Gå til innhold

Har dere tips til å unngå å bli så stresset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom nettopp hjem fra venninnetur og fikk høre at det ikke var hyggelig fordi jeg var så stresset :( Dette var jo ikke noe hyggelig å høre, men jeg må jo ta det til meg. Vet det er min egen feil siden jeg dro på sydentur selv om jeg nettopp har kjøpt nytt hus som jeg holder på å renovere. Er mye jobb, mye stress, dyrt og jeg sliter med søvn og gråteanfall. Tenkte det skulle bli godt med en sydentur oppi alt dette, men dsv så klarte jeg ikke slappe av. Begynte å gråte på flyplassen i stad for jeg er så ufattelig sliten! 

Jeg kan en del om pusteteknikker og avspenning, men dsv så klarer jeg ikke roe meg ned. Er konstant oppjaget og stressa. Hvordan kan jeg bli en mer chill og avslappet person, og slutte å stresse sånn? Noen som kjenner seg igjen og har noen råd? 

Anonymkode: 45ae1...bea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Endre noe grunnleggende i måten du lever livet på. Hva er verdiene ? Ha det finere enn og mer fancy enn du egentlig har tid, krefter og råd til? Du må gå i dybden å se på hva du kan endre i livet som kan gi deg mer ro. 

Anonymkode: 9d420...211

AnonymBruker
Skrevet

Lukk øynene, tell til ti og ta dype pust. Da får du en god reset hvis du har blitt stresset. For å forebygge så er det lurt å jobbe litt med tankegangen om at man får ikke gjort noe med ting som er utenfor ens kontroll, og man kan senke krav og forventninger til seg selv og andre. Hva skjer om du slapper av, blir det helt krise? Hva er det verste som kan skje?

Anonymkode: bb785...34a

AnonymBruker
Skrevet

Finer mye gode stressmestringer på YouTube og på nettet 

Anonymkode: 6af94...2e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...