AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Del Skrevet 3. juli 2022 I løpet av det siste året har jeg gått ned ca 10% i både vekt og liv-vidde, og jeg kan si at det eneste som gjorde utslaget var å begynne å bruke snus. Snus var i grunnen den eneste endringen jeg gjorde, og det hadde umiddelbar effekt, noe som nok skyldes at jeg knapt føler sultfølelse når jeg snuser. Jeg trener omtrent like mye som før men spiser sannsynligvis mindre siden jeg nesten aldri er sulten. Selve kostholdet er relativt uendret, med moderasjon når det gjelder søtsaker nå som før. Potetgull og brus spiser/drikker jeg fortsatt ingenting av, så der er det ingen endring. Jeg er egentlig overrasket over den markant umiddelbare effekten snusen hadde og hvor mange positive effekter en slik moderat nedgang i vekt og liv-vidde har hatt. Jeg var ikke feit, men kanskje litt lubben og rund, mens jeg nå ser atletisk ut i følge samboeren min, med synlige blodårer på både magen og brystet, noe jeg ikke kan huske å ha hatt siden jeg var 20 år. Slutt på snorking er det også. Sex-livet er bedre, noe som kanskje skyldes at samboeren synes jeg er mer seksuelt attraktiv, men også fordi ereksjonen min nå er både hardere, større og holder lenger, samt at jeg også innbiller meg at selve sex-driven min er bedre, og vi har oftere og bedre sex. Gjerne hver dag, noen dager to og i sjeldne tilfeller tre ganger på en dag. Nå blir selvfølgelig utfordringen å slutte med snusingen, det er vel lite som indikerer at det er spesielt sunt i lengden. Anonymkode: 62578...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Del Skrevet 3. juli 2022 Tror det er mange som har samme opplevelse. Eller kanskje at de opplever det motsatte når de slutter med snusen Anonymkode: 814f3...d35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Del Skrevet 3. juli 2022 Jeg har fundert på å begynne røyke, haha! 😬 Anonymkode: 13e68...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Del Skrevet 3. juli 2022 Nikotin øker jo forbrenningen så... opplevde det samme som deg 😆 kan ikke slutte tror jeg. Anonymkode: b95a7...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 3. juli 2022 #5 Del Skrevet 3. juli 2022 Da jeg røyker veide jeg mye mindre. Istedenfor å spise da jeg følte meg glad, irritert, sint, engstelig osv så røyket jeg. Istedenfor å spise frokost så røyket jeg. Istedenfor å spise kveldsmat så røyket jeg. Kanskje jeg skal begynne å røyke igjen? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Del Skrevet 3. juli 2022 Fint at du har den opplevelsen med snus, men det har dessverre ikke jeg. Snuser hele tiden men har lyst på mat ofte så. Anonymkode: e8943...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå