AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Hvordan var han, hvordan var forholdet og hvis forholdet tok slutt, hvordan skjedde det? Anonymkode: aea0b...590
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Drakk, løy om at han hadde en bra livsstil, utro, jeg dumpet han. Anonymkode: 685a3...d72 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan var han, hvordan var forholdet og hvis forholdet tok slutt, hvordan skjedde det? Anonymkode: aea0b...590 Mye psykisk mishandling. Triangulering og provoserende atferd, hot/cold, silent treatment, ghosting, gaslighting- alt det klassiske ved psykisk misbruk. I dag vil jeg ikke si vi hadde et forhold engang. For 6 år siden bestemte jeg meg for at han aldri skulle få seg igjen og det har jeg holdt. Aldri hatt det så bra som nå og jeg har aldri sett så bra ut. Anonymkode: 8c67f...e7e 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 * få se meg igjen. Anonymkode: 8c67f...e7e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Jeg synes det blir rart og feil å kalle det psykopat når det ikke er diagnose, men jeg var sammen med en svært umoden, selvopptatt, manipulerende mann som holdt på med andre damer bak min rygg, løy om alt, tok pengene mine, brukte fysisk og psykisk vold. Det verste var forakten, måten han hermet etter meg på, hvordan han konstant hakket på meg og fortalte meg hvor dum jeg var, ofte med konkrete eksempler som han visste var vonde for meg. Om jeg svarte han tilbake kunne han spytte på meg, holde meg fast og brøle meg i øret (KANSKJE DU KLARER Å HØRE ETTER NÅ DIN DUMME KU) osv. Alle i familien min elsket ham og de er fortsatt etter bruddet venner med ham på Facebook og mener det er jeg som lager drama. Forholdet tok slutt fordi jeg ikke klarte mer, og jeg rømte ved hjelp av krisesenter, familievernkontor og å lyve til han. Nå prøver jeg å lappe meg selv sammen, men jeg føler meg fortsatt dum, mislykket og ødelagt. Anonymkode: a2a2b...adb 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg synes det blir rart og feil å kalle det psykopat når det ikke er diagnose, men jeg var sammen med en svært umoden, selvopptatt, manipulerende mann som holdt på med andre damer bak min rygg, løy om alt, tok pengene mine, brukte fysisk og psykisk vold. Det verste var forakten, måten han hermet etter meg på, hvordan han konstant hakket på meg og fortalte meg hvor dum jeg var, ofte med konkrete eksempler som han visste var vonde for meg. Om jeg svarte han tilbake kunne han spytte på meg, holde meg fast og brøle meg i øret (KANSKJE DU KLARER Å HØRE ETTER NÅ DIN DUMME KU) osv. Alle i familien min elsket ham og de er fortsatt etter bruddet venner med ham på Facebook og mener det er jeg som lager drama. Forholdet tok slutt fordi jeg ikke klarte mer, og jeg rømte ved hjelp av krisesenter, familievernkontor og å lyve til han. Nå prøver jeg å lappe meg selv sammen, men jeg føler meg fortsatt dum, mislykket og ødelagt. Anonymkode: a2a2b...adb Hvis ikke dette er beskrivelsen av en psykopat så vet ikke jeg! Den riktige betegnelsen etter diagnose heter jo antisosial personlighetsforstyrrelse, men de fleste vet jo hva en psykopat er og derfor er det vanlig å bruke den betegnelsen. Jeg var også sammen med en psykopat. Det var love bombing og idealisering i starten, deretter hot and cold, gjorde og sa sårende ting til meg, behandlet meg likegyldig, silent treatment, manipulering og tilslutt ghosting etter 4 års forhold! ALdir mer! Anonymkode: 0fa5d...9e4 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Det var mye psykisk vold, han rakket ned på meg, fikk meg til å føle med verdiløs, han var manipulerende, mangel på empati og veldig selvopptatt. forholdet startet bra, da virket han perfekt. Han forandret seg sakte, men sikkert og begynte å behandle meg stygt i små skritt. Alt skjedde veldig gradvis, så jeg merket det ikke til å begynne med. Jeg klarte etter hvert å gjøre det slutt. Jeg sa at jeg ikke kunne være sammen med noen som behandler meg dårlig og får meg til æ føle meg som dritt. Anonymkode: e8e54...728 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan var han, hvordan var forholdet og hvis forholdet tok slutt, hvordan skjedde det? Anonymkode: aea0b...590 Hvordan var HAN? Tipper det er flere menn som kan svare her da de aller fleste menn bor med en. Anonymkode: 93d21...edd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes det blir rart og feil å kalle det psykopat når det ikke er diagnose, men jeg var sammen med en svært umoden, selvopptatt, manipulerende mann som holdt på med andre damer bak min rygg, løy om alt, tok pengene mine, brukte fysisk og psykisk vold. Det verste var forakten, måten han hermet etter meg på, hvordan han konstant hakket på meg og fortalte meg hvor dum jeg var, ofte med konkrete eksempler som han visste var vonde for meg. Om jeg svarte han tilbake kunne han spytte på meg, holde meg fast og brøle meg i øret (KANSKJE DU KLARER Å HØRE ETTER NÅ DIN DUMME KU) osv. Alle i familien min elsket ham og de er fortsatt etter bruddet venner med ham på Facebook og mener det er jeg som lager drama. Forholdet tok slutt fordi jeg ikke klarte mer, og jeg rømte ved hjelp av krisesenter, familievernkontor og å lyve til han. Nå prøver jeg å lappe meg selv sammen, men jeg føler meg fortsatt dum, mislykket og ødelagt. Anonymkode: a2a2b...adb Det er jo en diagnose, bare at det i dag kalles dyssosial personlighetsforstyrrelse. Men fortsatt brukes ofte betegnelsen "psykopat", både fordi det fortsatt er mest kjent, og fordi det er enklere å bruke enn "person med dyssosial personlighetsforstyrrelse". Det du beskriver om eksen, minner meg veldig om hva jeg opplevd fra enkelte familiemedlemmer, spesielt én. jeg har måttet bryte kontakten helt med familien, fordi de lar seg sjarmere av dette ene familiemedlemmet og ser meg som utskuddet. Husker jeg bestemte meg for at jeg kan ikke være med på dette sjuke teateret lenger, der de som opplever vondt skal holde kjeft og alle skal late som at vi er lykkelige. Anonymkode: 8c1a4...d3a 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan var HAN? Tipper det er flere menn som kan svare her da de aller fleste menn bor med en. Anonymkode: 93d21...edd Det var litt av en påstand du, som du har null dekning for. Anonymkode: 8c1a4...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo en diagnose, bare at det i dag kalles dyssosial personlighetsforstyrrelse. Men fortsatt brukes ofte betegnelsen "psykopat", både fordi det fortsatt er mest kjent, og fordi det er enklere å bruke enn "person med dyssosial personlighetsforstyrrelse". Det du beskriver om eksen, minner meg veldig om hva jeg opplevd fra enkelte familiemedlemmer, spesielt én. jeg har måttet bryte kontakten helt med familien, fordi de lar seg sjarmere av dette ene familiemedlemmet og ser meg som utskuddet. Husker jeg bestemte meg for at jeg kan ikke være med på dette sjuke teateret lenger, der de som opplever vondt skal holde kjeft og alle skal late som at vi er lykkelige. Anonymkode: 8c1a4...d3a Jeg har også et familiemedlem som alltid har trykt meg ned. Vet ikke om h*n kvalifiserer til å være psykopat, men ihvertfall har jeg utviklet sterk angst ift denne personen. Blir veldig sliten av at alt dysses ned; ingen sier noe. Trenger vel ikke si at jeg bare kommer til de større begivenhetene🙈🤨 Det gjør utrolig vondt når de nærmeste trykker en ned. En mann kvitter jeg meg med om han behandler meg dårlig. Når det kommer til familie hviskes grensene ut🥺 Anonymkode: 4fd1c...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Jeg kom meg knapt levende ut av det men hadde flaks. Flytta raskt sammen, han var min «bestevenn» og perfekt på alle vis, til vi bodde under samme tak, da begynte marerittet. Han var sykt sjalu, jeg fikk ikke bruke telefonen min selv, alle samtaler måtte på høyttaler og Tilogmed når min mor ringte, fikk jeg ikke mov til å svare den, det skulle han gjøre. Han dro meg bortover gulvet, slo, tok kvelertak, voldtok, stengte meg inn på soverommet, vekket meg med å gi meg rundjuling, tok møblene mine, for jeg måtte rømme vekk da han var på jobb en dag. Han Tilogmed droppa jobboppdrag for å bli hjemme for å passe på at jeg ikke rømte. Etter at jeg kom meg vekk, forsøkte han å ødelegge ryktet mitt. Ødelagt kjeve, ødelagt hals etter kvelertak og slag, traumer osv. Psykisk terror og drapstrusler. Han er farlig. Kom frem at han har vært i fengsel før for tortur. Han skjulte for sin mor og stefar og sine søsken hvordan han var, og fremstilte meg som en hore. Tilogmed hans mor omtalte meg som «fluksa»… Hun skulle bare ha visst… I dag driver han en app, har skifta etternavn og har falske navn/personer på nedsiden for den åååå så populære og trendy appen sin, og vært på god morgen Norge og alt med appen sin… Men jeg vet. Jeg vet hva slags forstyrra menneske det der er. Etter så mange år er jeg fortsatt redd han. Anonymkode: fb15e...a48 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Forholdet var egentlig helt perfekt , lage middag le av å lite mat han hadde i huset , noe vin , masse filmer , komedier pratet mye sammen 😊 men baksidene ble til at jeg endte opp med å gå på tå , tørte ikke gå ut eller noe. Men han var rolig jeg var bare fortsatt forsiktig. Mi var mye aleine men jeg fikk forsovet ha venner det var bare ett problem avertil. Han spurte hva det værste eksen som var litt voldelig hadde gjort å gjorde det samme bare myyyye værre. Dagelig tvang han meg til å se på videoer av folk som ble drept på the dark web får å vise hva han skulle gjør. Måtte også se hvordan han skulle kappe meg opp å kaste meg rundt får å bli kvitt kroppen.. endte med at han forsnakket seg en dag han hadde tatt formye å prøvde å få en kompis. Han fortalte den kompisen han ville ha at han ville drepe meg, kompisen trodde nokk ikke helt på det først jeg vet ikke hørte bare at han ble stille men så gikk eksen min å ga meg ganske juling å voldtok meg. Kompisen endte med å snike meg ut uten at han merket det. Flyttet på hemmeligadresse. Han hadde altså ingen venner eller familie å det er noe jeg ser på som faresignal nå. Må legge til at han smilte når jeg hadde vondt å var nokk en sosiopat. Men ja forholdet var greit utenom men til slutt endte jeg opp i en konstant frykt å ble nummen til tider , jeg tror jeg ga opp. Nå er livet veldig bra har fått roen , behandlet mye traumer men blir naturlig vis aldri helt kvitt det. Har hund katt hest å bor på landet med ettpar naboer. Litt tungvint at man ikke kan ha besøk eller må flytte vist noen finner ut hvor man bor vist man har hemmelig adresse men jeg føler meg tryggere 😊 leter etter en snill mann nå tror jeg ser faresignalene denne ganga så krysser fingrene 😁 Anonymkode: 7b529...c10 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 De fleste av disse er narsissister. Slik tenker jeg på han i dag, verdens styggeste mann: Anonymkode: 8c67f...e7e 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forholdet var egentlig helt perfekt , lage middag le av å lite mat han hadde i huset , noe vin , masse filmer , komedier pratet mye sammen 😊 men baksidene ble til at jeg endte opp med å gå på tå , tørte ikke gå ut eller noe. Men han var rolig jeg var bare fortsatt forsiktig. Mi var mye aleine men jeg fikk forsovet ha venner det var bare ett problem avertil. Han spurte hva det værste eksen som var litt voldelig hadde gjort å gjorde det samme bare myyyye værre. Dagelig tvang han meg til å se på videoer av folk som ble drept på the dark web får å vise hva han skulle gjør. Måtte også se hvordan han skulle kappe meg opp å kaste meg rundt får å bli kvitt kroppen.. endte med at han forsnakket seg en dag han hadde tatt formye å prøvde å få en kompis. Han fortalte den kompisen han ville ha at han ville drepe meg, kompisen trodde nokk ikke helt på det først jeg vet ikke hørte bare at han ble stille men så gikk eksen min å ga meg ganske juling å voldtok meg. Kompisen endte med å snike meg ut uten at han merket det. Flyttet på hemmeligadresse. Han hadde altså ingen venner eller familie å det er noe jeg ser på som faresignal nå. Må legge til at han smilte når jeg hadde vondt å var nokk en sosiopat. Men ja forholdet var greit utenom men til slutt endte jeg opp i en konstant frykt å ble nummen til tider , jeg tror jeg ga opp. Nå er livet veldig bra har fått roen , behandlet mye traumer men blir naturlig vis aldri helt kvitt det. Har hund katt hest å bor på landet med ettpar naboer. Litt tungvint at man ikke kan ha besøk eller må flytte vist noen finner ut hvor man bor vist man har hemmelig adresse men jeg føler meg tryggere 😊 leter etter en snill mann nå tror jeg ser faresignalene denne ganga så krysser fingrene 😁 Anonymkode: 7b529...c10 Bare vær forsiktig. Min eks hadde også lange fortellinger om hvordan han skulle kappe meg opp i småbiter osv. Jeg har mista tillit til menn etter det forholdet, man vet aldri hva de kan finne på eller hvor forstyrra de er, for det vises ikke alltid på de da de dekker det med penger, fasade, «venner», yrkestittel, utseende etc… Anonymkode: fb15e...a48 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 Morsom, god jobb god utdanning. Drev litt små svindel her og der, uærlig, utro, kontrollerende, brukte meg uten skrupler på nedtrykkende og respektløs måte. Jeg tror ikke mannen forstår hva det betyr å ha respekt for andre eller elske en person. Anonymkode: 1d237...e17 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har også et familiemedlem som alltid har trykt meg ned. Vet ikke om h*n kvalifiserer til å være psykopat, men ihvertfall har jeg utviklet sterk angst ift denne personen. Blir veldig sliten av at alt dysses ned; ingen sier noe. Trenger vel ikke si at jeg bare kommer til de større begivenhetene🙈🤨 Det gjør utrolig vondt når de nærmeste trykker en ned. En mann kvitter jeg meg med om han behandler meg dårlig. Når det kommer til familie hviskes grensene ut🥺 Anonymkode: 4fd1c...5c7 Det føles nok mye vanskeligere å sette grenser for familien, de som alltid har vært der; mens den partneren man ble sammen med i voksen alder blir noe annet. Men også det kan for mange være veldig, veldig vanskelig å komme seg ut av. Anonymkode: 8c1a4...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #18 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er jo en diagnose, bare at det i dag kalles dyssosial personlighetsforstyrrelse. Men fortsatt brukes ofte betegnelsen "psykopat", både fordi det fortsatt er mest kjent, og fordi det er enklere å bruke enn "person med dyssosial personlighetsforstyrrelse". Anonymkode: 8c1a4...d3a Ja, jeg mente at eksen min ikke har fått noen diagnose. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis ikke dette er beskrivelsen av en psykopat så vet ikke jeg! Den riktige betegnelsen etter diagnose heter jo antisosial personlighetsforstyrrelse, men de fleste vet jo hva en psykopat er og derfor er det vanlig å bruke den betegnelsen. Jeg var også sammen med en psykopat. Det var love bombing og idealisering i starten, deretter hot and cold, gjorde og sa sårende ting til meg, behandlet meg likegyldig, silent treatment, manipulering og tilslutt ghosting etter 4 års forhold! ALdir mer! Anonymkode: 0fa5d...9e4 Min hadde også mye love bombing i begynnelsen. Han fridde til meg offentlig (!) etter tre dager, med mye dramatiske fakter og tårer, og alle rundt sa det var så rørende og hvor heldig jeg var. Men det var skuespill alt sammen. AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg kom meg knapt levende ut av det men hadde flaks. Flytta raskt sammen, han var min «bestevenn» og perfekt på alle vis, til vi bodde under samme tak, da begynte marerittet. Han var sykt sjalu, jeg fikk ikke bruke telefonen min selv, alle samtaler måtte på høyttaler og Tilogmed når min mor ringte, fikk jeg ikke mov til å svare den, det skulle han gjøre. Han dro meg bortover gulvet, slo, tok kvelertak, voldtok, stengte meg inn på soverommet, vekket meg med å gi meg rundjuling, tok møblene mine, for jeg måtte rømme vekk da han var på jobb en dag. Han Tilogmed droppa jobboppdrag for å bli hjemme for å passe på at jeg ikke rømte. Etter at jeg kom meg vekk, forsøkte han å ødelegge ryktet mitt. Ødelagt kjeve, ødelagt hals etter kvelertak og slag, traumer osv. Psykisk terror og drapstrusler. Han er farlig. Kom frem at han har vært i fengsel før for tortur. Han skjulte for sin mor og stefar og sine søsken hvordan han var, og fremstilte meg som en hore. Tilogmed hans mor omtalte meg som «fluksa»… Hun skulle bare ha visst… I dag driver han en app, har skifta etternavn og har falske navn/personer på nedsiden for den åååå så populære og trendy appen sin, og vært på god morgen Norge og alt med appen sin… Men jeg vet. Jeg vet hva slags forstyrra menneske det der er. Etter så mange år er jeg fortsatt redd han. Anonymkode: