Gå til innhold

Svimmelhet konstant av corona

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Andre som har opplevd det samme? Går rundt og føler meg konstant svimmel. Nesten som en snurrebass som snurrer i hodet og hele kroppen. Er ikke så ille at jeg ikke fungerer, men er fryktelig slitsomt med denne svimmelheten i hodet og kroppen hele tiden. Avtar når jeg ligger ned stille eller sitter rolig og fokuserer på et punkt. Men i aktivitet så går det litt rundt i hodet og kroppen, så man nesten føler seg småbrisen. Er på min 8 dag med corona, så håper virkelig denne svimmelheten avtar. Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 9ed21...3ab

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde korona tidligere i år og hadde rundt en uke med forkjølelsessymptomer og tilhørende svimmelhet. Så gikk jeg i rundt 3 uker der jeg var tilsynelatende frisk, men veldig svimmel og sliten. Etter de 3 ukene fikk jeg forkjølelsessymptomer igjen og når jeg var frisk igjen fra det etter noen dager, var svimmelheten helt borte og jeg følte meg som før. Både jeg og begge barna hadde samme sykdomsforløp med syk-frisk-syk igjen med omtrent like lang intervall, men det var bare jeg som var svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk svimmelhetsanfall etter Corona. Ble syk i graviditeten, og hadde svimmelhetsanfall og utmattelse i mange måneder etter at jeg ble frisk. Ble bedre etter 1 år.

Anonymkode: 1ddcc...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Andre som har opplevd det samme? Går rundt og føler meg konstant svimmel. Nesten som en snurrebass som snurrer i hodet og hele kroppen. Er ikke så ille at jeg ikke fungerer, men er fryktelig slitsomt med denne svimmelheten i hodet og kroppen hele tiden. Avtar når jeg ligger ned stille eller sitter rolig og fokuserer på et punkt. Men i aktivitet så går det litt rundt i hodet og kroppen, så man nesten føler seg småbrisen. Er på min 8 dag med corona, så håper virkelig denne svimmelheten avtar. Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 9ed21...3ab

Jeg merket egentlig ikke noe til coronaen, men etterpå begynte svimmelheten. Jeg var faktisk så ille at jeg måtte sykemelde meg delvis et par måneder, fremdeles sliter jeg. Ikke direkte svimmel, men føler meg brisen som du sier. Nå har jeg heldigvis ferie. Jeg er utredet, så de tror det er ettervirkning  etter corona. Veldig ubehagelig. Nå har det snart gått et halvt år. Jeg har bra dager innimellom da  så det er ikke hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...