Gå til innhold

Leve som dronning på ferie med minst mulig budsjett (hvor i verden?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor burde jeg dra, om det er luksus jeg søker? Gjerne ved strand. Hvor er det billigst å spise/bo + flybilletter?

Har 10-15 000 kr, reiser alene og er introvert

Anonymkode: f5a34...4b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bulgaria, Kroatia, Polen

Anonymkode: d30cf...4a9

AnonymBruker
Skrevet

Albania

Anonymkode: 5a9a1...db9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Albania. Ferga fra Hellas. Nydelig kyst.

Anonymkode: 6478c...640

• Liker 1
Skrevet

Bulgaria om du ønsker lange strender,superbillig mat&drikke,hotell,fly etc..

Skrevet

Tyrkia, Albania,  Bulgaria.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bulgaria, Kroatia, Polen

Anonymkode: d30cf...4a9

Synes ikke Kroatia er så billig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Albania, Montenegro, Georgia, Slovenia. Deler av Polen og Tjsekkia. 

Anonymkode: b3053...ef7

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvor burde jeg dra, om det er luksus jeg søker? Gjerne ved strand. Hvor er det billigst å spise/bo + flybilletter?

Har 10-15 000 kr, reiser alene og er introvert

Det spørs jo litt hvor du starter fra i norge også. Må du uansett ta to fly hver vei, så blir det andre åpenbare førstevalg en om du har relativt kort vei til flyplassene som har flest utenlandske direkteforbindelser. 

Skrevet

Topp 5 billigste destinasjoner med direkteforbindelse fra gardermoen pr nå:

1. Antalya-Tyrkia

2.Burgas(bulgaria)

3.Sarajevo(bosnia)

4.Varna(Bulgaria)

5.Tirana- Albania   Eventuelt direktefly til korfu-ferge til Sarande(albania). 

Lista ville sett litt annderledes ut Om vi kun kan tenke oss å bo på hotell. Da sniker Gdansk muigens seg inn. Men du burde nok velge en av de 5(6). 

Skrevet

Albania eller Tyrkia.

AnonymBruker
Skrevet

Hellas, eller kanskje Spania...      

Anonymkode: b66d2...4ee

AnonymBruker
Skrevet

For å føle litt luksus, ville jeg valgt en klassisk syden-destinasjon (hvis det er strandferie du vil ha). Spania, Portugal, Hellas. 

Jeg har vært i Kroatia, Montenegro og Albania, og synes det er litt stress når ikke all infrastruktur fungerer, det er ikke så godt tilrettelagt for turister. Fantastiske steder når man vil oppleve noe nytt og spennende, men hvis du vil ha pur komfort og lettvinthet ville jeg valgt noe annet. Tyrkia ville jeg unngått, det var rett og slett slitsomt å være i Antalya da du ble forsøkt lurt uansett hvor du snudde deg - når du skulle betale, var det plutselig en helt annen pris enn den som sto på menyen, folk på gata ang seg på deg og fulgte etter, osv. Veldig ubehagelig.

En hopp-på tur med charter til en gresk øy, for eksempel? Hvis det fremdeles finnes siste liten-billetter, da. Når du er kun en person burde det gå an å få tak i.

Anonymkode: c7e07...966

Skrevet

Sjekk ut dettur.no de har ganske billige turer til bla Tyrkia, veldig fine all inklusive hoteller 👍

AnonymBruker
Skrevet

Albania eller Montenegro. Billig og veldig fint. 

Anonymkode: 789e7...6f0

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei, du skriver hvor i verden, som i hele verden? Du må til vietnam!!!! Middag til 15 kroner om du spiser street food, hotell til under 100 lappen og er du heldig kan du få flybillett til 6000,-

Anonymkode: 8db08...2d9

Skrevet

Fly til Gdansk i Polen. Bo i Sopot. Fine strender, billig god mat, billig spa og velvære😍😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...