Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir gal snart...får ikke lagt han fra meg, 3 mnd nå...

Anonymkode: 6896a...3e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir enklere når de kan se på og interagere mer med omgivelsene. Babyen min, 3 mnd, kan noen ganger ligge i flere minutt og se ut hagedøra. Hun kan også ligge et minutt alene med en leke i babygymmen eller på siden av vognen. Hvis jeg er med kan hun sikkert ligge fem minutter.

Med eldste var det likt, og ble bare enklere. Jeg måtte riktignok følge med litt, først fordi han ikke likte å være alene, senere fordi han kunne gjøre mye ugangn. Jeg måtte også være nær nok til å høre rop om hjelp. Det ble vanskeligere igjen når han begynte å klatre, for da måtte jeg passe på.

Anonymkode: 38d64...11e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde fra dag 1 her.

Anonymkode: e8c67...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Baby 7 uker her og hun ser jeg forskjell på fra uke til uke nå. Hun klarer å ligge i vugge alene mens vi spiser middag. Vuggen er med oss og hun ser oss og rundt seg. Kan ligge 2-5 min i babygym men på gulvet. Toleransen for hva hun klarer ser jeg vokser. Men det varierer jo med dagsformen. Hadde en dag hun plutselig lå 15 min å " plutret". Da må hun høre at jeg er ved henne, men kan gå inn på kjøkkenet og rydde/sette opp mat.

Anonymkode: 6cb7b...93e

AnonymBruker
Skrevet

Ergonomisk bæresele. 

Anonymkode: dacac...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Min er snart 10 mnd. Og nå løsner det sakte men sikkert. I takt med at han lærer seg å krabbe og kommer seg rundt på egen hånd.

Anonymkode: 9cc3d...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...