Gå til innhold

Erfaring med Korres 7.1 eller 8.1 til å dekke over lysere striper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å farge håret for å slippe stripingen. Frister å prøve Korres 8.1, evt 7.1. Jeg er ganske vanlig mellomblond med lysere striper i lengdene. 
Ønsker: en naturlig mellomblond farge.

Erfaringer med dette?

Anonymkode: d0464...396

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Korres er vel en permanent hårfarge? Ville heller prøvd en semipermanent farge. En glansvask. Jeg har farget etterveksten min med med korres 7.1 det siste året og nå vil ikke frisøren min stripe den delen av håret mitt lengre. Hun mente det kom til å bli rødt. Så hvis du bare ønsker en liten fargenyanse og ikke har så mange grå hår så ville jeg heller gått for en glansvask. 

Anonymkode: fa495...e23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar to toner lysere enn det jeg vil ha, korres blir mørkere, og den er permanent :) 

Anonymkode: 6df0c...97f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Korres 7.1, og den er ikke mellomblond i alle fall. Mer mørkblond til lysebrun. 

Anonymkode: 72fa2...2b3

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd dem selv, men har hørt at de blir mørke. Ville prøvd 8.1 først iallfall. 

Vær også obs på at askefarger kan bli grå/grønne om håret ditt er for lyst. En 8.1 bør gå bra i teorien, men jeg ville prøvd på en stripe før du tar hele håret for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 482a7...cd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke prøvd dem selv, men har hørt at de blir mørke. Ville prøvd 8.1 først iallfall. 

Vær også obs på at askefarger kan bli grå/grønne om håret ditt er for lyst. En 8.1 bør gå bra i teorien, men jeg ville prøvd på en stripe før du tar hele håret for sikkerhets skyld.

Akkurat det jeg gjorde, prøvde med en stripe med 8.1. Og den ble litt grå/grønn i tonen, så jeg er sjeleglad jeg ikke tok hele håret. Går til frisøren i morgen og tar en toning eller noe. Takk for svar!

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Akkurat det jeg gjorde, prøvde med en stripe med 8.1. Og den ble litt grå/grønn i tonen, så jeg er sjeleglad jeg ikke tok hele håret. Går til frisøren i morgen og tar en toning eller noe. Takk for svar!

ts

De selger toning på Lyko, og ofte er det før/etter bilder i anmeldelsene også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...