fb15e...a48 Herregud. Så glad du kom deg bort. Men bare vit at selv om hans mor hadde visst, så er det ikke sikkert det hadde forandret noe. Min eks svigermor vet stort sett alt, men tar likevel hans parti og mener at det er jeg som har provosert han til det… Han er dobbelt så stor som meg. Anonymkode: a2a2b...adb 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #19 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare vær forsiktig. Min eks hadde også lange fortellinger om hvordan han skulle kappe meg opp i småbiter osv. Jeg har mista tillit til menn etter det forholdet, man vet aldri hva de kan finne på eller hvor forstyrra de er, for det vises ikke alltid på de da de dekker det med penger, fasade, «venner», yrkestittel, utseende etc… Anonymkode: fb15e...a48 Jeg har vært singel i 5 år så jeg har heller ikke tilit til menn lenger. Bor på hemmelig adresse å tar mine forhåndsregelen 😊 hvem som helst kan søke på meg jeg dukker ikke opp noen plass , søker man opp bilen min kommer det heller ingen navn opp 😊 har post adresse i en annen by får jeg er paranoid 😂 Anonymkode: 7b529...c10
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #20 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forholdet var egentlig helt perfekt , lage middag le av å lite mat han hadde i huset , noe vin , masse filmer , komedier pratet mye sammen 😊 men baksidene ble til at jeg endte opp med å gå på tå , tørte ikke gå ut eller noe. Men han var rolig jeg var bare fortsatt forsiktig. Mi var mye aleine men jeg fikk forsovet ha venner det var bare ett problem avertil. Han spurte hva det værste eksen som var litt voldelig hadde gjort å gjorde det samme bare myyyye værre. Dagelig tvang han meg til å se på videoer av folk som ble drept på the dark web får å vise hva han skulle gjør. Måtte også se hvordan han skulle kappe meg opp å kaste meg rundt får å bli kvitt kroppen.. endte med at han forsnakket seg en dag han hadde tatt formye å prøvde å få en kompis. Han fortalte den kompisen han ville ha at han ville drepe meg, kompisen trodde nokk ikke helt på det først jeg vet ikke hørte bare at han ble stille men så gikk eksen min å ga meg ganske juling å voldtok meg. Kompisen endte med å snike meg ut uten at han merket det. Flyttet på hemmeligadresse. Han hadde altså ingen venner eller familie å det er noe jeg ser på som faresignal nå. Må legge til at han smilte når jeg hadde vondt å var nokk en sosiopat. Men ja forholdet var greit utenom men til slutt endte jeg opp i en konstant frykt å ble nummen til tider , jeg tror jeg ga opp. Nå er livet veldig bra har fått roen , behandlet mye traumer men blir naturlig vis aldri helt kvitt det. Har hund katt hest å bor på landet med ettpar naboer. Litt tungvint at man ikke kan ha besøk eller må flytte vist noen finner ut hvor man bor vist man har hemmelig adresse men jeg føler meg tryggere 😊 leter etter en snill mann nå tror jeg ser faresignalene denne ganga så krysser fingrene 😁 Anonymkode: 7b529...c10 Var noen sykehus besøk så trengte faktisk ikke gjøre annet en å si jeg ikke turte noe å ble satt rett på hemmelig adresse er så takknemlig får det ❤️🥰 mange små skader som brudd i armer ben fingrer å noe sying å flere hjernerystelse en jeg kan telle men ettpar store hadde skadet nakke å rygg å siste sykehusbesøk hadde jeg kraniebrudd. Må bare si i fra om noen har noen tips får å stole på folk å ikke lete etter feil med dem 😊 veldig takknemlig au får at de skjønte helt fra start at noe var galt , brukte samme unnskyldning vær gang at jeg hadde falt men tror de gjennomskuet det fra første gang selv om jeg følte meg overbevisende. Ble alltid spurt haugevis av ganger hvordan det skjedde å hva som skjedde. De ville vite alt fra hvorfor jeg løp til hvordan til hvor til hvilken underlag osv. ble veldig takknemmelig nå som jeg tenker tilbake får at de faktisk brydde seg får jeg føler enda at jeg er i veien får alle å at ingen bryr seg om meg😂 gode helsevesenet våres jeg elsker dem ❤️ Fikk litt Flashback av ansiktsutrykk til de forskjellige legene det er første gang jeg har tenkt på hvor mye fælt de egentlig ser blir rørt Anonymkode: 7b529...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå