Gjest Adobyen Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Vi må være forsiktige. Kanskje det er cyberangrep fra Russland? Uansett hvor de kommer fra, så ikke åpne noe man ikke dobbeltsjekker først. Avsendere utgir seg som posten, skatteetaten, banken eller f.eks Telenor, som kom nå. Jeg blokkerer dem etterhvert.
Mezzosoprena Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Alle bør jo skjønne at dette er svindel bare ved å lese teksten i mailen. 1
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Alt sånt kommer rett i søppelpost. Jeg åpner ikke mailene engang. De går rett i papirkurven. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Er det virkelig noen som fortsatt går på sånne ting? Anonymkode: ae4b8...c39 2
Gjest Adobyen Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det virkelig noen som fortsatt går på sånne ting? Anonymkode: ae4b8...c39 Ja, det skjer visst av og til dessverre. Jeg har aldri blitt lurt, men det er ikke alle som er like skeptiske. Jeg har ikke noe spamfilter på mailkontoen med online.no på iPaden, så jeg driver og blokkerer hver enkelt nye som dukker opp. De verste er Mc Afee og Norton, og de konstruerer stadig nye avsenderadresser. De blir jeg ikke kvitt. Gmailen er mye bedre, men jeg har ikke den til vanlig bruk. Endret 4. juli 2022 av Adobyen
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Sånne ting kommer jo hele forbanna tiden. ikke bare akkurat nå, liksom... Anonymkode: a2d1c...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå