AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Før noen spør, jeg har ikke barn selv. Saken gjelder et par som ble anmeldt, la oss kalle dem fam. Nordmann. Familien Nordmann har gjort litt detektivarbeid i etterkant og funnet ut at det faktisk var familien Olsen i samarbeid med ett medlem i familien Eriksen som anmeldte dem. Familien Nordmann bestemte seg for å ta igjen ved å gjøre akkurat det samme mot familien Eriksen. Dette skjer på bygda dere. Helt sjuke greier. Har man meldeplikt her eller holder man munn? Utrolig å kaste bort ressursene til barnevernet på den måten. Anonymkode: a89d8...58e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Det heter ikke "å anmelde til barnevernet". Det heter "å melde til barnevernet". Å anmelde er noe man gjør til politiet. Hvis du hverken er Nordmann eller Olsen eller Eriksen, så trenger du ikke gjøre noe, det er ikke din sak. Anonymkode: 7e752...d80 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Trenger ikke gjøre noe da du ikke er part i saken. barnevernet som undersøker og siler meldinger , ikke du. Anonymkode: e6dba...91c
Mezzosoprena Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Jeg orker bare i å forholde meg til innlegget som inneholder frasen: "La oss kalle dem..."
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Før noen spør, jeg har ikke barn selv. Saken gjelder et par som ble anmeldt, la oss kalle dem fam. Nordmann. Familien Nordmann har gjort litt detektivarbeid i etterkant og funnet ut at det faktisk var familien Olsen i samarbeid med ett medlem i familien Eriksen som anmeldte dem. Familien Nordmann bestemte seg for å ta igjen ved å gjøre akkurat det samme mot familien Eriksen. Dette skjer på bygda dere. Helt sjuke greier. Har man meldeplikt her eller holder man munn? Utrolig å kaste bort ressursene til barnevernet på den måten. Anonymkode: a89d8...58e Her var det barnehagen som gjorde en grov feil basert på at de ikke liker meg som person. De fikk refs nok av barnevernet selv. Anonymkode: 5d90b...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå