Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rødt hår men har utrolig lyst å stripe det lysere. Trenger ikke nødvendigvis å bli blond, men strawberryblond kanskje? 

Men er livredd for å bli gul/oransj. Hvor mange omganger med striper måtte jeg evt hatt? Noen som har gått gjennom prosessen som vil dele sin erfaring? :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske rødlig hår (dvs ikke helt rødt, men mye varme nyanser i håret). Har stripet lyst flust av ganger, ikke noe problem det, men ofte tar det litt tid for stripene å lysne. En frisør fikser det.

Nydelig med strawberryblond. Hvorfor ikke prøve? Men gå til en god frisør!

Anonymkode: 56d08...5d5

• Liker 1
Gjest ChaseDurer
Skrevet
Danseskjørt skrev (8 timer siden):

Jeg har rødt hår men har utrolig lyst å stripe det lysere. Trenger ikke nødvendigvis å bli blond, men strawberryblond kanskje? 

Men er livredd for å bli gul/oransj. Hvor mange omganger med striper måtte jeg evt hatt? Noen som har gått gjennom prosessen som vil dele sin erfaring? :) 

Rødt hår er jo oransje

Skrevet
ChaseDurer skrev (1 time siden):

Rødt hår er jo oransje

Nei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri prøvd. Har langt, rødt hår og hadde heller lagt inn noen mørkere striper, noe i brunt. Men er så fornøyd med min naturlige farge at holder meg til den. 

Anonymkode: 70a08...c24

AnonymBruker
Skrevet

Rødt hår er ser jo oransje ut.  Har to venninner med rødt hår som har tatt lyse striper. De ble veldig fine begge to. Fikk mer lyst blondt hår og mindre oransje. 

Anonymkode: 76035...456

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerangrep. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Det finnes da mange forskjellige nyanser innen rødt 46949CA7-5DC1-482C-872C-9F14D7830961.gif.d8978e2e3b8bfdfaad9bbb0a3ee686ab.gif

(Fineste fargen  87A76646-749C-4A86-B1CC-49117C03C202.gif.615503407ae7bf600804c1655a217ca3.gif )

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...