Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hender jeg får helt sinnsykt intense orgasmer. Øynene ruller bakover, hele kroppen skjelver og det renner så mye fittesaft. Mister all kontroll over kroppen min føles det som. 

Er jeg alene om dette? Det kan jeg da ikke være, eller? 

Hender jeg er nervøs for å få orgasme da det kan bli litt mye kanskje. Vil ikke det skal skremme mannen akkurat. 

Er det normalt med slike orgasmer? Eller hvordan er det for dere andre? Ren nysgjerrighet på hvordan orgasmer kan føles og kjennes på kroppen. 

Er du mann, gjerne kommenter hvordan det føles for deg også. 

Endret av Mwfa
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det alene men ikke med partner. Da er orgasmene mindre intens men kanskje jeg holder tilbake endel 

Anonymkode: 2df88...7eb

• Liker 1
Skrevet

Det høres digg ut å oppleve! Litt usikker på om jeg har opplevd noe så intenst fra partner som du beskriver, men ei hadde øyne som rullet helt bakover, bokstavelig talt, nesten litt freaky at det går an...

Jeg tror ikke det skremmer bort menn, tvert imot vil nok det å kunne gi noe slikt være veldig tilfredsstillende for de fleste :)

• Liker 3
Skrevet

Har også veldig intense orgasmer, men opplever det mer som en trigger for partners orgasme enn at det skremmer han bort.

• Liker 4
Skrevet
7 hours ago, Mwfa said:

Hender jeg får helt sinnsykt intense orgasmer. Øynene ruller bakover, hele kroppen skjelver og det renner så mye fittesaft. Mister all kontroll over kroppen min føles det som. 

Hender jeg er nervøs for å få orgasme da det kan bli litt mye kanskje. Vil ikke det skal skremme mannen akkurat. 

Er det normalt med slike orgasmer? Eller hvordan er det for dere andre? Ren nysgjerrighet på hvordan orgasmer kan føles og kjennes på kroppen. 

Det hender jeg får det, spesielt h is mannen og jeg har gått å edget hverandre i noen dager.     Men, det skjer kun når jeg får vaginal orgasme når jeg enten rir han, eller han tar meg bakfra.   Bakfra så hender det og jeg squirter når jeg kommer så brutalt.

Mannen sier han elsker det, og smilet, blikket, og lydene han lager, tilsier att han ikke lyver, for å si det sånn 😊😁

Men så har man dette med forskjeller på kvinner. 

Søstra mi får ikke orgasmer uten stimuli at klitoris.  Hun sier att sånn har det alltid vært, og sånn kommer det nok alltid til å være.        Hun får aldri lange eller ristede orgasmer. Men kun sammentrekninger i vagina og anus, samt hun sier hun kjenner magemusklene jobber litt.  Utenom det, så er dette alt hun får igjen når hun onanerer eller har sex.

Så som du ser, så er det ganske store forskjeller ute å går.   Jeg har og venninder på min alder (42), som aldri har fått orgasme. Hverken av onanering eller sex. 

Må bare legge til att, di som sier di ikke får orgasme eller aldri har fått dette, syntes likavell det er deilig å ha sex 😉

Kvinne 42

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mwfa skrev (På 4.7.2022 den 0.36):

Jeg er mann og det hender men min partner (om jeg har gjort en god job ;) )

Det skjer om vi ikke har hatt sex i mnge dager og spenningen har bygget seg opp.

Din mann ser sikkert ikke på det som et problem ;)

Anonymkode: 2672c...eef

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne type sterke orgasmer har jeg bare fått når jeg sover, også våkner jeg opp av det. Det er så intenst og kraftfullt at det grenser til smertefullt! Skjønner ikke at det går an, sånn helt uten fysisk stimuli.. 

Anonymkode: 7042f...4cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Noe så deilig, må jo være ren nytelse bare å iaktta orgasmen...enda bedre å få slikke saftene :)

• Liker 1
Skrevet

Hilsen Magne 53 år

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
tjuva skrev (På 4.7.2022 den 8.05):

Søstra mi får ikke orgasmer uten stimuli at klitoris.  Hun sier att sånn har det alltid vært, og sånn kommer det nok alltid til å være.        Hun får aldri lange eller ristede orgasmer. Men kun sammentrekninger i vagina og anus, samt hun sier hun kjenner magemusklene jobber litt.  Utenom det, så er dette alt hun får igjen når hun onanerer eller har sex.

Kvinne 42

Så rart. Jeg får kun orgasme ved utvendig stimulering av klitoris (eller eventuelt kombinert innvendig og utvendig), men får da mange ulike orgasmer likevel. Noen er nesten begrenset til underlivet, mens som oftest kjenner jeg det i hele kroppen. Jeg har til og med en greie der jeg ofte kjenner at det skyller en brusende/varm følelse opp gjennom ansiktet akkurat idet jeg kommer. Synes det er litt artig. :fnise:

Husk at selv en "vaginalorgasme" også har utspring i klitoris. Det handler bare om hvorvidt man klarer å stimulere den innenfra eller om man må stimulere den utvendig for å komme. Alle typer orgasmer er stort sett ulike varianter av klitorisorgasmen, men varierer utifra hvordan man ellers stimuleres. Pluss dagsformen og evnen til å slippe seg løs og nyte.

Anonymkode: 8f402...cc1

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så rart. Jeg får kun orgasme ved utvendig stimulering av klitoris (eller eventuelt kombinert innvendig og utvendig), men får da mange ulike orgasmer likevel. Noen er nesten begrenset til underlivet, mens som oftest kjenner jeg det i hele kroppen. Jeg har til og med en greie der jeg ofte kjenner at det skyller en brusende/varm følelse opp gjennom ansiktet akkurat idet jeg kommer. Synes det er litt artig. :fnise:

Husk at selv en "vaginalorgasme" også har utspring i klitoris. Det handler bare om hvorvidt man klarer å stimulere den innenfra eller om man må stimulere den utvendig for å komme. Alle typer orgasmer er stort sett ulike varianter av klitorisorgasmen, men varierer utifra hvordan man ellers stimuleres. Pluss dagsformen og evnen til å slippe seg løs og nyte.

Anonymkode: 8f402...cc1

Hehe ja. Vi er alle forskjellige, heldig vis 😋

Første orgasmen jeg hadde med mannen, kom igjennom brystvortene.  Vi lå og koste tredje eller fjerde natten vår sammen. Men, jeg hadde jo typisk mensen, så da ble det BJ på han, og beføling av kroppen og brystene på meg. Etter 10/15 minutt med kos, slik king, surging, små biting av brystvortene, så fikk jeg orgasme.  Ble liggende helt forundret etterpå. Normalt sett så har jeg aldri likt å bli stimulert på brystvortene. Men da, med han, så er det noe av det deiligste jeg har opplevd 😳🙈.

.ja, alle orgasmer som kommer fra underlivet er vell egentlig klitoris orgasme hvis jeg ikke husker feil.   Men det og er egentlig litt rart. For jeg kjenner ekstrem forskjell på penis inni meg mens jeg får klitoris orgasme ved stimulering av klitoris, og vaginal orgasme. Vaginal orgasme kan jeg og noen ganger squirte av, men aldri ren klitoris orgasme selv med penis inni meg. Så noe annet er det jo. 

Anonymkode: 26e23...611

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Opplever selv sånne orgasmer. De er så intense at alt eksploderer innvendig, det svartner og svimer nesten av. Kroppen rister og orgasmen kjennes i hele kroppen. De mest intense orgasmene kan vare i flere minutter. Partner skremmes så absolutt ikke.

Anonymkode: 2de9a...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...