AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Da jeg skulle booke inn oppdager jeg at billettene jeg kjøpte for 2 måneder siden er borte. Jeg kontaktet reisebyrået og de forteller at de skulle ombooke for en tid tilbake grunnet flyproblemer, men at det hadde skjedd en feil under prosessen slik at det ikke ble registrert. Jeg har aldri fått beskjed om at de hadde kansellert mine billetter. Nå er alt fullbooket sier de slik at de ikke klarer å finne annen løsning til meg. Jeg skulle møte venner og har booket overnattinger og annet. De er ikke interessert i å hjelp meg, og sier jeg må finne egne nye billetter. Har klart selv å finne fly til Trondheim der en venn kjører meg til Oslo hvor jeg har funnet fly til den andre delen av reisen min. Turen med vennene mine kan jeg visst bare glemme. Hvis jeg skal klare å få med siste del av reisen til Roma vil det koste meg minst 6-7000 kroner. Jeg er student og har kun denne ferien som jeg har brukt mye tid på å få rimelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg mister jo forhåndsbetalte fly- og togbilletter og overnattinger videre om jeg ikke klarer å dra. Samtidig er flybillettene så dyre når jeg ikke har mulighet å velge. I morgen skulle flyet mitt gått til Sveits. Trenger tips om noen har. Anonymkode: 4f236...db9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Forstår ikke hvordan det er mulig at Supersaver får lov å drive selskapet etter disse anmeldelsene jeg leser her: Anmeldelser av Supersaver.no | Les kundenes anmeldelser av www.supersaver.no (trustpilot.com) Anonymkode: 4f236...db9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Du har vel forsikring? Anonymkode: 776e7...41f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Går det på forsikringen? Anonymkode: 4f236...db9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Alltid book flybilletter direkte fra flyselskapet… Det blir bare kluss med mellomledd. Anonymkode: 26769...ac0 4