Gå til innhold

Hvor mange kg kan jeg ha med som håndbaggasje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal reise alene, og for å gjøre reisen litt enklere så vurderer jeg å bare ha med hånd baggasje!

Hvor mange Max kg er det typisk at man får ha over setet? Og kan jeg ha to, en stor sekk og en mindre veske? Noen som vet om dette er mye dyrere enn å sjekke inn vanlig koffert?

Skjønner det er forskjell ift fly selskaper, men tenker bare generell pris eller deres erfaringer 😊

Anonymkode: 3a834...c0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Skal reise alene, og for å gjøre reisen litt enklere så vurderer jeg å bare ha med hånd baggasje!

Hvor mange Max kg er det typisk at man får ha over setet? Og kan jeg ha to, en stor sekk og en mindre veske? Noen som vet om dette er mye dyrere enn å sjekke inn vanlig koffert?

Skjønner det er forskjell ift fly selskaper, men tenker bare generell pris eller deres erfaringer 😊

Alt dette står på hjemmesiden til de spesifikke flyselskapet.

Anonymkode: d1f43...8bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må sjekke med det flyselskapet du reiser med. Nyter lite med vår erfaring

Anonymkode: 4a47f...356

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg så overskriften trodde jeg du spurte om hvor mange KG medlemmer du kan ha med deg i håndbagasjen

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er forskjellig fra selskap til selskap så det må du sjekke. SAS oppgir også mål på hvor stor veske du kan ha i tillegg til håndbagasjen (8 kg). 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hvilket selskap du flyr med og hvordan type billett du har 

Anonymkode: ce8d2...ecd

Skrevet

Du kan også sjekke ved å late som du skal bestille billetter. Gå inn på selskapets side, så ser du de forskjellige prisene. 

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Hos Norwegian er det 10 kg hvis du har Lowfare+. Med flex Kan du ha 15 kg.

Med alle billettene kan du ha en liten veske under setet. Jeg velger alltid Lowfare+ siden flex-billettene er veldig dyre ofte.

Husk at kofferten/bagen må være innenfor visse mål sånn at den får plass i hylla.

AnonymBruker
Skrevet

Du må sjekke med flyselskapet. Normalt er det 8-10 kg, str varierer, noen steder må du betale for det som skal i hyllen, og det er maks ett kollig (så sekk + veske utgår). 

Anonymkode: 6c84a...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...