Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere jeg har mulighet til det? Jeg er snart 30 år og har hatt sex med godt over 70 damer. Har kommet ut av tellingen. Jeg har vært fornøyd med livsstilen, men nå ønsker jeg et langvarig forhold. Jeg har ikke vært i noe ordentlig forhold før, har bare brukt damene til sex. Snakket med ei venninne av en kompis her om dagen, og hun sa hun fikk frysninger da hun hørte av han at jeg hadde vært med så mange :-( Jeg ønsker meg en familie med hus og unger jeg også....... Jeg vet jo hvordan jeg skal få noen i seng, men jeg er bekymret for hvordan dama vil reagere når hun finner ut av fortiden min. Hvordan ville dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dama du slår deg til ro med, kommer til å storkose seg med informasjonen om dine 70 damer...

Kvinner vil svært gjerne ha menn med laaaang seksuell erfaring...

Skrevet (endret)

Jeg for min del hadde aldri kommet på tanken om å spørre deg hvor mange damer du hadde hatt før meg engang, så for meg ville det ikke vært et problem.

Hvordan jeg ville reagert hvis du fortalte det selv? Vet ikke, hadde ikke freaket ut i hvert fall. Fortid er fortid, men jeg ville kanskje vært litt på vakt for å se om mønsteret fortsatte eller om du klarte å holde deg trofast.

La oss gjøre et regnestykke på det også - hvis jeg tar utgangspunkt i at du startet din rundbrennervirksomhet i en alder av tjue år da, så har du på ti år hatt sytti damer, det er sju per år det. Synes ikke det er så avskrekkende akkurat.

Endret av mysan
Skrevet

La vær å fortelle henne hvor mange du har ligget med da.. egentlig er jo akkurat det ikke informasjon man trenger som kjæreste spør du meg.

Men tror du ikke det er vanskelig å omstille seg nå da?

Skrevet

Vel, 70 damer taler ikke for din fordel, men tror jeg hadde vært mer skeptisk til at du ikke har hatt noe seriøse forhold i en alder av 30. Nå har heller ikke jeg forstått hvorfor noen vil vite om partnerens tidligere sexpartnere...men jeg vet jo sånn ca hvor mange kjæresten min har hatt.

Når du får deg en dame, så må du forsikre henne om at fortid er fortid. Og for all del, IKKE fortell detaljer. Gjort er gjort, er du klar for et forhold..så er du det :)

Skrevet
Jeg for min del hadde aldri kommet på tanken om å spørre deg hvor mange damer du hadde hatt før meg engang, så for meg ville det ikke vært et problem.

Hvordan jeg ville reagert hvis du fortalte det selv? Vet ikke, hadde ikke freaket ut i hvert fall. Fortid er fortid, men jeg ville kanskje vært litt på vakt for å se om mønsteret fortsatte eller om du klarte å holde deg trofast.

Enig!

Skrevet

Problemet er ikke hvor mange du har hatt, men om du er i stand til å oppgi den livsstilen du har vendt deg til....

Om du fortsetter å gå på byn, flørte og merker at behovet for bekreftelse stadig er der så hadde jeg tvilt veldig på å være i et forhold med en som deg.

Jeg har selv hatt mange, men nå er det tre år siden jeg var på byn sist.prioriteringene nå er noe helt annet enn før, med barn og mann.

Tror ikke du har dårligere odds enn folk flest. Men da bør du være obs på en liten omveltning i livet ditt

Skrevet

Hei hei!

Jeg er sammen med en tidligere rundbrenner..

Var veldig skeptisk til å begynne med i og med at jeg visste hva han hadde drevet på med,men når jeg ble kjent med han,var han helt fantastisk.

Jeg har litt problemer med å stole på folk,å slippe golk innpå meg.

Kan ikke si jeg stoler 100% på han,men 99...

Har mine tvil,og er veldig nyskjerrig,men kan ikke noe for d.. må bare lære meg å stole på han 100%..

Tenker av og til på hva og hvordan og hvorfor..

Hva om d kommer en som han synest e kjempe osv.. han har jo ingen problem med å komme i kontakt med dem.. Og nå er d for det meste han som blir sjekka opp,og han liker d.. men da blir eg litt usikker igjen når han ikke trekker seg bort når det er så tydelig..

Og sengevalsen er han visst ikke så glad i.. Er en veldig sammenlukket person.. Han snakker lite,men han kommer litt etter litt....

Foretrekker å være åpen mot partneren min om han spør meg direkte om ting,men forteller lite og ingenting om han ikke spør..

Skrevet (endret)

La oss gjøre et regnestykke på det også - hvis jeg tar utgangspunkt i at du startet din rundbrennervirksomhet i en alder av tjue år da, så har du på ti år hatt sytti damer, det er sju per år det. Synes ikke det er så avskrekkende akkurat.

Helt enig med mysan! Når du treffer den rette kommer dette neppe til å være noe problem i det hele tatt. Et fenomen jeg imidlertid ser i min bekjentskapskrets er i at gutter/menn med din "fortid" gjerne ender opp med damer som er litt eldre enn dem. Det kan være tilfeldig, men det kan også være at voksne damer gjerne har vært en runde rundt kvartalet tidligere og ikke legger så stor vekt på slike ting.

Endret av Leo
Skrevet

Av ren nyskjerrighet - ofte når jeg ser innlegg her om antall partnere så er det stort sett enighet om at 15-20 er mye for ei jente, nesten uansett over hvor lang tid det er snakk om, man er stort sett ei flyfille. Her kommer en fyr som har hatt "godt over 70" damer, og det er plutselig ikke så ille.... Hva kommer dette av? Hvorfor er det mer stuerent å være rundbrenner som mann?

Jeg er jente, snart 30, vært aktiv siden 14-15 år og har vel vært med 70-80 menn (sluttet å telle, ser ikke poenget, skal man liksom stoppe når man når et visst antall? "Oi, nå har jeg hatt sex med nr 15, da var det slutt på moroa, aldri mer sex på meg, synd egentlig, er bare 27 år, hva skal jeg gøre de neste 40...?"). Snittet blir ca 6 i året, (hatt noen veldig aktive perioder og noen veldig rolige, noen få lengere forhold) Det er veldig mye, men ikke avskrekkende med tanke på at jeg i store deler av denne perioden var ute hver helg og nesten alltid hadde muligheten.

Jeg lar meg så og si aldri sjekke opp, jeg velger hvem, og om, jeg skal være/ta med hjem. Har vel generelt et veldig maskulint forhold til det, skiller mellom kjærlighet og sex. Jeg liker ONS, kan godt si at det er en slags fetish, men har oftere vært med noen jeg kjenner fra før, og som oftest mer enn en gang med samme fyr. Jeg får ikke mer eller mindre ut av sex med en jeg ikke kjenner, en jeg kjenner eller en jeg elsker, er det bra så er det bra, er det dårlig så er det dårlig uansett. Kan selvfølgelig godta dårligere sex med en jeg elsker enn en ONS, men det er fortsatt dårlig!!

Langt, dumt innlegg, men spørsmålet er vel egentlig; Hvem har satt dette magiske tallet som avgjør om man er et bra menneske eller ikke, hva er formelen? Hvorfor skulle ikke hovedinnlegger ha like stor rett til å slå seg ned med en dame og leve "happy ever after" som en som har hatt 3 damer?

Skrevet

Tror samboeren min kunne ha skrevet akkurat det samme svaret til deg som jeg gjorde til Henrick. De fleste voksne mennesker synes ikke det er så mye å hverken snakke om eller henge seg opp i.

De som "finteller" vil aldri passe deg som din livspartner uansett!

Gjest filosofia
Skrevet

Har lurt på det samme som gjest over her jeg, og er enig med Leo.

Jeg ville ikke brydd meg så mye om antall partnere, heller over mangelen på langvarige forhold når man er såpass voksen. Er det et problem med relasjon, tillit her eller... Eller er det bare en fyr som liksom ikke traff "rett dame" og har tatt ting som de kom. Mer eller mindre bokstavelig... Og hva vil han ha nå da, hvilke forventninger til denne dama har han? Til samlivet? Det å være trofast i gode og onde dager? Osv.

Gjest filosofia
Skrevet
Tror dere jeg har mulighet til det? Jeg er snart 30 år og har hatt sex med godt over 70 damer. Har kommet ut av tellingen. Jeg har vært fornøyd med livsstilen, men nå ønsker jeg et langvarig forhold. Jeg har ikke vært i noe ordentlig forhold før, har bare brukt damene til sex. Snakket med ei venninne av en kompis her om dagen, og hun sa hun fikk frysninger da hun hørte av han at jeg hadde vært med så mange :-( Jeg ønsker meg en familie med hus og unger jeg også....... Jeg vet jo hvordan jeg skal få noen i seng, men jeg er bekymret for hvordan dama vil reagere når hun finner ut av fortiden min. Hvordan ville dere reagert?

Forøvrig, Henric, hvis du nå ER ute etter ei jente å binde deg til ordentlig. Så tror jeg samme regel gjelder for deg som for jenter; vær litt kostbar. Bli KJENT før du hopper i seng. Ta deg TID. Og fortell dama, hvis hun lurer på det, at du bare ikke ønsker at det skal ende med sex men noe dypere. Noe mer. Uten å nødvendigvis nevne antall eller deromkring. Damer kan gi deg mye fint utenom sex også! Kanskje du trenger å erfare det?

Skrevet
Jeg får ikke mer eller mindre ut av sex med en jeg ikke kjenner, en jeg kjenner eller en jeg elsker, er det bra så er det bra, er det dårlig så er det dårlig uansett. Kan selvfølgelig godta dårligere sex med en jeg elsker enn en ONS, men det er fortsatt dårlig!!

Vil heller snu på det: Hvorfor er det så viktig å flashe hele merittlisten, sånn her-er-min-seksualhistorie-hva synes-dere-er-jeg -ikke-selvstendig-frigjort-sterk-tar-ansvar-for-min-egen-seksualitet? Det blir bare noe vanvittig lidenskapsløst over det, som et kretsmesterskap i puling hvor de fleste påmeldte trakk seg pga dårlig vær.

Sitatet over er bare et statement som ruver. 'Kan godta dårligere sex med en jeg elsker enn en ONS' - et herlig monument over den tapte tid.

Skrevet
Har vel generelt et veldig maskulint forhold til det, skiller mellom kjærlighet og sex.

Er vel ikke riktig å bruke ordet maskulint vel? Jenter er dessverre ikke noe mer "ordentlig" enn gutta når det gjelder sliker ting.

Jeg er mann og maskulin, men har overhodet ikke noen interesse av å ligge med oppimot 100 damer.

Skrevet

Jeg, for min del, hadde aldri klart å innlede et forhold til, og hatt sex med en som har ligget med over 70 damer og har rykte på seg som rundbrenner...Men det er meg. :sjenert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg ville blitt mer skremt om typen min ikke hadde hatt noen seriøse forhold når han var nesten 30, enn at han hadde ligget med 70..

Skrevet
Jeg ville blitt mer skremt om typen min ikke hadde hatt noen seriøse forhold når han var nesten 30, enn at han hadde ligget med 70..

Så du vil heller ha en fyr som ligger med de fleste jentene han møter, enn en som venter med å innlede et seriøst forhold til han treffer ei jente han tror kan passe veldig bra sammen?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Så du vil heller ha en fyr som ligger med de fleste jentene han møter, enn en som venter med å innlede et seriøst forhold til han treffer ei jente han tror kan passe veldig bra sammen?

Ok, jeg skal omformulere meg, jeg ville heller blitt skremt av at han kun hadde brukt jenter for sex, og ikke klarte å binde seg, enn at han hadde et høyt antall.

Gjest Caramba ii
Skrevet

Hvis jeg skal være HELT ærlig med deg, og det ønsker du sikkert, så hadde jeg vært skeptisk til deg. Jeg hadde slitt med å glemme fortiden din og jeg hadde slitt med å stole på at du klarte å binde deg følelsesmessig til meg når du aldri har klart det før. Jeg hadde lurt på hvordan det går an å ha sex med over 70 damer uten at en eneste av dem var verdt å bli

Ja, jeg blir faktisk nyskjerrig nå, jeg. Hvorfor har du aldri funnet noen av disse damene verdige for et forhold? Har du vært forelsket noengang? Hvorfor tror du at du nå skal klare å holde deg til bare en kvinne resten av livet med din fortid?

Uansett, lykke til med jakten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...