Gå til innhold

Dere som er gode på trening og tips!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror dere denne magen kan få mer definert muskler foran/nederste del, selv om den har en del løshud og strekkmerker?

Gått inn for å trene magen siste 6 måneder kanskje. Ser ikke helt hvor mye løshud det er på bildene, men det er en del på nederste del av magen. Hatt samme vekt 1 års tid, så tror ikke huden vil trekke seg mer tilbake. Men kan mer muskler der stramme opp huden?20220703_112942.thumb.jpg.7b25635b213ea3a7cb5598d712256492.jpg

Anonymkode: d5a66...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Løs hud er løs hud... Men mer muskler vil fylle opp litt slik at du ikke har fullt så mye løs hud. Så ja, jeg tror du kan bli noe mer definert, men den løse huden vil på en måte være der likevel, den vil ikke forsvinne om ikke du går opp i vekt igjen. Men den kan trekke seg noe mer tilbake, kan ta opptil 2 år før huden er "ferdig". Og trening er aldri dumt, nå vet ikke jeg om du kun fokuserer på mage, men det er ikke dumt å gjøre flere baseøvelser, de styrker hele kjernemuskelaturen. Jeg trener kun aktivt mage 1-2 ganger i uken, men har flere øvelser jeg gjør som også styrker magen. 

Anonymkode: 64c71...082

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har forresten en flott mage uansett. Den bærer preg av en jobb du har gjort, uansett årsak til vektnedgang. Vær stolt av den ! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns magen er fin jeg:) Kanskje den faktisk hadde sett enda bedre ut med littegrann mer underhudsfett? Fylle ut huden bittelitt?

Anonymkode: b8f2a...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Løs hud er løs hud... Men mer muskler vil fylle opp litt slik at du ikke har fullt så mye løs hud. Så ja, jeg tror du kan bli noe mer definert, men den løse huden vil på en måte være der likevel, den vil ikke forsvinne om ikke du går opp i vekt igjen. Men den kan trekke seg noe mer tilbake, kan ta opptil 2 år før huden er "ferdig". Og trening er aldri dumt, nå vet ikke jeg om du kun fokuserer på mage, men det er ikke dumt å gjøre flere baseøvelser, de styrker hele kjernemuskelaturen. Jeg trener kun aktivt mage 1-2 ganger i uken, men har flere øvelser jeg gjør som også styrker magen. 

Siste svangerskapet er 7 år siden.. Så sprørs om huden trekker seg mer sammen av seg selv da ja.. Men med strekkmerker ser den jo ut som et trekkspill 😊

Jeg fokuserer ikke bare på magen. Trener en del kondisjon, samt rygg og skuldre. Så det er jo en del øvelser som også styrker magen selv om de ikke er direkte mageøvelser.

Får bare fortsette, se om det strammer seg mer opp, eller om den kan bli mer definert med større muskler.

Tusen takk for svar og komplimentet 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns magen er fin jeg:) Kanskje den faktisk hadde sett enda bedre ut med littegrann mer underhudsfett? Fylle ut huden bittelitt?

Tusen takk for svar og kompliment 🌸

Ja, hvordan skal jeg få til det 😅 Får se om det kommer seg noe med større muskler, hvis jeg klarer få til det 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar og kompliment 🌸

Ja, hvordan skal jeg få til det 😅 Får se om det kommer seg noe med større muskler, hvis jeg klarer få til det 🤭

Få til det? Spise litt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Få til det? Spise litt mer?

Jeg spiser jo nok 😊 

Man kan jo ikke punkt legge på seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ser bra ut! Det er en sånn kropp jeg forbinder med kjernesunne kondisjonsutøvere som ikke er 20 år lenger. Det lille du har av løshud er det ikke sikkert du får gjort noe med, men hvor ofte er det at du "viser fram magen for omverden", liksom? En litt høyere underdel så ser ingen det. Gratulerer med god innsats 🙂 

Anonymkode: 5c006...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 22.47):

Du ser bra ut! Det er en sånn kropp jeg forbinder med kjernesunne kondisjonsutøvere som ikke er 20 år lenger. Det lille du har av løshud er det ikke sikkert du får gjort noe med, men hvor ofte er det at du "viser fram magen for omverden", liksom? En litt høyere underdel så ser ingen det. Gratulerer med god innsats 🙂 

Anonymkode: 5c006...36a

Tusen takk for fint svar!

Neida, det er sant. Er jo bare i badetøy det er synlig. Tror det er det at med strekkmerker oppå så er det så synlig. Men nei, jeg er jo ikke 20 år lenger 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tusen takk for fint svar!

Neida, det er sant. Er jo bare i badetøy det er synlig. Tror det er det at med strekkmerker oppå så er det så synlig. Men nei, jeg er jo ikke 20 år lenger 🤭

Jeg kjenner til det, jeg er nok ikke fullt så slank som du, så jeg er ikke definert heller, men blitt flat igjen i det minste.. men huden er løsere og har strekkmerker rundt navlen som jeg syntes er sjenerende.. men jeg har født 3 barn og vært 25kg tyngre 🙈 

Fortsett å trene, men også aksepter kroppen din som den er idag kontra før svangerskap og livet, jeg jobber mot det samme 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...