Gå til innhold

På en skala fra 1 til 10, hvor opptatt er du egentlig av jobben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min egen del, sier 3 av 10.

Anonymkode: 651a2...959

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1 av 10.

Anonymkode: dfe90...e10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3/10. Får ikke godt nok betalt i kommunen til å gjøre mer enn det nødvendige. Sløv og uprofesjonell ledelse hjelper ikke på motivasjonen. Vi får ikk pauser, de sniker seg unna overtid med at vi må avspasere den, osv.

Søker nye jobber som bare det. 🤞🤞🤞

Anonymkode: ca9ec...476

AnonymBruker
Skrevet

7/10? Det er definitivt andre ting i livet som er viktigere, men jeg er engasjert i jobben min, og tenker også på elevene mine på fritida.

Anonymkode: 00649...4fa

AnonymBruker
Skrevet

8 av 10. Jobben betyr ikke absolutt alt, men enormt mye for meg. Kanskje fordi jeg har opplevd hvor ille det er å ha en grusom arbeidsplass, og kanskje også fordi jeg har opplevd å være utenfor arbeidslivet. 

Anonymkode: ce2c2...682

Skrevet

8 av 10 tenker jeg. Den betyr mye men ikke alt

AnonymBruker
Skrevet

6/10. Tenker for mye på jobben når jeg har fri. Men har det fint på jobb og får være med på mye som jeg synes er spennende. 

Anonymkode: 12d6a...23b

AnonymBruker
Skrevet

9/10, minst. Elsker jobben min og livet hadde blitt betydelig kjipere uten.

Anonymkode: db664...1b2

AnonymBruker
Skrevet

I disse dager er det 9/10. Det er en bransje som fordrer at man holder seg oppdatert, og det tar en del tid. Akkurat nå er det gøy, men jeg kommer nok ikke til å stå i bransjen resten av arbeidslivet, til det er arbeidsdagene for lange. 

Anonymkode: 478a4...5f6

AnonymBruker
Skrevet

1/10, hater jobben.

Anonymkode: 7dc02...f0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet