Null stress Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Jeg liker salg og synes generelt salg er gøy. Har god erfaring og ser muligheter. Men akkurat nå er jeg desperat etter å finne en jobb som gir en inntekt på minst 30.000 pr mnd. Jeg har ikke tid å miste på tulle jobber. Har DU erfaring som møtebooker? Skriv hva det går ut på og hvor mye kan man tjene. Er det seriøst? Er det samme som telefon selger?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Du må ringe til ulike bedrifter og prøve å booke et videomøte hvor en selger skal forsøke å selge denne bedriften et produkt. Tror du kun får provisjon om det blir et salg, ikke om du bare får booket et møte. Jeg var arbeidsledig for en liten stund siden, og søkte faktisk på en slik jobb. Er så GLAD for at det ikke ble noe av. Tror fastlønnen lå på rundt 20 000 før skatt + provisjon/ bonus. Anonymkode: 14297...fb5
Null stress Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Du må ringe til ulike bedrifter og prøve å booke et videomøte hvor en selger skal forsøke å selge denne bedriften et produkt. Tror du kun får provisjon om det blir et salg, ikke om du bare får booket et møte. Jeg var arbeidsledig for en liten stund siden, og søkte faktisk på en slik jobb. Er så GLAD for at det ikke ble noe av. Tror fastlønnen lå på rundt 20 000 før skatt + provisjon/ bonus. Anonymkode: 14297...fb5 Tusen takk for god informasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå