Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så den ikke tror den heter kallenavnet? 

Anonymkode: dad2c...9de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?*

Anonymkode: dad2c...9de

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noe fasit på dette, babyen min sa «bobbo» fra han var 4 måneder så vi kalte han Bobbo til han var året, da reagerte han når vi sa «Bobbo?» men ikke navnet hans😂

Anonymkode: 6566e...3c5

• Hjerte 2
Skrevet

Basert på erfaring med egne barn, som har fått alle slags kreative kallenavn, ordner det seg av seg selv. Heldigvis snakker de ikke det merkelige babyspråket jeg har drevet på med heller.

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Vet om noen som fortsatt bruker kallenavn på sine voksne barn, så tror ikke det er noen fasit der. 

Skrevet

Bruker det ennå på min 3-åring. Han reagerer på kallenavnet, men vet at navnet hans er noe annet. Spør noen hva han heter sier han sitt skikkelige navn. Tror dette går seg til, jeg har aldri tenkt over det alle fall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi sluttet med kallenavn på eldste når han var ett år, for at han skulle få et bedre forhold til navnet sitt. Han begynte også å bli for stor for kallenavnet. Riktignok fortsatte vi med noen kjæleord, som vennen, kompis og slikt.

Lillesøster er fremdeles liten, men har ikke fått noe kallenavn. Derimot bruker vi mye kjæleord. Hun har også en tittel, lillesøster, noe storebror ikke hadde, og vi bruker den mye.

Anonymkode: ca788...537

AnonymBruker
Skrevet

Bruker det fortsatt 😄 Men bare hjemme. Blir 13 år.

Anonymkode: 8d599...6c6

Skrevet
boblevann skrev (2 timer siden):

Bruker det ennå på min 3-åring. Han reagerer på kallenavnet, men vet at navnet hans er noe annet. Spør noen hva han heter sier han sitt skikkelige navn. Tror dette går seg til, jeg har aldri tenkt over det alle fall. 

Samme her. Det var en liten periode hvor jeg mistenkte at treåringen trodde at kallenavnet var hennes navn, men det viste seg heldigvis at hun har kontroll på hva hun heter og ikke 😅

AnonymBruker
Skrevet

Min er over 20 og blir ganske fornærmet om jeg ikke bruker kallenavnet på hen. Barn lærer fort forskjell på egennavn og kallenavn. 

Anonymkode: 384da...db3

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Kallenavnet, kom og spis. Hadde vært enklere om han bare het Kalle fra starten av. :) 

Anonymkode: bae32...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...