AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 i dag selv om det er søndag? Anonymkode: afedf...a94
Ullvott Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Ja og nei. Det finnes mange meninger om akkurart dette, men bruk hodet og ta hensyn. Hvis naboene har hageselskap eller hvis dere bor veldig tett trenger du ikke akkurat henge opp klesvasken midt i glaningen på dem. Hvis tørkestativet står på et usjenert sted - kjør på. Unntaket er selvsagt hvis det er lokale regler der du bor, f.eks i borettslag eller sameie. Da følger du de reglene som er satt og foreslår heller endringer på neste generalforsamling. 4
flusa Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): i dag selv om det er søndag? Anonymkode: afedf...a94 Selvfølgelig. Er det virkelig de som reagerer på det i 2022? 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Dette kan da ingen bry seg om lengre? Anonymkode: bdc77...880 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Hvis noen bryr seg om dette, er det kun for å være vanskelig! Anonymkode: 7c860...f16 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Klesvask? Husarbeid som ikke medfører bråk kan man gjøre som man vil med, også søndager. Gressklipping som bråker derimot er ikke tillatt. Anonymkode: 3f31d...a27 1
Kratt_ Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Ullvott skrev (På 3.7.2022 den 11.08): Ja og nei. Det finnes mange meninger om akkurart dette, men bruk hodet og ta hensyn. Hvis naboene har hageselskap eller hvis dere bor veldig tett trenger du ikke akkurat henge opp klesvasken midt i glaningen på dem. Hvis tørkestativet står på et usjenert sted - kjør på. Unntaket er selvsagt hvis det er lokale regler der du bor, f.eks i borettslag eller sameie. Da følger du de reglene som er satt og foreslår heller endringer på neste generalforsamling. Med mindre klesvasken består av t-skjorter med trykk som 'drep de kristne' eller 'ja til abort' (som folk faktisk kan finnes støtende) så er det vel ett fett om litt klær svaier litt i vinden? Herregud, så mye rart folk skal finne støtende og henge sett opp i. 😅
exictence Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 Jeg gjør det uten å tenke på om det er søndag eller hvilken som helst dag. 1
flusa Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 exictence skrev (7 timer siden): Jeg gjør det uten å tenke på om det er søndag eller hvilken som helst dag. Jeg og🙄
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Jeg synes det er fint å ikke henge ut vask på søndag. Det er moren min veldig opptatt av, og jeg har lært det av henne. Vi er begge ikke-kristne, men søndag er også kulturelt en hviledag og klesvask til tørk klarer vi oss uten den dagen. Det handler om «klasse» synes jeg. Anonymkode: 34cab...7e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå