AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Eller er det takk og farvel da? Anonymkode: bd4f4...b0a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Ja, jeg tror virkelig at vi holder sammen etter det ♡ Anonymkode: 7ac99...53d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Nope, aldri i verden. Jeg venter ett par år til toppen. Barna er 7 og 9. Anonymkode: f96d4...5a4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Vurderer sterkt å gå i fra min. Har 2 barn på 7 og 12 år. H*n er ufølsom egoistisk utro dritt sekk. Fant ut at han har kjøpt seksuelle tjenester bak ryggen min. Dette gjorde han selv om vi hadde sex jevnlig. Jeg suget han ofte også. H*n var en snill og god mann når vi ble sammen. Han ble lei av familie livet og ville ha spenning i hverdagen. Prøve å jobbe gjennom denne krisen men tror det er umulig å tilgi noe sånt. Anonymkode: c4982...c44 3 2
Snedig Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Vet sannelig ikke. Jeg håper og tror det på nåværende tidspunkt, men det har vært noen kriser gjennom de 10 årene vi har hatt sammen. Regner med det kommer flere oppturer og nedturer de neste 15 årene, da er det avgjørende hvordan vi takler dem.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Det er planen, men man kjenner jo ikke fremtiden. Jeg håper det da. Anonymkode: 031f2...9f0
Sunshade83 Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Nei, flytter nok mest sannsynligvis lenge før det også. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Det er nå ti år siden vår yngste flyttet ot og vi har det helt supert sammen ❤️ Anonymkode: 8aefa...b71 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Med mindre han forandrer seg veldig eller gjør noe utilgivelig som å være utro. Vi har mange felles interesser og koser oss mye sammen. Anonymkode: f0ba4...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 Ja,det tror jeg❤️Lov å si at jeg faktisk gleder meg..? Anonymkode: 93e51...757 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Nei, det tror jeg ikke. Han spiller offer og viser ingen vilje til å rette opp i egne feil; hans problemer er ifølge ham alle andres skyld. Nå har han i det minste fått en økomisk verge som kan forhindre en del problemer, men mye faller fortsatt på meg. Anonymkode: f1606...371
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 Ja, uten tvil. Yngstemann flytter ut i disse dager, og vi begge gleder oss til mer alenetid sammen ❤️ Anonymkode: d492a...2c5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 Jammen usikker. Ungene er på vei ut. En som studerer i en annen by og en som skal siste året på vgs. Til høsten. Sånn det er nå, bor vi bare sammen, ikke noe kjærlighet. Sex kan jeg ikke huske sist vi hadde. Han virker som har gitt opp. Han Er lite engasjert når jeg kommuniserer med han. Ikke vært mye støttende nå som jeg mistet et søsken. Han vil trene og dra på gutteturer. Ferien gleder meg ikke til. Ikke noen planer. Han reiste på treningstur til syden i mai og skal på guttetur i November til syden. jeg har få venner og ingen som er aktuelle å reise på tur med. Men ikke lett å ta den avgjørelsen Anonymkode: fc1a0...49d 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 Tviler egentlig på det. Anonymkode: 98b59...d03
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #18 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jammen usikker. Ungene er på vei ut. En som studerer i en annen by og en som skal siste året på vgs. Til høsten. Sånn det er nå, bor vi bare sammen, ikke noe kjærlighet. Sex kan jeg ikke huske sist vi hadde. Han virker som har gitt opp. Han Er lite engasjert når jeg kommuniserer med han. Ikke vært mye støttende nå som jeg mistet et søsken. Han vil trene og dra på gutteturer. Ferien gleder meg ikke til. Ikke noen planer. Han reiste på treningstur til syden i mai og skal på guttetur i November til syden. jeg har få venner og ingen som er aktuelle å reise på tur med. Men ikke lett å ta den avgjørelsen Anonymkode: fc1a0...49d Det der høres utrolig stusselig ut! Fatter ikke at du gidder, vi har ett liv! Anonymkode: f96d4...5a4 7
Mezzosoprena Skrevet 3. juli 2022 #19 Skrevet 3. juli 2022 Selvfølgelig kommer vi til å holde sammen etter at vi blir boende alene. Vi har et eget forhold sammen også, ikke et som bare er basert på felles barn. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #20 Skrevet 3. juli 2022 De fleste som lever i eit samliv "holder fortsatt saman" Nå samlivet opphører "holder de ikkje saman" lenger. Mange par oppgjir overfor NAV at de ikkje "holder saman lenger" , og her ligger det eit økonomisk motiv bak. Lykke til ! Anonymkode: cb89d...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå