AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Mannen min kaller meg konemor, til alt og alle, så når jeg treffer folk for første gang, så sier de noe slikt som dette: så du er konemor! Deg har vi hørt om. Han er stolt av meg og snakker visst mye om meg.. Hjemme kaller han meg for skatt, baby, skjønning, elskling, og litt mer. Det er sjelden jeg hører han bruker navnet mitt😅❤️ Selv er jeg kjedelig, jeg holder meg til vennen og elskling🙈😅 Vi er voksne og har vært sammen og gift i tilsammen ca 8 år. Så er det flere der ute? Kanskje dette kan bli en koselig tråd❤️ Anonymkode: 517a6...25e 3
Mardina Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Ikke så mange kallenavn her i huset, men det hender vi sier "fjasefjes" til hverandre. Et ord som vi hørte oversatt på en film en gang.... 😄 1
Blåjojo Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Ble kalt pus i tenårene og hadde en dansk kjæreste som kalte meg "skat" for en del år siden. Min samboer prøvde på å kalle meg "mor" da vi flyttet sammen, men da la jeg inn protest, så nå går det på smukken og snuppa.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mannen min kaller meg konemor, til alt og alle, så når jeg treffer folk for første gang, så sier de noe slikt som dette: så du er konemor! Deg har vi hørt om. Han er stolt av meg og snakker visst mye om meg.. Hjemme kaller han meg for skatt, baby, skjønning, elskling, og litt mer. Det er sjelden jeg hører han bruker navnet mitt😅❤️ Selv er jeg kjedelig, jeg holder meg til vennen og elskling🙈😅 Vi er voksne og har vært sammen og gift i tilsammen ca 8 år. Så er det flere der ute? Kanskje dette kan bli en koselig tråd❤️ Anonymkode: 517a6...25e Vi sier dama mi / mannen min hehe❤ Anonymkode: 3af2f...d0f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Vi kaller hverandre 'my love' og 'bestevenn', og jeg kaller han 'darling', mens han sier 'my sweetie sweetie' til meg. Han er fra et engelsktalende land. Anonymkode: c4e34...3d3
Gjest StellaNova Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Dette er litt teit, men han heter Bjørn, og han vasker mye, veldig glad i å vaske. Jeg kaller han vaskebjørn da 😄 Han er en høy og litt rund mann så bamse blir også brukt. Jeg er "jenta mi" eller "nurre" og jeg veit ikke hvor det kom fra, men jeg synes det var veldig søtt og morsomt og det bare ble etter at spøken var ferdig. Det er vel historien bak hans navn også.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 StellaNova skrev (41 minutter siden): Dette er litt teit, men han heter Bjørn, og han vasker mye, veldig glad i å vaske. Jeg kaller han vaskebjørn da 😄 Han er en høy og litt rund mann så bamse blir også brukt. Jeg er "jenta mi" eller "nurre" og jeg veit ikke hvor det kom fra, men jeg synes det var veldig søtt og morsomt og det bare ble etter at spøken var ferdig. Det er vel historien bak hans navn også. Haha! Så herlig! Vaskebjørn! Anonymkode: d6894...02e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 45 minutter siden, StellaNova said: Dette er litt teit, men han heter Bjørn, og han vasker mye, veldig glad i å vaske. Jeg kaller han vaskebjørn da 😄 Han er en høy og litt rund mann så bamse blir også brukt. Jeg er "jenta mi" eller "nurre" og jeg veit ikke hvor det kom fra, men jeg synes det var veldig søtt og morsomt og det bare ble etter at spøken var ferdig. Det er vel historien bak hans navn også. Ahh, mannen min heter det samme og jeg kaller han også for vaskebjørn!😄 Hos oss er det "kjære" og "pus" på begge. Også et par "MyLady" (ironisk) Anonymkode: 95a43...819
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Vi begge sier baby og skatt/skatten. Anonymkode: 88562...fab
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 Han kaller meg Mistress. Anonymkode: 4f900...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Vi er ganske kjedelige egentlig. Sier kjære eller elskling til hverandre begge to. Anonymkode: e1b5d...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Jeg kaller han for bissen og han kaller meg for busa eller jenta mi🤭 Anonymkode: 0d00a...2ec
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 Kaller han for «bikkja». Kaller for så vidt ungene for det samme 🤷🏼♀️ Anonymkode: c53fe...7f7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 StellaNova skrev (3 timer siden): Dette er litt teit, men han heter Bjørn, og han vasker mye, veldig glad i å vaske. Jeg kaller han vaskebjørn da 😄 Han er en høy og litt rund mann så bamse blir også brukt. Jeg er "jenta mi" eller "nurre" og jeg veit ikke hvor det kom fra, men jeg synes det var veldig søtt og morsomt og det bare ble etter at spøken var ferdig. Det er vel historien bak hans navn også. Det var ikke teit i det hele tatt. Vaskebjørn ❤️ Anonymkode: b0954...aef
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 StellaNova skrev (4 timer siden): Dette er litt teit, men han heter Bjørn, og han vasker mye, veldig glad i å vaske. Jeg kaller han vaskebjørn da 😄 Han er en høy og litt rund mann så bamse blir også brukt. Jeg er "jenta mi" eller "nurre" og jeg veit ikke hvor det kom fra, men jeg synes det var veldig søtt og morsomt og det bare ble etter at spøken var ferdig. Det er vel historien bak hans navn også. 😂❤️❤️ Anonymkode: 44f4c...1e7 1
Zoey Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 Jeg ble Snusk etter at jeg gråt på kino av Dragetreneren, der vi var sammen med nieser og nevøer. DET VAR TRIST OG FINT OKEY! Han har hett Lurven i kjærlige øyeblikk etter en periode hvor han forsøkte langt hår i en alder av 20.
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #18 Skrevet 3. juli 2022 Han sier «Dama»/«Damas. ( tror det ble slik etter et skilt vi lo av i Spania eller Mexico eller noe. 😂 Jeg sier «Kjære» til ham. Typ: Hei Kjære, hatt ok dag?» 1
Daryl Dixon Skrevet 3. juli 2022 #19 Skrevet 3. juli 2022 Når ingen hører oss så sier vi elskling og gutti mi. Ellers er han den eneste som får kalle meg ved forkortelse av navn, for han sier det på en spesiell måte, og jeg forkorter hans og legger til sen-ending.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #20 Skrevet 3. juli 2022 Vi sier "lus" til hverandre. Vet ikke helt hvor det kom fra, men blir fort "natta, lus" osv. Ellers sier jeg elskling, mens han sier mer snuppa. Anonymkode: ecb3d...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå