AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Hei. Jeg sitter her og er så rådvill. Møtte en veldig bra fyr ca. 10 ganger før jeg fant ut at jeg ikke følte det var helt rett. Dette er noen måneder siden nå. Jeg har nå begynt å "date" eksen min igjen, men innser vel egentlig at det var en grunn til at det ble slutt. I helgen fikk jeg en melding fra denne tidligere daten (hvis jeg kan kalle han en date, da vi bare møttes 10 ganger), som åpenbart var sendt i beruset tilstand (ut fra tidspunktet). Han er en sjenert fyr og ikke den som ville skrevet noe sånt uansett, når vi møttes skrev han kun komplimenter etter noen øl også. Har ikke svart han, men får dårlig samvittighet. Føler at hadde det vært meg hadde jeg følt meg helt forferdelig om jeg ikke fikk et svar engang. Har nå sittet i over 1 døgn (.....) for å forsøke å snekre sammen et hyggelig svar, uten at han tar det som en invitasjon til at jeg vil sees igjen på den måten. Som venner, ja, men det er jo ikke særlig realistisk kanskje. Meldingen var at han savnet meg fryktelig og at han syntes jeg er så vakker, og at han tenker på meg daglig. Bør jeg la det passere eller bør jeg gi han et svar? Var aldri noe dårlig stemning fra han når jeg avsluttet og føler generelt han er en fin fyr, bare ikke en god match som kjæreste. Vi risikerer også å møte på hverandre, da vi ikke bor så altfor langt unna hverandre. Anonymkode: ad790...38e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Er den sendt om natten trenger du ikke svare Anonymkode: 7ae0f...f99 1
Blåjojo Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Når du har brukt så lang tid på å svare, så trenger du heller ikke svare. I allefall ikke når du alikevel skal avvise ham. Han har nok tatt hintet til nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå