AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Vet ikke hva som er galt med meg. Men jeg har enda ikke hatt noe annet enn fingre inni meg, fordi jeg er livredd for både graviditet og kjønnssykdommer. Men jeg synes også sex er litt ekkelt. Sæd er ekkelt. Koser ofte med kjæresten, men klarer ikke slappe av helt. Jeg blir også litt trist av det. Slik har jeg vært de få gangene jeg alene har gjort det og.... trodde dette skapte lykkehormonet. Men jeg blir derimot trist, og føler meg ekkel.. Anonymkode: 08395...d80
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet ikke hva som er galt med meg. Men jeg har enda ikke hatt noe annet enn fingre inni meg, fordi jeg er livredd for både graviditet og kjønnssykdommer. Men jeg synes også sex er litt ekkelt. Sæd er ekkelt. Koser ofte med kjæresten, men klarer ikke slappe av helt. Jeg blir også litt trist av det. Slik har jeg vært de få gangene jeg alene har gjort det og.... trodde dette skapte lykkehormonet. Men jeg blir derimot trist, og føler meg ekkel.. Anonymkode: 08395...d80 Hvor gammel er du? Hvis du er veldig ung høres det helt normalt ut. Anonymkode: e3c57...6e0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Det enkleste er ofte det beste. Slipp mannen fri. Anonymkode: 665ce...3e9 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor gammel er du? Hvis du er veldig ung høres det helt normalt ut. Anonymkode: e3c57...6e0 31 Anonymkode: 08395...d80
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det enkleste er ofte det beste. Slipp mannen fri. Anonymkode: 665ce...3e9 Han vil ikke. Ser ingen grunn til å slå opp. Han var singel i mange år. Han var ikke på jakt heller.. Anonymkode: 08395...d80
feliek54 Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke hva som er galt med meg. Men jeg har enda ikke hatt noe annet enn fingre inni meg, fordi jeg er livredd for både graviditet og kjønnssykdommer. Men jeg synes også sex er litt ekkelt. Sæd er ekkelt. Koser ofte med kjæresten, men klarer ikke slappe av helt. Jeg blir også litt trist av det. Slik har jeg vært de få gangene jeg alene har gjort det og.... trodde dette skapte lykkehormonet. Men jeg blir derimot trist, og føler meg ekkel.. Anonymkode: 08395...d80 Da bør du få han til å teste seg for sykdom. Du bør kanskje også gå til psykolog. Det finnes piller mot graviditet. du bør også prate om alt med han. Være helt åpen. Kan delvis forstå deg og ønsker deg lykke til.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Samme her. Eller. Har hatt sex, men synes det er ekkelt. Blir trist av orgasme. Er 39 Anonymkode: 5ebf2...aa2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Samme her. Eller. Har hatt sex, men synes det er ekkelt. Blir trist av orgasme. Er 39 Anonymkode: 5ebf2...aa2 Hva feiler det oss? Anonymkode: 08395...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå