AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Hei! jeg og kjæresten gjennom to år hadde en krangel. Det var ikke en ikke en stor krangel til å starte med. Jeg sa noen stygge tinger til henne og sa jeg skulle dra med andre jenter, hun hentet tingene sine hjemme hos meg og byttet husnøkler. Jeg mistet kontrollen over sinnet mitt helt, og da hun skulle til å dra så jeg henne i øynene og sa «du er ei jævla hore», så spyttet jeg henne i ansiktet og small igjen døra. Nå i ettertid ser jeg at det ikke var det smarteste trekket å gjøre. Jeg prøver å få henne til å møte meg slik at vi kan snakke ut og jeg kan beklage for det. Hun nekter å møte meg. Hun sier hun ikke vil se meg etter jeg kalte henne jævla hore og spyttet henne i ansiktet. så nå lurer jeg på, har dere noen tips til meg? Hva kan jeg gjøre for å få henne til å møte meg så jeg får snakket med henne? Anonymkode: d5c81...b04
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 3. juli 2022 Du mener, du kalte eksen din for ei hore. Anonymkode: b371e...0c5 62 2 13
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Å gå til psykolog er vel første stedet å starte, samtidig som du holder deg singel. Etter en god stund der, kan du vurdere å prøve å få deg ny kjæreste. Anonymkode: cc13f...e8a 14 19
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Gjør henne en tjeneste og fjern deg selv fra hennes liv. Hun fortjener bedre enn å bli spytta på og kalt hore. Ærlig talt, her har du driti deg ut noe jæklig. Anonymkode: 6314c...108 21 6
Hallo12345 Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Spyttet henne i ansiktet!? Hva i alle dager, eier du selvkontroll?? 9 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Ingen sympati fra meg, uansett hvor sint man er kaller man ikke folk for horer eller spytter på de. Hun fortjener bedre enn sånne som deg. Endret 3. juli 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Det var jo en liten krangel før jeg klarte å slenge ordet hore ut av meg. En slik vi kan snakke ut om så blir vi venner igjen. Men etter jeg sa det til henne så vil hun ikke engang la meg møte henne for å si unnskyld Anonymkode: d5c81...b04
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Blomster blir kanskje litt knapt i dette tilfellet, så må kanskje tilby å punge ut for hus og konebil? Anonymkode: d5283...9be 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Spørsmålet her er egentlig hva jeg kan gjøre for at hun skal orke å høre på unnskyldningen min Anonymkode: d5c81...b04
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 1) Du skal aldri kontakte din eks igjen. 2) Du undersøker om kommunen har lokale sinnemestringskurs du kan delts på ev. ber du fastlegen din om en henvisning. Anonymkode: db0f3...94b 20 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 La henne være i fred, hun fortjener bedre Anonymkode: ba7fe...406 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørsmålet her er egentlig hva jeg kan gjøre for at hun skal orke å høre på unnskyldningen min Anonymkode: d5c81...b04 Du har ingen rett på at hun skal høre på din unnskyldning. Du tabbet deg grovt ut, utførte kroppskrenkelser og hun vil ikke se deg igjen. Deal with it. Anonymkode: db0f3...94b 16 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørsmålet her er egentlig hva jeg kan gjøre for at hun skal orke å høre på unnskyldningen min Anonymkode: d5c81...b04 Du fortjener ikke å få snakke med henne. Anonymkode: c67a9...129 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spørsmålet her er egentlig hva jeg kan gjøre for at hun skal orke å høre på unnskyldningen min Anonymkode: d5c81...b04 Hvorfor skal hun høre på unnskyldningen din? Jeg hadde aldri tålt trynet på deg igjen, og så hadde jeg fortalt alle vennene mine hvordan du oppfører deg, og then everybody knowns. Nå får du lære konsekvenser av dine handlinger og utvikle selvkontroll til neste person du møter. Anonymkode: 05fe3...e4a 10 3
Nevrosererroser Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 Her er ikke problemet at du brukte ordet hore. Spytting, slenge døra i fjeset på henne, trusler om hevn ved å bruke andre damer.. Alt det er drøyere enn at du kalte henne hore. Dette er ikke sinnemestring på et normalt og voksent nivå ganske enkelt. 15 15
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 Håper faktisk hun er tøff nok til å anmelde deg Anonymkode: db0f3...94b 5
Gjest Ghostface Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Du får ordne opp i eget rot. Er hun fornuftig, blir hun singel i sommer. Endret 3. juli 2022 av Ghostface
Jordbæra Skrevet 3. juli 2022 #18 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei! jeg og kjæresten gjennom to år hadde en krangel. Det var ikke en ikke en stor krangel til å starte med. Jeg sa noen stygge tinger til henne og sa jeg skulle dra med andre jenter, hun hentet tingene sine hjemme hos meg og byttet husnøkler. Jeg mistet kontrollen over sinnet mitt helt, og da hun skulle til å dra så jeg henne i øynene og sa «du er ei jævla hore», så spyttet jeg henne i ansiktet og small igjen døra. Nå i ettertid ser jeg at det ikke var det smarteste trekket å gjøre. Jeg prøver å få henne til å møte meg slik at vi kan snakke ut og jeg kan beklage for det. Hun nekter å møte meg. Hun sier hun ikke vil se meg etter jeg kalte henne jævla hore og spyttet henne i ansiktet. så nå lurer jeg på, har dere noen tips til meg? Hva kan jeg gjøre for å få henne til å møte meg så jeg får snakket med henne? Anonymkode: d5c81...b04 Når du hat gått så lavmål at du truer med å ligge med andre, kaller henne hore og SPYTTER henne i ansiktet, da er det ingen vei tilbake Eneste løsning er å ordne deg psykolog og sinnemestring for at det aldri skal skje med noen andre igjen 7 9
Mooza Skrevet 3. juli 2022 #19 Skrevet 3. juli 2022 Dette er jo ikke en type oppførsel som er normal- ei heller ved krangling. Ergo er nok dette ikke første gang du har vist denne utrolige ufine siden av deg selv. Denne oppførselen er nok en del av personligheten din når du blir sint, og det hadde vel de færreste orket å leve med. Hvordan kunne du oppføre deg slik på det som var en liten krangel?`Hva gjør du når store krangler dukker opp? Vanskelig å si hva du skal gjøre for å få henne til å lytte, og ingen her har vel egentlig lyst å gi deg tips slik at du kan lure henne. Dette var ynkelig du... 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #20 Skrevet 3. juli 2022 Å spytte noen i ansiktet må være noe av det mest nedverdigende noen kan gjøre mot noen. Å kalle noen hore kommer faktisk lengre ned på listen. Du hadde vært en ex, punktum. Anonymkode: 84703...262 15 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå