst. Jeg er nok veldig sær/kresen.

Men når det er sagt, han jeg møter nå traff jeg på Tinder. Og har et oppriktig håp om at det kan bli noe seriøst på sikt. Så konklusjonen, av flere tusen potensielle har jeg kun møtt en jeg virkelig kan se for meg noe med. Liker best å møte folk ute, da kommer personligheten frem.

Anonymkode: 499b5...701

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...