AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Da jeg skulle booke inn oppdager jeg at billettene jeg kjøpte for 2 måneder siden er borte. Jeg kontaktet reisebyrået og de forteller at de skulle ombooke for en tid tilbake grunnet flyproblemer, men at det hadde skjedd en feil under prosessen slik at det ikke ble registrert. Jeg har aldri fått beskjed om at de hadde kansellert mine billetter. Nå er alt fullbooket sier de slik at de ikke klarer å finne annen løsning til meg. Jeg skulle møte venner og har booket overnattinger og annet. De er ikke interessert i å hjelp meg, og sier jeg må finne egne nye billetter. Har klart selv å finne fly til Trondheim der en venn kjører meg til Oslo hvor jeg har funnet fly til den andre delen av reisen min. Turen med vennene mine kan jeg visst bare glemme. Hvis jeg skal klare å få med siste del av reisen til Roma vil det koste meg minst 6-7000 kroner. Jeg er student og har kun denne ferien som jeg har brukt mye tid på å få rimelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg mister jo forhåndsbetalte fly- og togbilletter og overnattinger videre om jeg ikke klarer å dra. Samtidig er flybillettene så dyre når jeg ikke har mulighet å velge. I morgen skulle flyet mitt gått til Sveits. Trenger tips om noen har. Anonymkode: 4f236...db9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Forstår ikke hvordan det er mulig at Supersaver får lov å drive selskapet etter disse anmeldelsene jeg leser her: Anmeldelser av Supersaver.no | Les kundenes anmeldelser av www.supersaver.no (trustpilot.com) Anonymkode: 4f236...db9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Du har vel forsikring? Anonymkode: 776e7...41f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Går det på forsikringen? Anonymkode: 4f236...db9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Alltid book flybilletter direkte fra flyselskapet… Det blir bare kluss med mellomledd. Anonymkode: 26769...ac0 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Sveits er ikke stort. Se om du kan fly til en annen flyplass og ta tog. Ev. Sør-Frankrike eller Tyskland og ta tog over grensen. Drit i at turen nå vil koste mer. Turen i seg selv er verdt det fremfor å miste det aller meste fordi du må spare mest mulig. Anonymkode: fff59...582 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Ta kontakt med forsikringselskapet ditt, og sørg for å få refundert billettene. Deretter tar du saken i egne hender. Om ikke fly, kan du ta tog KBH-Hamburg, Hamburg-Zurich. Nattog siste strekning, så får du utnyttet tiden. Fly går der fra Oslo til Kbh Anonymkode: 1bfaf...f93 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Prøvde å ringe supersaver - flyet "mitt" skal gå om noen timer. Jeg ventet i 3 timer før jeg fikk svar. Han sa at han skulle sjekke fly for meg. Så satt han meg på pause. Så ble det brutt plutselig. 😒 Anonymkode: 4f236...db9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, aldri mer 👍 Anonymkode: 4f236...db9 Ja, det skjønner jeg godt! I tillegg til at det blir kluss hvis noe skjer (kansellering, endring etc - ingen tar ansvar), så blir det gjerne mye dyrere enn prisen de først lokker med, for absolutt alt av tillegg (bagasje og annet) er kjempedyrt. Men det hjelper deg jo ikke nå… Som andre har vært inne på, det finnes mange alternativer: Andre flyplasser, tog… Jeg har noen venner som akkurat har reist til Sveits via båt og tog etter å ha opplevd noe lignende - plutselig kansellering, alle fly fulle. Så de kom seg på tur. Men veldig styrete! De skulle vel til Kanariøyene eller noe slikt, og endte altså med tog/båt til Sveits, og to fly fra Sveits til final destination. 🙄 Anonymkode: 26769...ac0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Forstår ikke hvordan det er mulig at Supersaver får lov å drive selskapet etter disse anmeldelsene jeg leser her: Anmeldelser av Supersaver.no | Les kundenes anmeldelser av www.supersaver.no (trustpilot.com) Anonymkode: 4f236...db9 Samme skjedde med meg med Bravofly. Umulig å få tak i kundeservice der i tillegg. Jeg fikk til slutt SAS til å overstyre billetten slik at jeg fikk reist. Useriøst at Finn.no har disse aktørene på søkemotoren sin. Anonymkode: db920...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå