AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #21 Skrevet 3. juli 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hatt mange runder med min venninne, hvor jeg har fått henne til å garantere at hunden er snill. Hun har også små barn. Jeg leser jo også at de er veldig snille hunder, men er det hva hvis jeg sliter med. Den ser jo litt sint ut i utsende sitt og tenker hva gjør vi om det skjer en usikker situasjon og de er på ferie. Er oppvokst med, og hatt hund nesten hele livet, men ikke så stor hund. Anonymkode: d4ede...9ba Det virker langt fra en sannhet. Anonymkode: 172dd...169 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #22 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det virker langt fra en sannhet. Anonymkode: 172dd...169 Ikke så relevant hva du ønsker skrive, når du ikke svarer på spørsmålet. God sommer. Anonymkode: d4ede...9ba
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #23 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hatt mange runder med min venninne, hvor jeg har fått henne til å garantere at hunden er snill. Hun har også små barn. Jeg leser jo også at de er veldig snille hunder, men er det hva hvis jeg sliter med. Den ser jo litt sint ut i utsende sitt og tenker hva gjør vi om det skjer en usikker situasjon og de er på ferie. Er oppvokst med, og hatt hund nesten hele livet, men ikke så stor hund. Anonymkode: d4ede...9ba Helt ærlig så virker det som om du ikke har lyst til å passe hunden, og prøver å finne en unnskyldning. Først var det at du tilfeldig kom over disse artiklene når du søkte etter bilder, og nå sier du at du har hatt mange runder med venninnen din angående hunden? håper du finner en som kan passe den for henne, for det å trekke seg rett før hun skal på ferie er rett og slett drit dårlig gjort. Anonymkode: 08f2d...586 4
Entern Skrevet 4. juli 2022 #24 Skrevet 4. juli 2022 Momma skrev (7 timer siden): Dette hadde jeg så definitivt droppet om jeg var deg Jeg og.
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. juli 2022 #25 Skrevet 4. juli 2022 Jeg ville aldri passet en hund jeg ikke kjente godt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #26 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt ærlig så virker det som om du ikke har lyst til å passe hunden, og prøver å finne en unnskyldning. Først var det at du tilfeldig kom over disse artiklene når du søkte etter bilder, og nå sier du at du har hatt mange runder med venninnen din angående hunden? håper du finner en som kan passe den for henne, for det å trekke seg rett før hun skal på ferie er rett og slett drit dårlig gjort. Anonymkode: 08f2d...586 Jeg kommer over artikkelen tilfeldig og søkte da opp flere. Selvsagt er det dritt dårlig gjort, og jeg kommer aldri til å svikte henne slik at hun må droppe ferien. Jeg passer hunden om ingen andre er tilgjengelig for å passe den. Jeg har gledet meg og synes det var dumt at jeg fant disse artikkelen, men selvsagt blir jeg skeptisk. Anonymkode: d4ede...9ba
Victoria2022 Skrevet 4. juli 2022 #27 Skrevet 4. juli 2022 Hei dere. Jeg er eier til denne livsfarlige valpen... Jeg er skuffet og såret over at denne tråden ble opprettet. Vi har snakket utallige ganger om at hunden min er snill. Hun er bare 4mnd og kan såklart tisse inne på ukjente steder. Det at hun er renslig hjemme er faktisk ganske imponerende til å være bare 4mnd gammel! Temmelig sikker på at jeg kan Google med fram til at rasen TS har også kan bite, men det gidder jeg ikke.. At min hund ser sint ut? Det gjør noen mennesker også, men det betyr ikke at de er det! Hunden min bor sammen med to barn og 3 katter. Vi passer i lengre perioder en liten hund på 5kg,hun har aldri(!!) vist noen tegn til aggresjon overfor hunder, katter eller barn. TS sin hund har glefset etter både meg, ett barn og min hund når den var her.... Men den er ikke farlig fordiom! Alle hunder KAN være farlige, men jeg ser ingen grunn til at min lille valp skal være så skummel... Prøver å få noen andre til å passe henne, for å være 5dager sammen med noen som tror hun skal drepe de unner jeg henne ikke... 8 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #28 Skrevet 4. juli 2022 Victoria2022 skrev (3 minutter siden): Hei dere. Jeg er eier til denne livsfarlige valpen... Jeg er skuffet og såret over at denne tråden ble opprettet. Vi har snakket utallige ganger om at hunden min er snill. Hun er bare 4mnd og kan såklart tisse inne på ukjente steder. Det at hun er renslig hjemme er faktisk ganske imponerende til å være bare 4mnd gammel! Temmelig sikker på at jeg kan Google med fram til at rasen TS har også kan bite, men det gidder jeg ikke.. At min hund ser sint ut? Det gjør noen mennesker også, men det betyr ikke at de er det! Hunden min bor sammen med to barn og 3 katter. Vi passer i lengre perioder en liten hund på 5kg,hun har aldri(!!) vist noen tegn til aggresjon overfor hunder, katter eller barn. TS sin hund har glefset etter både meg, ett barn og min hund når den var her.... Men den er ikke farlig fordiom! Alle hunder KAN være farlige, men jeg ser ingen grunn til at min lille valp skal være så skummel... Prøver å få noen andre til å passe henne, for å være 5dager sammen med noen som tror hun skal drepe de unner jeg henne ikke... Synes det er litt dårlig å skrive svaret her, jeg synes ikke glefsing er beskrivende for min hund, men han sier ifra uten å bruke tenner eller noe. Jeg har ikke sagt livsfarlig hund, men at jeg ble skeptisk til det jeg leste. Anonymkode: d4ede...9ba
Victoria2022 Skrevet 4. juli 2022 #29 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er litt dårlig å skrive svaret her, jeg synes ikke glefsing er beskrivende for min hund, men han sier ifra uten å bruke tenner eller noe. Jeg har ikke sagt livsfarlig hund, men at jeg ble skeptisk til det jeg leste. Anonymkode: d4ede...9ba Jeg tenker at kanskje flere her var interessert i min mening om dette.. 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #30 Skrevet 4. juli 2022 Jeg forstår det med tissing, men vi tok henne ut utallige ganger. Likevel tisset hun ikke og har også ødelagt et gulv teppe her. Jeg nevnte tissing fordi det kan hende hun er ekstra stresset her pga barn ,hund og katt. Og dermed i en uheldig situasjon. Anonymkode: d4ede...9ba
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #31 Skrevet 4. juli 2022 Blir den oppdratt som kamphund? Anonymkode: 28424...040
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #32 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir den oppdratt som kamphund? Anonymkode: 28424...040 Selvsagt ikke..... Anonymkode: d4ede...9ba
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #33 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, hadde ikke tatt sjansen. Det er en kamphund. Hva hvis.. Kennel hadde vært min utvei, tror jeg nok. Selv om det sikkert går bra Anonymkode: 95fbd...4dc Kamphunder er ikke en rase, det er noe de trenes til. Kamphunder sloss uansett mot andre dyr, ikke mennesker. De rasene som ble mye brukt ble faktisk avlet for å være veldig stabile ovenfor mennesker. Anonymkode: 23346...c64 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #34 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forstår det med tissing, men vi tok henne ut utallige ganger. Likevel tisset hun ikke og har også ødelagt et gulv teppe her. Jeg nevnte tissing fordi det kan hende hun er ekstra stresset her pga barn ,hund og katt. Og dermed i en uheldig situasjon. Anonymkode: d4ede...9ba De aller fleste tenker faktisk så langt at små valper ofte har uhell inne, og tar bort ting på gulvet før de får en valp eller besøk av en valp. Anonymkode: 37de2...4bd 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #35 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kamphunder er ikke en rase, det er noe de trenes til. Kamphunder sloss uansett mot andre dyr, ikke mennesker. De rasene som ble mye brukt ble faktisk avlet for å være veldig stabile ovenfor mennesker. Anonymkode: 23346...c64 Disse artikkelene omhandlet barn og hund. Jeg sier ikke at denne hunden kommer til å være en trussel, men i en tilspisset situasjon hvor hunden er en uke i et hjem med barn, annen hund ,liv og røre ,så kan jo alle hunder føle seg litt truet. Tenker på det at eier sier hunden er renslig ,men tisset inne utallige ganger her på dagsbesøk. Da er hun jo desverre utrygg her. Dette hadde gått over etter noen dager, men jeg må få lov å undre meg. Jeg synes jeg er grei som gratis sier ja til å passe en stor , fremmed valp, GRATIS i ferien vår. Det gjør jeg selvsagt for å være snill. Det gjør at vi begrenser oss hjemme i de fem seks dagene, fordi hunden er for stor å få med i bilen vår når vi har annen hund OG fordi valpen ikke kan være hjemme alene mer enn tre timer. Jeg ønsker bare være snill. Anonymkode: d4ede...9ba
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #36 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Disse artikkelene omhandlet barn og hund. Jeg sier ikke at denne hunden kommer til å være en trussel, men i en tilspisset situasjon hvor hunden er en uke i et hjem med barn, annen hund ,liv og røre ,så kan jo alle hunder føle seg litt truet. Tenker på det at eier sier hunden er renslig ,men tisset inne utallige ganger her på dagsbesøk. Da er hun jo desverre utrygg her. Dette hadde gått over etter noen dager, men jeg må få lov å undre meg. Jeg synes jeg er grei som gratis sier ja til å passe en stor , fremmed valp, GRATIS i ferien vår. Det gjør jeg selvsagt for å være snill. Det gjør at vi begrenser oss hjemme i de fem seks dagene, fordi hunden er for stor å få med i bilen vår når vi har annen hund OG fordi valpen ikke kan være hjemme alene mer enn tre timer. Jeg ønsker bare være snill. Anonymkode: d4ede...9ba Kan du ikke bare si at du ikke vil passe den, istedenfor å bare komme med enda flere unnskyldninger? Det hjelper ikke at du sa ja når du nå trekker deg, og utsetter ts for masse stress for å finne noen andre som kan passe? du har vel sagt at hun også har passet hunden deres, så så snill var du ikke når du sa ja. Anonymkode: 08f2d...586 4
Victoria2022 Skrevet 4. juli 2022 #37 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Disse artikkelene omhandlet barn og hund. Jeg sier ikke at denne hunden kommer til å være en trussel, men i en tilspisset situasjon hvor hunden er en uke i et hjem med barn, annen hund ,liv og røre ,så kan jo alle hunder føle seg litt truet. Tenker på det at eier sier hunden er renslig ,men tisset inne utallige ganger her på dagsbesøk. Da er hun jo desverre utrygg her. Dette hadde gått over etter noen dager, men jeg må få lov å undre meg. Jeg synes jeg er grei som gratis sier ja til å passe en stor , fremmed valp, GRATIS i ferien vår. Det gjør jeg selvsagt for å være snill. Det gjør at vi begrenser oss hjemme i de fem seks dagene, fordi hunden er for stor å få med i bilen vår når vi har annen hund OG fordi valpen ikke kan være hjemme alene mer enn tre timer. Jeg ønsker bare være snill. Anonymkode: d4ede...9ba Litt rart at du tør å ha hunden din hos oss egentlig, som også er GRATIS hundepass. "Vi hjelper selvfølgelig hverandre" sa du... Valpen lever blant både barn og katt hjemme, så hvorfor det skulle være stressende hos dere forstår jeg ikke. At en valp tisser inne i nytt hus trenger så absolutt ikke være stress.. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #38 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bare si at du ikke vil passe den, istedenfor å bare komme med enda flere unnskyldninger? Det hjelper ikke at du sa ja når du nå trekker deg, og utsetter ts for masse stress for å finne noen andre som kan passe? du har vel sagt at hun også har passet hunden deres, så så snill var du ikke når du sa ja. Anonymkode: 08f2d...586 Jeg sier jeg selvsagt passer hunden. Anonymkode: d4ede...9ba
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #39 Skrevet 4. juli 2022 Victoria2022 skrev (Akkurat nå): Litt rart at du tør å ha hunden din hos oss egentlig, som også er GRATIS hundepass. "Vi hjelper selvfølgelig hverandre" sa du... Valpen lever blant både barn og katt hjemme, så hvorfor det skulle være stressende hos dere forstår jeg ikke. At en valp tisser inne i nytt hus trenger så absolutt ikke være stress.. Men da er hun ikke stresset og det er ikke mer å tenke på. Jeg betalte dere jo i gaver for passet. Jeg ble skremt av artiklene. Jeg sier bare at det naturlig ER mye jobb å passe en valp som ikke er renslig. Anonymkode: d4ede...9ba
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #40 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kommer over artikkelen tilfeldig og søkte da opp flere. Selvsagt er det dritt dårlig gjort, og jeg kommer aldri til å svikte henne slik at hun må droppe ferien. Jeg passer hunden om ingen andre er tilgjengelig for å passe den. Jeg har gledet meg og synes det var dumt at jeg fant disse artikkelen, men selvsagt blir jeg skeptisk. Anonymkode: d4ede...9ba Chihuahua og pomeranian og labrador er vel de hundene som skader flest mennesker i Norge i året. Jeg lurer på hva slags rase du eventuelt ville turt å passe? Anonymkode: 2a9c7...39c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå