AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 ^^ Hvis du har hatt det, så fortell gjerne hva du fikk om og hva du gjorde Anonymkode: 0ad4c...471
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): ^^ Hvis du har hatt det, så fortell gjerne hva du fikk om og hva du gjorde Anonymkode: 0ad4c...471 Jeg er litt usikker, men min sønn sa at han fikk beskjed at han skulle opp i dans når han kom til eksamen. Det gikk ikke veldig bra. Han er en sportslig fyr, men dans kan han ikke Anonymkode: c085b...633 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): ^^ Hvis du har hatt det, så fortell gjerne hva du fikk om og hva du gjorde Anonymkode: 0ad4c...471 Den jeg gjennomførte var delt inn i 2 ulike fysiske aktiviteter og en muntlig del hvor de stilte noen få spørsmål etterpå før man får karakter. Er noen år siden, men jeg fikk fotball og dans, og alt ble gjennomført på likt me de andre så du er ikke alene. Dans var bare å herme etter en instruktør. Fekk 5 i karakter. Dette var i Rogaland Anonymkode: 3c196...f03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå