Gå til innhold

Adhd og indre uro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter så voldsomt med indre uro. Holder på å bli sprø.

Har funnet ut at det er når barna er hos far at den er absolutt verst. Da går jeg rundt og er kvalm og urolig hele tiden (3 år siden skilsmisse, men virker ikke som tiden hjelper meg noe særlig).

Jeg trener, gjøre ting for meg selv, gå turer, jogger osv. for å forsøke å få det bort. Men hjelper ikke veldig. Jeg er alltid på farten uten barna fordi jeg ikke orker tankekjøret... Kan trene 2 timer, for så å ta en joggetur. Kan sette på en serie, men pauser den hvert 10. min. for må bevege meg.

Noen som kjenner seg igjen? Hvis du har fått kontroll og styr på det, hva gjorde at du kom deg dit?

Anonymkode: 53af5...fa5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

70mg aduvanz hjalp for meg, ingenting annet hjalp noe særlig. Har veldig mye uro uten medisiner, og det er rett og slett ikke til å leve med. Nå kan jeg sitte i ro og se en film eller serie. Før brukte jeg vanligvis to døgn på å se én film, men nå ser jeg film uten avbrytelser. 

Anonymkode: bbfcc...10a

• Liker 1
Skrevet

Her hjalp det å få et meget aktivt barn , rekker ikke å sitte lenge nok til at uroen kommer  .. ellers hadde jeg bare nytte av fjelltur, gåtur og joggetur kombinert med høyt daglig aktivitetsnivå.. prøvd ritalin uten effekt..  kosthold har mye å si, jeg kan f eks ikke spise kunstig søtning i stor grad eller sukker etter kl 15-16 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...