AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Dere som mener dere observerte festeblødning, hvor mye blod snakker vi om her egentlig? Noen få dråper liksom, eller noe som man behøver truseinnlegg for? Anonymkode: 31c15...104
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Min var nok til at jeg måtte ha et lite bind i, men hadde nok gått fint uten også. Kan liksom sammenlignes med den aller første blødningen du får før mensen.. Anonymkode: ce659...6e0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min var nok til at jeg måtte ha et lite bind i, men hadde nok gått fint uten også. Kan liksom sammenlignes med den aller første blødningen du får før mensen.. Anonymkode: ce659...6e0 Oi, det var såpass ja? Hadde egentlig slått det fra meg men er jo litt rart med blødning på syklusdag 22. Når testet du positivt? Anonymkode: 31c15...104
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Jeg ser at jeg registrerte det som tre(!) dager i menskalenderen, der de to første dagene var middels flow og siste dag var kraftig 🤔 Dette var ca. to uker etter befruktning, så det må jo ha vært festeblødning. Anonymkode: 828a2...a9c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Litt rosa på dopapiret etter jeg hadde vært på do, én enkelt dag. Anonymkode: 90514...a79
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Husk at mange forveksler festeblødning med hormonell blødning, hormonell blødning er langt mer normalt, og mange tror de har festeblødning når de har en hormonell blødning. Jeg fikk hormonell blødning 1 dag før IKM som gikk over på ettermiddagen IKM. Er det festeblødning skjer den relativt tidlig og lenge før man får en positiv test 😊 Anonymkode: a2125...aae
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Husk at mange forveksler festeblødning med hormonell blødning, hormonell blødning er langt mer normalt, og mange tror de har festeblødning når de har en hormonell blødning. Jeg fikk hormonell blødning 1 dag før IKM som gikk over på ettermiddagen IKM. Er det festeblødning skjer den relativt tidlig og lenge før man får en positiv test 😊 Anonymkode: a2125...aae Ja altså, jeg aner ikke 😅 Skjønner meg ikke på denne kroppen alltid. Hvorfor skjer hormonell blødning? Anonymkode: 31c15...104
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja altså, jeg aner ikke 😅 Skjønner meg ikke på denne kroppen alltid. Hvorfor skjer hormonell blødning? Anonymkode: 31c15...104 Jeg er ingen lege og har ikke noe bra svar, annet enn at jordmor og lege sa at det var veldig normalt med hormonell blødning når man ble gravid, tror det har med at kroppen endres der nede og hormoner påvirker (skjøre slimhinner feks osv). 😊 Anonymkode: a2125...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå