Gå til innhold

Vil til syden alene, men er introvert og vil være i FRED. Hvor drar jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare få slappe av i fred 😅 når jeg søker på reisetips på nettet ang singel reiser, er det masse råd opp og ned med å bli kjent med lokal befolkning, hvor det er lett å komme i prat med folk osv. Det er det jeg ikke vil. Hvor drar jeg om jeg vil ha syden på vinterhalvåret?

Anonymkode: 28e6a...ef0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanariøyene. Lokalbefolkningen er så vant med enorme mengder turister at de gir blaffen i deg, samtidig som økonomien der er god nok til å begrense selgere og gigoloer som maser deg i hjel i Tyrkia, Egypt etc. 

Greske turistøyer funker også, men mindre værsikkert om vinteren. 

Anonymkode: 8ba63...1e7

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner mange som reiser alene til Gran Canaria, virker som om det passer både for de som ønsker å sosialisere seg, og de som ønsker å være i fred med boken sin.

Anonymkode: c8557...5b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Airbnb med innegjerdet hage. 

Anonymkode: a4428...aaa

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du drar hvor som helst, men dropper å melde deg på turer og delta på sosiale arrangement. :) Høres herlig ut!

Anonymkode: 0e475...905

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊

Jeg ser det er billige reiser til gran canaria og Bali. Hva tenker dere om Bali, får man vært i fred der?

Uansett hvor jeg havner, tenker jeg å oppholde meg for det meste på et stort hotell hvor jeg bor og stranden. Kanskje jeg går ut å spiser, men kommer til å gå veldig målrettet fra A til B. Hvilket land er det størst sannsynlighet for at jeg får sittet i fred på resturante og kommet meg fra A til B?

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar 😊

Jeg ser det er billige reiser til gran canaria og Bali. Hva tenker dere om Bali, får man vært i fred der?

Uansett hvor jeg havner, tenker jeg å oppholde meg for det meste på et stort hotell hvor jeg bor og stranden. Kanskje jeg går ut å spiser, men kommer til å gå veldig målrettet fra A til B. Hvilket land er det størst sannsynlighet for at jeg får sittet i fred på resturante og kommet meg fra A til B?

ts

På Bali får ingen være i fred fra selgere og innkastere. Men om du booker all inclusive med eget basseng og et butler burde du slippe unna så godt som alle i hele verden.

Anonymkode: 1ede7...3d3

• Hjerte 1
Skrevet

Du får vel vere i fred dersom du signaliserer at du vil det? Klart mange vil prøve å ta kontakt med enslig turist på enkelte typiske turistdestinasjoner, men eg trur dei gir seg om du ikkje vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ChaseDurer skrev (5 timer siden):

Mykonos

Lol er ikke Mykonos Party Party ? 

Anonymkode: 281e5...dac

Gjest ChaseDurer
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Lol er ikke Mykonos Party Party ? 

Anonymkode: 281e5...dac

Dra og sjekk ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

sett en del på videoer fra Bali nå, og der virker det fryktelig slitsomt med alle selgerne… scams over alt. Noe må man vell forvente uansett hvor man drar, men på Bali er det visst helt ille. Selve folkeslaget som er fra øya er visst veldig snille og høflige, men er visst en del tilflyttere som er der kun for å tjene penger på turister. 

Men ja, som en over her skrev, så vil jeg nok få være i fred uansett hvor jeg er om jeg for det meste oppholder meg på hotellet 😜

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En lite sted i Hellas ?

Anonymkode: dc408...5fc

• Liker 1
Skrevet

Du virker veldig skjønn, ts, og jeg får av en eller annen grunn lyst til å gi deg en klem  :rodmer:

Stemmer for øvrig for Kanariøyene 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Fame skrev (1 time siden):

Du virker veldig skjønn, ts, og jeg får av en eller annen grunn lyst til å gi deg en klem  :rodmer:

Stemmer for øvrig for Kanariøyene 

Haha takk, du skal få en internett klem tilbake :hug: Virker som at Kanariøyene er best ja ☺️
ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanariøyene er bra men ikke de øyene med masseturisme, jeg anbefaler La Gomera, El Hierro eller La Palma. Kriminalitet er nesten ikke-eksisterende og det er ingen innkastere eller andre som maser. 

Anonymkode: 8fdfc...b15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kanariøyene er bra men ikke de øyene med masseturisme, jeg anbefaler La Gomera, El Hierro eller La Palma. Kriminalitet er nesten ikke-eksisterende og det er ingen innkastere eller andre som maser. 

Anonymkode: 8fdfc...b15

Tusen takk for råd! Skal søke på disse øyene nå 😃 Noen som vet Hvordan det er å komme seg til disse øynene? 

ts

Skrevet

Ville dratt til en liten øy i Hellas om jeg skulle dratt alene😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk for svar 😊

ts

Ta med deg en bok på restaurant så får du sitte i fred. Ha den åpen foran deg. Du sender ut signaler om ro og at du trives i eget selskap. Tror du får lett vært i fred☺️ Men jeg ville ikke reist til Tyrkia, Egypt, Marokko for der er min erfaring at du ikke får vært i fred. Spania/hellas er vant med turister som trives i eget selskap. 

Anonymkode: b14b0...c1b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel liten sjanse for at du blir forfulgt eller oppsøkt av random folk, med mindre du er en veldig kjent person. Og hvis det er så krise å bli snakket til av en selger, så bør du heller holde deg hjemme da.

Anonymkode: 2846b...740

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...