AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Da er det igang igjen. Samme hver mnd. Jeg klarer ikke dette lenger. Det er så meningsløst at jeg skal slite med dette hver mnd for barn blir det jo ikke uansett da jeg ikke har noen mann. Det er fullt av fysiske plager , men også psykiske. - Rett etter eggløsning så blir jeg helt utmattet. Det er som å gå rundt med feber. Jeg begynner faktisk å lure på om jeg får feber. Jeg har begynt å svette så voldsomt. Hettetokter. Jobber som renholder og bare jeg beveger meg litt så renner svetten. Alle klær blir gjennombløte, også trusa. Håret blir så svett at det er vått. Også vaske med den kroniske feberfølelsen. Det er pyton. Har begynt å få søvnproblem på natta og. svetter. - Håret blir ekstremt fett. Det klør og får gult flass. seboree. Ingen shampoer biter på . Det blir fett 2 timer etter vask. Huden blir ekstremt fett i ansiktet og fettglinsende. masse hudormer . ingen lokale midler biter på . - ulvehunger. Konstant sulten og lyst på mat og sukker / godteri. veldig plagsomt. lagt på meg mye. helt umulig å være sunn -oppblåst mage. ser ut som jeg er høygravid. psykisk : svært deprimert og får selvmordstanker. sint og irritabel. Blir så ekstremt tiltaksløs. Alt er et ork. Å ligge i senga å stirre er tortur. Jeg gikk på piller og mye av plagene forsvant da . Jeg hadde ikke fett hår / hud og ikke ulvehunger. men måtte slutte pga blodpropp. så hva gjør jeg ? det må da finnes noen andre medisiner som stanser eggløsningen ?? jeg har ikke menssmerter , blør ganske normalt. Men er så drittlei . Noe må jo finnes for å stanse eggløsning. Anonymkode: 90447...efc
Natta1980 Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 yoga og meditasjon og dyp pusting hjelper meg. høres kanskje kjedelig ut men er effektivt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Vanndrivende hjelper meg Anonymkode: a35f9...d7f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanndrivende hjelper meg Anonymkode: a35f9...d7f Tabletter,men du må høre med legen.Jeg googlet meg frem.ikke a l L e kan bruke vanndrivende. Anonymkode: a35f9...d7f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Ssri eller brintellix. Anonymkode: c0606...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå