AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Hei Relativt ny jobb. Dette skjedde på fredag. Sjefen spurte om jeg har besvart en forespørsel fra kunde på mail. Jeg hadde ikke gjort det enda men vet ikke hvorfor jeg svare at jeg har gjort. Jeg hadde tenkt å gjøre det før jeg gikk hjem. Saken er at sjefen sa supert kan du også videresende kopi til meg. Videre sa sjefen at hun altså stoler på meg, men trenger mailen så hun er oppdatert. Jeg måtte innrømme at jeg ikke har sendt enda. Hvordan retter opp jeg inntrykket mitt i morgen? Jeg har tenkt på dette i helgen og ikke fått slappet av. Anonymkode: eea4e...e6f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Oi, den var kjip! Jeg tror jeg bare hadde latt det gå videre, og rettet det opp med å gjøre en ekstra innsats i en tid fremover. Og selvsagt slutte med løgn. Det er nok dessverre ikke så mye annet å gjøre. Hvis du tar det opp med sjefen, og forklarer at du kom med en løgn for å fremstille deg bedre enn du er (eller noe), så blir det bare tull av det i mine øyne. Legge seg flat høres det ut som du allerede har gjort. Eneste måte jeg ser å rette opp på, er å gjøre jobben så godt du bare kan en god stund fremover. Anonymkode: ff28c...039 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Inntrykket vil rette seg opp automatisk om du fortsetter å gjøre en god jobb fremover. Kom tidsnok på jobb, spør om du er usikker på noe (du er ny, så spør i vei), og rett og slett bare gjør jobben din. Null stress Anonymkode: 1df8b...452 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå