Gå til innhold

Når syntes du mannen din er mest tiltrekkende

Når syntes du mannen er mest tiltrekkende på en seksuell måte   

35 stemmer

1. 1. Når syntes du mannen er mest tiltrekkende, på en seksuell måte

• I boxer på soverommet
      14
    • I dress
      21

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å lage en poll men fikk det ikke helt til. Jeg og mannen hadde en diskusjon her om dagen og vil høre fra andre kvinner. 

Når syntes dere mannen er mest seksuelle tiltrekkende, i en boxer på soverommet (gjerne litt før sex) eller i dress når han har pyntet seg? 

Anonymkode: 795e3...b56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er et veldig vanskelig spørsmål som nesten kan variere litt på dagsformen. Er han segneferdig etter jobb i boxer på soverommet, vil jeg påstå han er mer tiltrekkende når han har staset seg opp i dress 😍

Anonymkode: 89337...d25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syns det er et veldig vanskelig spørsmål som nesten kan variere litt på dagsformen. Er han segneferdig etter jobb i boxer på soverommet, vil jeg påstå han er mer tiltrekkende når han har staset seg opp i dress 😍

Anonymkode: 89337...d25

Vi diskuterte forskjellen på menn og kvinners preferanser. Hos alle kan det nok variere litt men jeg ville sjekke om det generellt sett var forskjell fra menn som oftest vil si i undertøy eller naken ville jeg tippet? 

Noen som har tanker om hvorfor mange kvinner finner dressen mer tiltrekkende?

Anonymkode: 795e3...b56

Skrevet

Når han har pyntet seg. Jeg synes forøvrig at han er aller mest sexy når han har på seg jobbeklær, og står og maler eller graver i hagen for eksempel, eller når han er svett og liksom gløder etter en treningsøkt. Eller når han står engasjert over grytene på kjøkkenet, eller når han synger og danser for seg selv i huset. Han er sexy i boxer på soverommet også, om det følger med et smil/glimt i øyet. 

Han er minst sexy når han er sur og gretten, uansett hva han er kledd i og hvor. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke han er fysisk tiltrekkende. Han er overvektig og jeg syns ikke overvekt er sexy. 

Anonymkode: a9916...b66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når han kjører bil.

Anonymkode: 067dc...0d5

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo et umulig spørsmål.

Kan ikke velge!

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe mellom, synes han er hot i hettegenser, gjerne med ermene brettet opp så jeg ser underarmene hans. Både fordi han da ofte er mest og mest intim og romantisk, lager mat, vi koser, noen ganger har sex, men også fordi han ofte fikser ting i hettegenser. Og liker ham i bare joggebukse, da jeg ser hans flotte rumpe. 

Anonymkode: 126ea...4b3

Skrevet

Vanskelig å velge, men valgte dress. Han er fantastisk kjekk i dress, men også superkjekk i bokser. 😊😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...