Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tørre føtter og ville ta et fotbad. Tidligere brukte jeg grønnsåpe, men leste det var uttørrende, så droppet det nå.

Hadde føttene mine i lunket vann, tilsatt en liten klunk Eldorado rapsolje. 15min, slipte på helen med pimpstein. Tørket godt med håndkle og hadde fortsatt litt oljete hud. Dro hendene rundt på leggen for å fordele restoljen på føttene.

De kjennes og ser fine ut, men så googlet jeg på rapsolje og føtter og ser noen innlegg der de ikke anbefaler dette. Har jeg gjort et veldig dårlig valg og bør vaske føttene og leggene i såpe for å få bort restene, eller er det helt ok?

Anonymkode: 04ce3...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er skadelig å ha litt olje i fotbad,eller på huden generelt.

Det gir jo fukt til huden.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (4 minutter siden):

Tror ikke det er skadelig å ha litt olje i fotbad,eller på huden generelt.

Det gir jo fukt til huden.

Takk. Forsto det som at olivenolje var ok, men ikke rapsolje 🙂 skal smøre meg inn med Glød selvbruning når jeg legger meg. Har aldri brukt det før heller, så redd jeg ødela alt med rapsolje på leggene nå..

Kan jeg bruke Glød selvbruning mousse på hals og ansikt også, eller bør jeg bruke den fra apoteket jeg tidligere har brukt i ansikt og på hals?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk. Forsto det som at olivenolje var ok, men ikke rapsolje 🙂 skal smøre meg inn med Glød selvbruning når jeg legger meg. Har aldri brukt det før heller, så redd jeg ødela alt med rapsolje på leggene nå..

Kan jeg bruke Glød selvbruning mousse på hals og ansikt også, eller bør jeg bruke den fra apoteket jeg tidligere har brukt i ansikt og på hals?

Ts

Jeg har lite erfaring med selvbruning..

Håper du får noen bedre tips🤗

AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (50 minutter siden):

Jeg har lite erfaring med selvbruning..

Håper du får noen bedre tips🤗

Tusen takk for svar ☺️ Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lurt å smøre albuer og knær med bodylotion eller olje før du tar på self tan 😊

Anonymkode: 8727d...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Ett fotbad gjør nok ikke noe:) neste gang bruk olivenolje:) Babyolje kan du også bruke tror jeg.

Anonymkode: 9dc18...e85

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen. Neste gang bruker jeg olivenolje, denne gangen ble det rapsolje. Det er trukket inn i huden og jeg skal prøve selvbruning mousse for første gang. Vet ikke om jeg tør bruke den på nakke og ansikt eller bare bruke den jeg alltid har brukt på ansikt, men ikke kropp. Nå skal hele kroppen smøres inn... Jeg er 50år gammel og første gang.. 😃😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...