Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2002 #21 Del Skrevet 19. oktober 2002 fjerne hår på armene synes jeg blir å gå for langt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #22 Del Skrevet 19. oktober 2002 Enig med The Man, føles det ikke ekkelt når du står i dusjen Lea? Du tar såpe under armene og kjenner mengder av tykke stive hår som er klissete og seige av gammel svette og fett fra deo. Blæh!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #23 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg bøyer meg i støvet for deg Milla :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #24 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg lover deg The Man, her er det silkeglatt hud hver eneste dag. Men så kjenner jeg også til de beste hårfjerningstriksene :-) Jeg bruker voks og epilator for hva det er verdt og bruker minimalt med tid på barbering. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. oktober 2002 #25 Del Skrevet 19. oktober 2002 Før hårfjerning ble mote hadde jeg ingen problemer med mine kroppshår. Utrolig hvor jeg har blitt påvirket... Fælt å innrømme det. Milla og TheMan, vær glad dere ikke har hår; dere ville kanskje vært attraktive for noen som verdsatte egenskapen til å IKKE BRY SEG med hva andre mener. Hvis ingen i verden visste hva barbering/hårfjerning var for noe, ville dere hatt noen som helst problemer med det da? Tror ikke det. Det er ikke måte på hvor folk kjemper mot kroppene sine nå om dagen; enten på den ene eller andre måten!! :o Syng med nå: (melodi: kua mi jeg takker deg) Kroppen min jeg elsker deg Mange gleder gir du meg hår eller ikke hår, gi beng gleder får du likavel i fleng Nei, jeg skal jammen slutte å glattbarbere meg jeg. KUN for å være litt annerledes og opprørsk. Og ren skal jeg jammen meg bli likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #26 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg skal komme å besøke deg i Dyrehagen Vinga, foretrekker du bananer eller peanøtter? Men fra spøk (til mer spøk). De aller fleste kvinner i den siviliserte verden som ikke er griser barberer seg jevnlig. Og hvem er det som misliker myk og glatt hud? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 19. oktober 2002 #27 Del Skrevet 19. oktober 2002 Så fordi jeg ikke glattbarberer meg nedentil, så er jeg uhygienisk og en vandrende stinkbombe??????? Hallo, jeg dusjer eller vasker meg minst to ganger om dagen. Armhulene og leggene blir jo barbert, men underlivet blir bare "pyntet" litt på så det ikke ser ut som vill jungel. Hår på magen har jeg ikke, ikke nedover lårene heller. Og ikke snakk om at jeg barberer arma!!!! Ingen som har klaget på meg hittil i hvert fall...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #28 Del Skrevet 19. oktober 2002 Om man vil være glatt eller frisert nedntil er en smakssak, men bikinilinjen skal være glatt. Nå snakker vi om legger og armhuler. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 19. oktober 2002 #29 Del Skrevet 19. oktober 2002 Legger og armhuler? Ja, der skal jeg være enig i at det ser bedre ut når de er glatte. Men jeg er ikke med på at de som velger å la det gro er uhygieniske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. oktober 2002 #30 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg skal komme å besøke deg i Dyrehagen Vinga, foretrekker du bananer eller peanøtter? Milla Bananer takk. Så tolerant du er. Jeg tror det dreier seg om noe mer enn kroppsbehåring når noen blir hysteriske på å fjerne det. Noe psykisk kanskje?... Dårlig selvtillit?... Hva vet jeg. Man kompanserer på så mange måter. Hørt om "penis-forlengere"??? Jeg tror det har kommet en del "muse-innhulere" også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 19. oktober 2002 #31 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg barberer både armhuler og legger, men det er fordi jeg synes det er penest uten hår på disse stedene. Dvs, på oss jenter. Det har ikke noe med hygienen min å gjøre. Menn med glattbarberte armhuler blir for meg veldig rart. Har sett noen kvinner med svære kratt under armene og lang svarte hår på leggene. Jeg synes IKKE at det er pent, men har aldri oppdaget at de lukter eller på noen annen måte virker uhygienisk av den grunn. Har derimot faktisk tenkt på hvor tøff de egentlig er som viser hårene sine i dagens glattbarberte samfunn. Jeg er ikke misunnelig på hårene deres, men jeg er faktisk litt misunnelig på deres evne til å gi SÅ fullstendig faen i hva andre mener. Synes selv jeg er flink til å gi faen, men disse går meg en høy gang. Hvis mannfolk kan være hygienisk med masse hår så begriper jeg ikke at ikke jenter også kan være det. Å påstå noe annet synes jeg blir for dumt. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #32 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg tror ikke at du kan sette sammen trangen til å ville ha glatt og myk hud sammen med en psykotisk lidelse Vinga. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 19. oktober 2002 #33 Del Skrevet 19. oktober 2002 Milla : Tror du alle kvinner har bart eller ? Kanskje ikke alle kvinner TRENGER å fjerne det kroppshåret du fjerner ? Du høres litt hysterisk ut i og med at du synes det er uhygienisk å ikke barbere seg. Tror ikke folk er noe "skitnere" når de ikke barberer alle kroppens hulrom og kroker. Er man uhygienisk da, tror jeg i tilfelle det skyldes dårlig hygiene og slapp vasking fra før av,- og ikke pga manglende barbering. Synes det bør være opp til folk selv, uten at de får slengt "ekkel" og "kvalm" i trynet fra deg. Jeg barberer selv legger, "down there", bikinilinjen, armhuler og ikke no mer. Jeg er heldigvis velsignet med svært lite hårvekst på overleppe, armer og ellers på kroppen, bortsett fra hodet da Der er det glansfullt og lystige lokker som bare det! Det er tydelig at du er prikkfri og flott. Helt greit! Bare ikke kall andre ekle fordi de ikke barberer seg overalt. Og, ja,- jeg føler meg bra med myk og nybarbert hud. Jeg bruker tid og omtanke med barbering, og jeg tar godt vare på og pleier kroppen min, men jeg synes dette bør være opp til enhver. Selv om jeg kan innrømme at jeg ville anbefalt endel å ta en storsjau til stadighet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. oktober 2002 #34 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg trenger IKKE å barbere/vokse overleppa. Har aldri hatt hår der som synes. (Kanskje med mikroskop..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. oktober 2002 #35 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg trenger ikke barbere overleppen jeg heller - og hva Milla synes om det kan jeg ikke tenke meg jeg kommer til å bry meg større om. Ja, jeg barberer armhulene, og ja, jeg friserer musa - da er jeg hygienisk, skjønner jeg. Men så hender det om vinteren da at jeg ikke barberer legge så ofte. Da er jeg uhygienisk? Eller ble jeg ganske splittet her i personlighet og sånn? En annen ting er denne utingen med å sette folk i bås. Det er kun kuer som skal stå i bås. Og å hevde at "det er en viss type ekle og uhygieniske kvinner" som ikke barberer seg like mye som en selv... pføy! For noe tull! Hva slags mennesker er det man egentlig omgås da, lurer jeg på - som kan si noe sånt?! "fett og deo i lange svarte hår..." Nei, her burde noen tvinges til en runde med "kjenn menneskekroppen". At man liker glattbarberte legger og mus og baller - javel - smak og behag - men denslags nedlatende ytringer som om folk er griser bare fordi de ikke barberer seg på armene - nei, den er god, dere! *mumle* barberer seg på armene - jo, det er rimelig psykotisk. *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess... Skrevet 19. oktober 2002 #36 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hehe...det at jeg får fnatt av kroppshår har ikke noe med dårlig selvtillig eller psykiske lidelser å gjøre... Folk er forskjellige, noen liker hår, andre gjør det ikke, og jeg er av dem som IKKE gjør det. Jeg fjerner mine hår kun for min egen del, ikke for andres, og derfor setter jeg også pris på at kjæresten min gjør det samme, selv om jeg naturlig nok fjerner hår fra andre steder enn han, og kanskje mer enn det som strengt tatt er nødvendig, men så syns jeg også det er ekkelt med hår både på meg selv og på andre. Men at det bunner ut i psykisk lidelse eller dårlig selvtillig ? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michael Skrevet 20. oktober 2002 #37 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det høres nesten ut som denne Milla har en småsykelig hårfobi... Pussig at hun ikke barberer seg oppå hodet, det er jo kroppshår det og? Milla, kan du gi en god grunn for hvorfor du beholder håret oppå hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. oktober 2002 #38 Del Skrevet 20. oktober 2002 Åh! Jeg orker ikke mer av det fjortis-argumentet om "Hvis du ikke liker kroppshår hvorfor barberer du deg ikke på hodet?" Hvis du Michael ikke har noe mer fornuftig å si så foreslår jeg at du tier. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 20. oktober 2002 #39 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ikke la deg terge Milla.... han har nok knapt hår selv.... Synes ei velfrisert jente er rimelig opphissende, jeg.... men det er ikke nødvendig, så lenge jeg ikke finner fram da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michael Skrevet 20. oktober 2002 #40 Del Skrevet 20. oktober 2002 Milla, jeg tar gjerne en diskusjon på hvem som høyest fjortisgrad av deg og meg, når du tilkjennegir et nærmest småhysterisk forhold til hår, mens jeg kun stiller deg et spørsmål om motivet ditt for hvorfor hår et sted er så mye mer ekkelt enn andre steder... ...dessuten er du såpass skrivefør at du sikkert kunne motivert et svar, hvis du hadde hatt noe.... du er faktisk litt småfeig, når du vrir deg unna på den måten du gjør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå