Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger straks ny foundation, og ønsker en med egenskapene under. Noen som kan anbefale noe? 

-Flytende(kanskje mousse aktig?)

-Mineral helst, evt. for sensitiv hud 

-Lett til medium dekkeevne, har noe ujevn hudtone

-Solfaltor(jo høyere jo bedre)

-Passende til hud med noe tekstur (tynn flytende kanskje? Den jeg har er ganske tykk).

-Egnet for tørr hud

Anonymkode: eb76b...99a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump. Ingen med peiling eller lignende hudtype?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel stort sett bare BareMinerals og Idun Cosmetics som har flytende mineralfoundation, så du kan jo starte der. 

Anonymkode: 15b69...ae0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Clinique sin serum foundation er den beste jeg har brukt noen gang

Anonymkode: f838e...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Idun sine produkter. De er i tillegg veganske 👌 Har både foundation, rouge og øyenbrynspenn derfra. Svensk skjønnhetsmerke.

Anonymkode: 98c28...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med foundation fra Tind of Norway.

Anonymkode: 09083...8e1

AnonymBruker
Skrevet

Prøv sensai, du kommer ikke til å angre🤩

Anonymkode: 30780...c12

AnonymBruker
Skrevet

https://www.kicks.no/it-cosmetics/makeup/base/foundation/your-skin-but-better-cc-spf50-light-medium?gclid=Cj0KCQjw5ZSWBhCVARIsALERCvyopXl6psGJ8Jg9ZYxmWvxua1FYH8JxqcSCNsYz3PiBkkB8U796FZYaAiibEALw_wcB

It cosmetics sin your slik but better cc cream er veldig bra. Lett til medium dekkevne, og dekkevnen kan bygges opp. Har tørr hud og de fleste foundations sitter dårlig og ser stygge ut på huden min, denne ser veldig bra ut. Den har også solfaktor 50. Beste jeg har prøvd enn så lenge. 

Anonymkode: 7814a...d6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! 😍

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er vel stort sett bare BareMinerals og Idun Cosmetics som har flytende mineralfoundation, så du kan jo starte der. 

Anonymkode: 15b69...ae0

Trodde BM kun hadde pudder foundation?

Clinique sin serum foundation er den beste jeg har brukt noen gang

Anonymkode: f838e...bbe

Jeg tåler(dessverre) ikke Clinique sine solkremer så vet ikke om jeg tørr:/

Jeg liker Idun sine produkter. De er i tillegg veganske 👌 Har både foundation, rouge og øyenbrynspenn derfra. Svensk skjønnhetsmerke.

Anonymkode: 98c28...d1e

Hørt om idun, hvor kjøper du dem her i Norge?

https://skinsecret.no/produkter/sminke/purito-cica-clearing-bb-cream-21-light-beige/

Jeg syns denne er utrolig god

Anonymkode: d1d05...a29

Kanskje jeg skal forsøke en bb cream? Vanskelig å vite hvilken farge jeg må ha uten å prøve? Eller er det et triks her jeg ikke vet om😆 Sånt har jeg omtrent alltid kjøpt i butikk.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er fornøyd med foundation fra Tind of Norway.

Anonymkode: 09083...8e1

Aldri hørt om! Hvor får du i den?

Prøv sensai, du kommer ikke til å angre🤩

Anonymkode: 30780...c12

Har ett produkt fra sensai, en pudder highlighter jeg ikke er superfornøyd med, blir jo aldri å få brukt den opp heller😆

https://www.kicks.no/it-cosmetics/makeup/base/foundation/your-skin-but-better-cc-spf50-light-medium?gclid=Cj0KCQjw5ZSWBhCVARIsALERCvyopXl6psGJ8Jg9ZYxmWvxua1FYH8JxqcSCNsYz3PiBkkB8U796FZYaAiibEALw_wcB

It cosmetics sin your slik but better cc cream er veldig bra. Lett til medium dekkevne, og dekkevnen kan bygges opp. Har tørr hud og de fleste foundations sitter dårlig og ser stygge ut på huden min, denne ser veldig bra ut. Den har også solfaktor 50. Beste jeg har prøvd enn så lenge. 

Oh, høres spennende ut! Og kicks har jeg der jeg bor. For foundation blir ofte tørr på meg om jeg så blander den med føkkings spenol😂

AnonymBruker
Skrevet

Følger for å få tips selv 😊 men husk at du ikke kan sammenligne solfaktor i en foundation med ren solkrem. Man må bruke STORE mengder foundation (mye mer enn det som ser bra ut) for å oppnå faktoren som står på. Hvis du smører på et tynt lag med en foundation som skal ha faktor 50, vil ikke den faktiske faktoren du har i ansiktet være 50, hvis du skjønner, men mye lavere. Når man smører på solkrem, smører man helt naturlig på mye mer produkt. Bare en ting å ha i bakhodet som jeg ville tipse deg om 😊 

Anonymkode: b363e...a66

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

signerer denne

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Følger for å få tips selv 😊 men husk at du ikke kan sammenligne solfaktor i en foundation med ren solkrem. Man må bruke STORE mengder foundation (mye mer enn det som ser bra ut) for å oppnå faktoren som står på. Hvis du smører på et tynt lag med en foundation som skal ha faktor 50, vil ikke den faktiske faktoren du har i ansiktet være 50, hvis du skjønner, men mye lavere. Når man smører på solkrem, smører man helt naturlig på mye mer produkt. Bare en ting å ha i bakhodet som jeg ville tipse deg om 😊 

Anonymkode: b363e...a66

Oi, det visste jeg ikke! Takk for tips! Sliter med bla. Pigmentflekker og tenkte jeg kunne slippe unna solkrem om det ikke var mye sol😅 må kanskje gå til anskaffelse av en dagkrem med spf likevel, evt fortsette med solkrem av dry touch typen. Takler ikke å være klissete 😱

Ænema skrev (46 minutter siden):

signerer denne

Nice! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...