AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Jeg har på kort varsel fått en uke aleneferie nå i juli, hvor mannen min pga at mannen min måtte tilbakekalles på jobb en uke. Det er kjedelig, men som trøst ønsker jeg å reise bort noen få av dagene: 2-3 overnattinger. Jeg er en kvinne i 40-årene. Mest interessert i å reise til byer, men det trenger ikke være en stor by. Jeg liker byliv generet: rusle rundt i gater og parker, se på folk, spise på en koselig kafe eller enkel restaurant, besøke ett og annet galleri eller museum osv. Ikke så interessert i fest og natteliv. Jeg bor på Østlandet og vil gjerne reise til reisemålet med tog. Pga kort varsel er det ikke aktuelt å reise sammen med venninner, så jeg reiser alene. Men hvor? Anonymkode: 99ca4...251
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har på kort varsel fått en uke aleneferie nå i juli, hvor mannen min pga at mannen min måtte tilbakekalles på jobb en uke. Det er kjedelig, men som trøst ønsker jeg å reise bort noen få av dagene: 2-3 overnattinger. Jeg er en kvinne i 40-årene. Mest interessert i å reise til byer, men det trenger ikke være en stor by. Jeg liker byliv generet: rusle rundt i gater og parker, se på folk, spise på en koselig kafe eller enkel restaurant, besøke ett og annet galleri eller museum osv. Ikke så interessert i fest og natteliv. Jeg bor på Østlandet og vil gjerne reise til reisemålet med tog. Pga kort varsel er det ikke aktuelt å reise sammen med venninner, så jeg reiser alene. Men hvor? Anonymkode: 99ca4...251 Det er prisen for å endre litt på teksten i siste liten før posting som anonym: skulle strøket litt her. Anonymkode: 99ca4...251
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Jeg ville dratt til Gøteborg, eller Bergen om det skulle være i Norge. Anonymkode: 4ff92...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Stemmer også i for Gøteborg. Eller hva med Kristiansand? Anonymkode: 6fb84...832 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Gøteborg, Kristiansand og Bergen er notert. Alle er fristende på hver sin måte. Kristiansand hadde jeg ikke tenkt på. Der har jeg ikke vært siden jeg var barn, men jeg tror jeg at jeg skal "spare" den byen til en gang litt utenom verste fellesferien. Gøteborg har jeg både hørt og lest mye bra om, og Bergen er en by jeg er veldig glad i og godt kjent med. Jeg har vurdert Trondheim, også, mest pga at jeg aldri har besøkt Rockheim. Anonymkode: 99ca4...251
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Ta toget til Karlstad? Det er en ikke altfor stor by, der kan du tusle omkring, gå på museum, dra på stranda og bade i Vänern, ta båtbussen, gå i parkene, sitte på en uterestaurant og se på menneskene. Anonymkode: c80b2...bed 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gøteborg, Kristiansand og Bergen er notert. Alle er fristende på hver sin måte. Kristiansand hadde jeg ikke tenkt på. Der har jeg ikke vært siden jeg var barn, men jeg tror jeg at jeg skal "spare" den byen til en gang litt utenom verste fellesferien. Gøteborg har jeg både hørt og lest mye bra om, og Bergen er en by jeg er veldig glad i og godt kjent med. Jeg har vurdert Trondheim, også, mest pga at jeg aldri har besøkt Rockheim. Anonymkode: 99ca4...251 Trondheim er fin. Har ikke vært på Rockheim, men tipper det er bra der og. Nidarosdomen, cafer på Bakklandet, Norde gt osv. Ellers synes jeg og Bergen er en utrolig fin by. God ferie:) Anonymkode: 54b90...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå